جواهر 1

برترین فروشگاه های آنلاین جواهرات بر اساس رده بندی فوربس در سال 2022

برترین فروشگاه های آنلاین جواهرات بر اساس رده بندی فوربس در سال 2022

به گزارش اقیانوس آبی خبر از فوربس به تاریخ 12 فوریه 2023 مقارن با 23 بهمن 1401- جواهرات از جمله زیورآلاتی هستند که برای شما این فرصت را فراهم می سازند تا با آنها آرزوها و فانتزی های خود را بیان کنید و خصلت ها و جذابیت های خود را نمایان سازید. زمانی که آگاه باشید که در کجا باید به دنبال آن حلقه، گردنبند یا گوشواره نقش بسته در ذهنتان بگردید، قطعا پیدا کردن آن جواهرات هموارتر و آسان تر خواهد بود. مهمتر از همه، خرید جواهرات در واقع یک نوع سرمایه گذاری است، از این رو شما باید از جایی مطمئن خرید کنید.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|سرآمد ترین فروشگاه های آنلاین جواهرات، تلاششان بر این است تا طرح هایی الهام بخش و جواهراتی نفیس و با کیفیت توام با خدماتی عالی به مشتریان خود ارائه دهند. چه به دنبال دستبندی زیبا از طرح تنیس باشید و چه در جستجوی حلقه های انگشتری ضخیم، بهترین و در دسترس ترین مکان ها، فروشگاه های آنلاین جواهرات هستند. اینجاست که فوربس پس از تحقیقاتی کامل در مورد طیف گسترده ای از جواهرات، با لیستی از متمایز ترین فروشگا ههای آنلاین جواهرات به یاری شما می آید. انتخاب برتر ما به طور قطعی مجوری “Mejuri” است، فروشگاه آنلاین جواهرات از برندهایی لوکس که نه تنها به جزئیات محصولات توجه دارند بلکه قیمت هایی کاملا منصفانه را به خود تخصیص داده اند. برای خرید از برندهایی که سبک های روزمره را ارائه می دهند و مناسب برای هدیه دادن با قیمتی به صرفه می باشند بهتر است نگاهی به فروشگاه آنلاین بابل بار “BaubleBar” داشته باشید.
اگر الماس ها شما را وسوسه می کنند و در جستجوی برند های عرضه کننده الماس ها و سنگ های طبیعی هستید به فروشگاه آنلاین بریلینت ارث ” Brilliant Earth” و برای برندهای تولید کننده الماس مصنوعی به ورای ” Vrai” مراجعه نمایید. پیش تر، 12 تا از بهترین فروشگاه های آنلاین جواهر و زیورآلات توسط فوربس رده بندی شده است و در ذیل بصورت لیست ارائه گردیده است.
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی عالی از هر لحاظ: مجوری ” Mejuri”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برند هایی مقرون به صرفه: بابل بار “BaubleBar”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده حلقه های نامزدی: بلونایل “Blue Nile”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده الماس: بریلینت ارث “Brilliant Earth”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده الماس های صنعتی: ورای “Vrai”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده جواهرات زیبا: نت – ای – پرتر “Net-A-Porter”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده زیورآلات طلا: گورجانا “Gorjana”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده زیورآلات نقره: میسوما “Missoma”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده انگشتر: کتبرد “Catbird”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده گوشواره: استن اند استرند “Stone And Strand”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی دارنده گردنبند: مونیکا ریچ کوسان “Monica Rich Kosann”
• بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی مدرن: آگمیس “Agmes”

برترین فروشگاه های آنلاین جواهرات بر اساس رده بندی فوربس

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهایی عالی از هر لحاظ، مجوری ” Mejuri” است که ارائه دهنده زیورالات متمایز و چشمگیر روزمره می باشد.

مجوری مستقر در تورنتو شامل برندهایی می باشد که جواهرات شخصی و ظریف را با قیمت های معقول با طرح هایی مینیمال ارائه می دهند. زیورآلات برند پاوه دیاموند هوپز “Pavé Diamond Hoops” با اشکال هندسی مربعی منحصربفرد خود و الماس هایی با کیفیت که با طلای 14 عیار همنشین شده اند، جزو پرفروش ترین زیورآلات این فروشگاه آنلاین جواهرات مجوری می باشند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برند هایی مقرون به صرفه، بابل بار”BaubleBar” است که ارائه دهنده گزینه هایی شیک با قیمت هایی بسیار مناسب می باشد.

فروشگاه آنلاین جواهرات بابل بار در سال 2011 با هدف “مکانی برای اکسسوری هایی که با زرق و برق خود چشمک می زنند” افتتاح گردید. این فروشگاه آنلاین نه تنها در برگیرنده برند هایی شیک و مقرون به صرفه می باشد بلکه امکان شخصی سازی بسیاری از اکسسوری ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است و بدین ترتیب، امر تهیه هدیه مناسب و ایده آل را تسهیل نموده است. به دلیل کاستن از هزینه ها و پایین نگهداشتن قیمت ها، گرچه در بابل بار طلای خالص پیدا نمی کنید اما حق انتخاب های خیره کننده ای خواهید داشت. از این دست گزینه های خیره کننده می توان به حلقه های بیضی شکل Ula که از نقره استرلینگ همراه با روکش طلای 18 عیارساخته شده اند و سنگ های مکعبی زیرکونیا بر روی آن ها جلوس کرده اند، اشاره نمود.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده حلقه های نامزدی، بلونایل “Blue Nile” است که ارائه دهنده قیمت های عالی توام با شرایط آسان انتخاب می باشد.

وقتی صحبت از حلقه نامزدی به میان بیاید، فروشگاه جواهرات آنلاین بلونایل مملو از انتخاب های زیبنده است. موجودی این فروشگاه 650000 الماس در هر لحظه می باشد که تقریبا پنج برابر سایر رقبای آنلاین خود می باشد. با وجود این، برای اینکه فرایند خرید سهل و همواری داشته باشید می توانید به راحتی فیلتر کنید و بر اساس نوع برش و سایز، الماس مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را با قیمت هایی بین 25 تا 50 درصد کمتر از فروشگاه های فیزیکی تهیه نمایید. از امتیازات قابل توجه فروشگاه جواهرات آنلاین بلونایل باید به این مهم اشاره کرد که این فروشگاه ضمانتی تحت عنوان تطابق قیمت را به شما ارائه می دهد و این بدان معناست که اگر الماسی مشابه با همان کیفیت و سایز اما با قیمتی پایین تر پیدا کردید اختلاف قیمت را به شما برمی گرداند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده الماس، بریلینت ارث “Brilliant Earth است که ارائه دهنده جواهرات کلاسیک مدرن، متعهد به مسئولیت اجتماعی و شرایط زیست محیطی است.

دفتر مرکزی فروشگاه جواهرات آنلاین بریلینت ارث در سانفرانسیسکو مستقر بوده و از باب رعایت اصول اخلاقی و توجه به پایداری محیط زیست به خود می بالد. طیف وسیعی از اکسسوری های جواهر نشان در فروشگاه بریلینت ارث از الماس هایی برخوردار هستند که با توجه به شرایط زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی انتخاب شده اند و این امر به شما حس خوب متعهد بودن را در هنگام خرید می دهد. این فروشگاه علاوه بر ارائه الماس های صنعتی و باز یافتی با برندهایی که الماس طبیعی را بر پایه اصول اخلاقی عملیات معدن کاوی خاص تهیه می کنند و متعهد به استانداردهای منصفانه کسب و کار می باشند، همکاری میکند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده الماس های صنعتی، ورای “Vrai” است که ارائه دهنده زیورآلات مقرون به صرفه و آلایندگی صفر می باشد.

فروشگاه آنلاین جواهرات ورای، برندهایی را به نمایش می گذارد که دارنده الماس های صنعتی و سازگار با محیط زیست می باشند. الماس های فروشگاه آنلاین جواهرات ورای در آمریکا، از گازهای گلخانه‌ای متبلور شده در کارخانه ریخته‌گری شمال غربی اقیانوس آرام، که با 100 درصد انرژی آبی کار می‌کند، تولید می‌شوند. ردپایی از کربن در الماس های صنعتی فروشگاه آنلاین جواهرات ورای وجود ندارد. طرح های برند های موجود درفروشگاه ورای همگی چشمگیر و خیره کننده بوده و ترکیبی متعادل شده از استایل های سنتی و مدرن برقرار می باشد.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده جواهرات زیبا، نت – ای – پرتر “Net-A-Porter” ارائه دهنده زیورآلاتی برگزیده شده از برندهای نمادین می باشد.

مدیران طراح مد و جواهرات زیبای فروشگاه جواهرات آنلاین نت – ای – پرتر در لندن مستقر می باشند و فردی تایید شده از اعضای شورای جواهرات مسئول می باشد تا صحت و سلامت زیورآلاتی را که به صورت آنلاین عرضه می گردند را مورد بررسی قرار دهد. فروشگاه جواهرات آنلاین نت – ای – پرتر مجموعه ای گرد آوری شده از برندهای مشهور و محبوبی چون کارتیه، هرمس، دیوید موریس و فرد لیتون می باشد. این گوشواره های گل میخی شش ضلعی پوشیده شده با طلای سفید 18 عیار بواسطه یاقوت کبود و الماسی که با خود به همراه دارند، زرق و برق قدیمی را تداعی کرده و احساسی نوستالژی فرا می خوانند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده زیورآلات طلا، گورجانا “Gorjana” است که ارائه دهنده گزینه هایی همه کاره 14 و 18 عیار می باشد.

فروشگاه جواهرات آنلاین گورجانا، ریشه های تگرگی و آرام کالیفرنیایی خود را در هر قطعه از اکسسوری ها به نمایش گذاشته است. در اکثریت زیور آلات برندهای موجود در فروشگاه گورجانا طلای 14 یا 18 عیار موجود می باشد.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده زیورآلات نقره، میسوما “Missoma” است که ارائه دهنده زیور الات جلا داده شده با نقره استرلینگ درخشان می باشد.

فروشگاه جواهرات آنلاین میسوما عرضه کننده زیورآلاتی نیمه ظریف با قیمت متوسط از برندهایی که شرایط زیست محیطی و همچنین کیفیت در ارکان اخلاقی آنها قرار دارد، می باشد. تمام نقره های جدید فروشگاه آنلاین میسوما از نقره استرلینگ بازیافتی مورد تایید قرارگرفته، ساخته شده اند. این برند قهرمان، شرایط تجربه شخصی سازی زیورآلات را با خدمات حکاکی رایگان برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده انگشتر، کتبرد “Catbird” است که ارائه دهنده زیورآلاتی ظریف و قدیمی می باشد.

فروشگاه جواهرات آنلاین کتبرد در سال 2004 با این نگرش که حتی خاص ترین جواهرات را می توان هر روز پوشید، تاسیس گردید. در فروشگاه جواهرات آنلاین کتبرد شما می توانید برندهایی قدیمی از زیورآلاتی که به نسل جدید ارث رسیده اند و حلقه های ازدواج و نامزدی شخصی سازی شده قدیمی را خریداری کنید. افزون بر این، در کتبرد به راحتی می توان زیورآلاتی را یافت که برای هر دو گروه جنسیتی مناسب می باشند. قابل ذکر است که در کتبرد تنها برندهایی که از طلای اخلاقی- در اشکال سنتی و ارگانیک – و سنگ های اخلاقی مانند الماس، یاقوت کبود، زمرد و یاقوت استفاده می‌کنند، یافت می شوند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده گوشواره، استن اند استرند “Stone and Strand” است که ارائه دهنده کالکشنی از زیورآلاتی مدرن با قیمت مناسب می باشد.

شعار استن اند استرند “با وقار بودن اما گران نبودن” است. برندهای فروشگاه جواهرات آنلاین استن اند استرند، کالکشنی مدرن و شیک از طلای 10 و 14 عیار با سنگ‌ها و الماس های اخلاقی می باشند. اسن اند استرند فروشگاهی ایده ال برای افرادی می باشد که در جستجوی گوشواره های تک، جفت هایی کلاسیک و زیورآلاتی مدرن هستند. فروشگاه جواهرات آنلاین استن اند استرند همچنین مدلسازی گوش مصور را ارائه می دهد تا بتوانید متناسب با جایگاه مورد نظر، گوشواره دلخواه خود را خریداری کنید.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات شامل برندهای دارنده گردنبند، مونیکا ریچ کوسان “Monica Rich Kosann” است که ارائه دهنده زیورآلاتی شخصی و منحصر به فرد است.

در فروشگاه جواهرات آنلاین مونیکا ریچ کوسان زیورآلاتی الهام گرفته از جواهرات قدیمی چون گردنبندهای قابداری که جای عکس دارند و خاطره را زنده نگه می دارند را می توان به راحتی یافت. در این فروشگاه از برندهایی استفاده می شود که جواهرات خود را با عنصر داستان سرایی خلق می کنند. در فروشگاه جواهرات آنلاین مونیکا ریچ کوسان می توانید به راحتی آویز خود را با یک عکس دلخواهتان شخصی سازی کنید. تمامی زیور آلات در این فروشگاه با طلای 18 عیار، نقره و الماس‌های اخلاقی ساخته شده‌اند، و جواهراتی را عرضه می‌کنند که هر یک داستان زیبایی خود را بیان می‌کنند.

بهترین فروشگاه آنلاین جواهرات متعهد به شرایط زسیت محیطی، آگمیس “Agmes” است که ارائه دهنده زیورآلات ساخته شده ازمواد بازیافتی و اشکال مجسمه می باشد.

در فروشگاه جواهرات آنلاین آگمیس طرح های سبک وزنی که تقریبا همگی از فلزات بازیافت شده ساخته شده اند گردآوری گردیده اند. در این فروشگاه مجموعه ای از جواهرات سنتی مانند دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر، و همچنین سنجاق سینه و اشیاء فلزی و شیشه ای به شکل ارگانیک توجه را به خود جلب می کنند. این برند حتی در تهیه بسته بندی های خود در نیویورک سعی بر این دارد تا حداقل ردپای کربنی را از خود برجای بگذارد. در حقیقت آگمیس شهرت و محبوبیتش را به به زیور آلات مقرون به صرفه و حامی محیط زیست خود مدیون می باشد.

World of Words

منبع: فوربس

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *