نمایشگاه آنلاین کتاب

هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا آغاز شد

هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی‌کالا آغاز شد

هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی کالا با عنوان «قفسه‌های دوست‌داشتنی» از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۶ خرداد ادامه خواهد داشت. آنطور که اعلام شده در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب با تخفیف‌هایی تا ۸۰ درصد به کاربران عرضه می‌شود. دیجی‌کالا پیش از این ۷ نمایشگاه کتاب آنلاین برگزار کرده بود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|به نقل از دیجی کالا، هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین با ارائه کتاب‌هایی در ۱۱ دسته‌بندی موضوعی و ۳ دسته‌بندی فرعی (در مجموع ۱۴ دسته) برگزار می‌شود. قرار است در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در دسته بندی‌های اصلی کودک و نوجوان، زندگی نامه و دایره المعارف، علوم کاربردی، تکنولوژی و مهندسی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و روانشناسی، درسی، کمک درسی و آزمون، کتاب زبان، هنر و سرگرمی، دینی، علوم اجتماعی و شعر و ادبیات عرضه شود. در نمایشگاه امسال دیجی کالا دسته‌بندی‌های فرعی لوازم التحریر، مجلات و محصولاتی مرتبط با اپلیکیشن نشر دیجیتال فیدیبو نیز عرضه می‌شود.
دیجی کالا تاکید کرده با توجه به برگزاری هفت دوره از این نمایشگاه، حالا به تجارب خوبی دست پیدا کرده و قرار است که این نمایشگاه یک رویداد بهتر و کامل‌تر از همیشه را برای دوستداران کتاب فراهم کند. ناشرانی مثل نشر مرکز، چشمه، نو، کوله پشتی، نگاه، میلکان، ثالث، پرتقال، روزبهان، نیلوفر و… در این نمایشگاه با آثار قدیم و جدید خود حضور دارند. لازم به ذکر است تمامی فروشندگان حاضر در این نمایشگاه جواز کسب از اتحادیه ناشران و کتابفروشان را دارند.
برگزاری نمایشگاه‌هایی مثل نمایشگاه کتاب تهران انتقاداتی با خود به همراه دارد و آن هم اینست که این رویدادها باعث تضعیف کتابفروشی‌های محلی می‌شوند. همین انتقاد باعث شده که برخی از ناشرین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت نکنند اما دیجی کالا در بیانیه خود درباره آغاز این نمایشگاه تاکید کرده که هشتمین نمایشگاه کتاب دیجی کالا رقیب کتابفروش‌های محلی نیست چرا که این رویداد میزبان تمامی ناشرین و کتابفروشی‌ها است و همه این فروشگاه‌ها می‌توانند در دیجی‌کلا، محصولات خود را بفروشند.
همچنین در جریان این نمایشگاه طرحی به نام یک کتاب، هزار لبخند اجرا می‌شود. در این طرح، موسسه «مهر گیتی» به عنوان یکی از مؤسسه‌های فعال در زمینه تحصیل و سواد آموزی در دیجی‌کالا مهر، با کمک علاقمندان کتاب، کتاب‌های مورد نیاز افراد کم‌برخوردار در نقاط محروم را برای آنها تهیه و ارسال می‌کند. هشتمین نمایشگاه کتاب آنلاین دیجی کالا این فرصت را فراهم کرده که در کنار تهیه کتاب‌های مدنظر خودشان، کتاب‌هایی را که مدارس و کتابخانه‌های استان‌های محروم به آن‌ها نیاز دارند تهیه کنند.
در این طرح، پس از خرید کتاب‌های اعلام شده از سوی مؤسسه مهر گیتی در صفحه اختصاصی این سازمان مردم نهاد در دیجی‌کالا مهر یک کتاب دیگر با همان عنوان خریداری شده به صورت هدیه از سوی دیجی‌کالا تهیه و برای مؤسسه مهر گیتی ارسال می‌شود. با این اقدام، کاربران در تهیه دو کتاب مشارکت می‌کنند.
دیجی کالا اعلام کرده برای ایجاد انگیزه برای خرید آنلاین کتاب و گسترش این فرهنگ، جوایزی را نیز در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه برای خریداران در نظر گرفته و تمامی خریداران در این نمایشگاه می‌توانند در قرعه کشی ۳ دستگاه آیپد پرو ۲۰۲۱ شرکت کنند.

World of Words

منبع: دیجی کالا


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *