برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند بادی اسپینر؛ نامی قدیمی با برندی جدید

برند بادی اسپینر فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد و در ابتدا متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک آقایان بود و رفته رفته پوشاک بانوان نیز طراحی و تولید شد. بادی اسپینر همواره تلاش کرده است تا پوششی اصیل و در عین حال همگام با مد روز جهان رو روانه بازار مد و پوشاک کند.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | در آغاز ، برند بادی اسپینر با جمعی از دوستانی همفکر با هدف تولید پوشاکی در خور برای آقایان گرد هم جمع شده و با بررسی پروژه های موفق تولید در خارج از مرزهای ایران و نگاهی به استایل های به روز شده توسط برندهای اروپایی به خلق تن ریس دست زدند. نخستین کارخانه این مجموعه در شهر قدس، یکی از شهرهای صنعتی نزدیک به پایتخت در مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر آغاز به کار نمود و اکنون بعنوان نمادی از کارآفرینی در این شهر به شمار می رود.

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

محصولات

رنج وسیعی از محصولات اعم از انواع شلوار، پیراهن، تی شرت و بافت های رنگارنگ به صورت کامل در این کارخانه توسط نیرو های کاری آموزش دیده تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. در سال ۱۳۹۴ تن ریس وارد مرحله جدیدی از زندگی برندینگ خود می شود و آن، ترکیبی از دانش به روز مدیریت Retail و خرده فروشی محصولات بود. گرچه شروع به کار تن ریس با حضور در بازارهای B2B (Business to Business) بوده است اما پس از یک دوره آموزشی در زمینه تغییر نگرش از محصول محوری product centricity به Customer centricity  چهره ای جدید از تن ریس آماده شکل گیری شد.

برندی جوان

بادی اسپینر به مانند طراحی‌هایش، برندی جوان و خلاق است که به دنبال ساخت یک سبک زندگی منحصربه فرد برای شماست؛ سبکی که با حفظ ریشه‌های فرهنگ ایرانی، هماهنگ با خلاقانه‌ترین مدهای روز جهان باشد و ظاهری شیک، مدرن، راحت و اصیل رو برای شما فراهم آورد.

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (3)

تیم طراحی برند بادی اسپینر

تیم طراحی و تولید بادی اسپینر با مطالعه دقیق و بررسی مد روز جهان و همچنین انجام تحقیق در بازار ایران، بهترین محصولات رو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ از انواع لباس مهمانی برای خانم‌ها، تی شرت، شلوار و لباس‌های روزمره برای آقایان گرفته تا کیف، کوله پشتی، کفش، کمربند و اکسسوری‌های متنوع دیگر.

فروشگاه آنلاین بادی اسپینر در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته، امکان یک خرید آسان رو در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می آورد تا تجربه ی خریدی لذت‌بخش و مطمئن رو برای شما به ارمغان آورد.

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

برند بادی اسپینر اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (5)

نخستین قدم

نخستین قدم در این مسیر خلق هویتی متفاوت از برند تن ریس با نام ” بادی اسپینر” بود، گرچه این نام جدید ترجمه ای تحت الفظی از تن ریس بود اما با خلق ساختاری متفاوت، هویتی جدید را از برند در جامعه عرضه نمود که با اقبالی فراوان مواجه شد. در کنار نام جدید خلق شده ، عامل موفقیت دیگری که برای این برند می توان شناخت و بررسی نمود، استفاده از نماد و یا لوگوی ” بز ایلامی” بعنوان سمبلی از این برند بود.

نشانه ای که در ایران از دیرباز بخشی از هویت و دیرین شناسی مردمان آن به شمار رفته است، استفاده از این نام و طرح موجب شد تا انعطاف پذیری و فهم برند بسیار با آنچه در تن ریس اتفاق می افتاد متفاوت باشد و بادی اسپینر ، تن ریس را به نقطه ای فراتر از توجه های اولیه به آن هدایت کرد. در این میان ایجاد نگرش و تفکر مشتری محورانه در بادی اسپینر موجب شد تا شاهد ارائه نخستین کمپین های معرفی برند ایرانی باشیم. اولین کمپین بادی اسپینر حاوی معرفی درون مایه و ضمیر ناخودآگاهی از برند به جامعه به شمار می رود و آنرا بایستی در شمار نخستین کمپین های اجتماعی طراحی شده در برندهای تولید ایران دانست

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *