والت دیزنی

تقارن Super Bowl LVII “سوپر بول ال وی دو” و جشن یکصد سالگی والت دیزنی

تقارن Super Bowl LVII “سوپر بول ال وی دو” و جشن یکصد سالگی والت دیزنی

اقیانوس آبی خبر به نقل از والت دیزنی کمپانی به تاریخ 12 فوریه 2023 مقارن با 23 بهمن ماه 1401- برند والت دیزنی با اولین آگهی تبلیغاتی 90 ثانیه ای ویژه خود درسوپر بول ال وی دو ” Super Bowl LVII” از گروه طرفداران و سازندگانش که 100 سال داستان سرایی ها کرده اند و کارهایی نوآورانه وبی رقیبی را به تصویر کشیده اند، تجلیل و قدردانی می کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ایگر- مدیر اجرایی برند والت دیزنی- در طی نشستی چنین ابراز داشت: “در حالی که ما یکصدمین سالگرد تاریخی دیزنی را جشن می گیریم، قدردان میراث والت دیزنی و تلاش های پرشور و سخت کوشی های او که سبب پیشبرد برند دیزنی گردیده است، هستیم.
ما از تمامی نسل ها در سراسر جهان که بخشی ویژه از تاریخ ما شده اند و میزبان شخصیت های برند دیزنی در دوران زندگی شان در قرن گذشته بوده اند، بسیار سپاسگزاریم.” “دیزنی 100″ جشنی برای همه خانواده ها، دوستداران، رویا پردازان و داستان سرایان خلاق برند دیزنی می باشد که با تخیلات شگرف خود لحظاتی شیرین و مسحورکننده در دنیای ما خلق کرده اند و مسبب این امر بوده اند که برند دیزنی به بخشی خاطره انگیز از فرهنگ جهانی تبدیل شود.” دیزنی 100 اسپشیال لووک “Disney100 Special Look” شامل صحنه‌هایی از فیلم‌ها، سریال‌های نمادین، تولیدات صحنه، پارک‌های تفریحی با محوریت ها ی ویژه حول موضوعات خاص و همچنین مجموعه‌ای از گفتارها و سخنان الهام‌بخش والت دیزنی همراه با فراخوانی از خاطرات مشترک و نوستالژی طرفداران دیزنی می باشد که به برند دیزنی جایگاه ویژه ای در قلب مخاطبان خود در سراسر جهان داده است. نخستین صحنه ها از نمایش “دیزنی 100 اسپشیال لووک” نقطه عطف هیجان‌انگیزی برای برند دیزنی بوده و فرصتی شیرین و جذاب برای طرفداران این برند محبوب می باشد تا در هر سنی که هستند دوست داشتنی ترین خاطرات خود را با برند دیزنی مجددا زنده کنند و از داستان ها و تجربیات دل انگیز جدید خود لذت ببرند.


در روز شنبه، 18فوریه، “Disney100: The Exhibition” اولین نمایش جهانی خود را در موسسه فرانکلین در فیلادلفیا خواهد داشت و مهمانان را به نمایشگاهی به مساحت 15000 فوت مربع و 10 گالری دعوت می کند و داستان های برند دیزنی را از طریق فناوری نوآورانه و واقعیت مجازی زنده می سازد. آرشیو والت دیزنی در حال بازگشایی خزانه خود و رونمایی از گنجینه های ارزشمندش می باشد و بیش از 250 “تاج جواهرنشان” خود را همراه با لباس ها و وسایل نقلیه جذاب پارک تفریحی اش در کنار دیگر آثار هنری و صنایع دستی اصیلی که به ندرت دیده شده اند، به معرض نمایش می گذارد. این نمایشگاه در سراسر ایالات متحده و همچنین در سراسر اروپا برگزار می گردد. در روز چهارشنبه، 22 نوامبر 2023، استودیوی انیمیشن سازی برند والت دیزنی، انیمیشنی موزیکال و اوریجینال تحت عنوان ویش ” Wish ” را برای اولین بار در سینماها عرضه خواهد کرد.

از هم اکنون، پارک های تفریحی- موضوعی دیزنی شروع به شاد کردن مهمانان با بر پایی جشن های ویژه مربوط به سالگرد یکصد سالگی برند دیزنی کرده اند. در روز جمعه 27 ژانویه اقامتگاه تفریحی دیزنی لند جاذبه جدید “راه آهن فراری میکی ماوس و مینی ماوس” را معرفی کرد. پارک‌های دیزنی در سرتاسر جهان نیز در طول سال برای جشن گرفتن این نقطه عطف مهم، برنامه های شگفت‌انگیز و مهیجی را به نمایش خواهند گذاشت.
برند دیزنی همچنین سالگرد یکصد سالگی اش را با بزرگترین طرفداران خود با رویدادهایی اختصاصی و پیش نمایش هایی دزدکی – نمایش های ویژه قبل از اینکه در دسترس عموم قرار گیرند- جشن خواهد گرفت. برند دیزنی برای جشن هایی یکصد سالگی اش همراه طرفداران ، سازندگان و کارمندان خود برگزار خواهد کرد بسیار هیجان زده می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت Disney100.com مراجعه کنید و خاطرات مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی با هشتگ Disney100 به اشتراک بگذارید.

World of Words

منبع: والت دیزنی

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *