برند فلایتیو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

هلدینگ ارنیکا سهامدار برند فلایتیو شد

هلدینگ ارنیکا که پیش از این با سرمایه‌گذاری روی برند هومسا وارد حوزه گردشگری شده بود، به تازگی سرمایه‌گذاری «چند صد میلیارد تومانی» روی برند فلایتیو انجام داده است. این دو تیم اعلام کردند همکاری نزدیک بین‌شان می‌تواند به صنعت گردشگری کمک شایانی کند.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها |هلدینگ ارنیکا خبر سرمایه گذاری در فلایتیو را شب گذشته در شبکه اجتماعی توییتر منتشر ساخت و امروز به طور رسمی از این موضوع رونمایی کرد. طبق شنیده‌های دیجیاتو ارنیکا مالک ۷۰ درصد فلایتیو شده و بخشی از این سهام مربوط به سهام ۲۰ درصدی صباایده بوده که در اسفند ۹۸ در فلایتیو طی سرمایه‌گذاری به صبا ایده داده شد.در واقع باید گفت در حال حاضر بیشتر سهام فلایتیو در دست دو سهامدار عمده این استارتاپ یعنی ارنیکا و صباایده است.

سامانه رزرو برند فلایتیو

برند ارنیکا پیش‌تر در استارتاپ هومسا سرمایه‌گذاری کرده بود؛ هومسا یک سامانه رزرو و اجاره آنلاین ویلا و سوئیت و اقامتگاه است که با کمک تیم خود، توانسته هزاران اقامتگاه در سراسر ایران را در کمتر از یک سال در سایت خود ثبت کند تا مسافران بتوانند از طریق این پلتفرم، اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنند. شرکت «راهکار نوین سفرآسا» با برند هومسا به عنوان زیرمجموعه هلدینگ ارنیکا در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است.

فعالیت رسمی

فعالیت رسمی این برند فلایتیو نیز در خرداد ۱۳۹۵ آغاز شد و تا امروز تلاش کرده تا در حوزه فروش بلیت جزو بازیگران اصلی باشد فلایتیو در سالهای گذشته ادعا داشته که توانسته عنوان «بزرگ‌ترین فروشنده پرواز خارجی در کشور» را از آن خود کند؛ موضوعی که برخی رقبا آن را مورد محل سوال قرار داده‌اند.

برند فلایتیو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند فلایتیو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

بزرگترین استارتاپ‌ها

موضوعی که مسلم است اینست که در حال حاضر بزرگترین استارتاپ‌هایی که در زمانه کرونا آسیب دیدند کسب‌وکارهای حوزه گردشگری بودند و بازار رقابت در این استارتاپ‌ها از سر و شکلی که در ۱۳۹۸ داشته خارج شده و دوباره از نو آغاز شده است. دیگر شرکت‌های VC نیز در پی سرمایه‌گذاری در برخی تیم‌های فروش بلیت سفر هستند اما به نظر می‌رسد رقم «چند صد میلیارد تومانی» که ارنیکا جزییات دقیق‌تری از آن را مشخص نکرده بزرگترین جذب سرمایه یک تیم حوزه گردشگری استارتاپی تا امروز تلقی شود.

در سال ۱۳۹۹ با وجود محدودیت‌های گسترده کرونایی، فلایتیو اعلام کرد که رکورد فروش تازه‌ای را ثبت کند. همچنین همکاری گسترده‌تر با ایرلاین‌ها و هتل‌های داخلی و خارجی برای ارائه خدمات بهتر از اصلی‌ترین تحولات فلایتیو بود.

آنطور که هلدینگ ارنیکا اعلام کرده هر دو مجموعه با برند فلایتیو و برند هومسا در تلاش هستند که نیاز به خدمات حضوری را کاهش داده و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین را بهبود ببخشند. سرمایه‌گذاری تازه هلدینگ ارنیکا این امکان را برای فلایتیو و هومسا ایجاد می‌کند که همکاری جدیدی را بایکدیگر آغاز کنند که می‌تواند از جنس همکاری فلایتیو با اسنپ تریپ باشد که در سالهای گذشته برای مدتی رخ داد و به نفع هر دو مجموعه شد.

بازار گردشگری

بازار گردشگری، همیشه بازاری سخت بوده است. حضور استارتاپ‌ها و آژانس‌های سنتی مختلف باعث شده که کسب سهم بازار، نیازمند تلاش فراوان باشد. این جذب سرمایه حضور در این صنعت را سخت‌تر از پیش خواهد کرد. رقابت پیش‌رو مطمئنا رقابتی جذاب خواهد بود. رقابتی که هدف آن ارائه خدمات بهتر به مسافرین و افزایش شفافیت قیمت خواهد بود.

از دیگر محصولات هولدینگ ارنیکا می‌توان به شرکت‌هایی که در زمینه رمزارز فعالیت می‌کنند مانند اکسکوینو و بیت راه اشاره کرد و همچنین وبسایتی با برند کانکتا که در زمینه کار برای فریلنسرها است نیز متعلق به این هولدینگ است.

World of Words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.