بهترین شتاب دهنده های ایران

معرفی بهترین شتاب دهنده‌های ایران

معرفی بهترین شتاب دهنده‌های ایران

یکی از بهترین شرکت‌های استارتاپی که در سال 1990 فعالیت داشت، شرکت داتکام بود. در آن زمان تمامی سرمایه گذاران علاقه شدیدی به چنین استارتاپ هایی داشتند و به راحتی در چنین مجموعه‌هایی سرمایه گذاری می‌کردند. در بیان دیگر باید بگوییم که استارتاپ از جمله کسب و کارهایی است که بر پایه فناوری بنا می‌شود اما این فناوری پایه اصلی کسب و کار نیست! باید بگوییم که تمامی استارتاپ ها به نوعی از دنیای تکنولوژی و فناوری استفاده می‌کنند تا کار خود را بهتر به مردم بشناسانند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|قبل از مطالعه این مقاله اگر تفاوت شتاب دهنده و استارتاپ را نمی‌دانید حتما سری به مقاله مربوط به آن بزنید.

شتاب دهنده ستاک

وب سایت ستاک از برنامه‌های موفق مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و از بهترین شتاب دهنده‌های ایرانی است که از اواخر سال 1393 آغاز به کار نمود. هدف اصلی این برنامه پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان و نخبگان می‌باشد. به عبارتی ستاک قصد دارد فضایی را برای پرورش تفکر خلاق و همچنین نوآوری بین دانشجویان دانشگاه و کارآفرینان به وجود آورد تا با استفاده از آن میزان ریسک دوره اولیه آغاز فعالیت کسب و کارها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا بتواند گامی در جهت تجاری سازی ایده‌ها بردارد.
ستاک از شتاب دهنده‌های ایرانی است که در طی سال‌های فعالیت خود توانسته اقدامات مهمی انجام دهد و کارنامه بسیار پر باری داشته باشد. این برنامه تاکنون توانسته با بیش از 2000 ایده مصاحبه نماید و از 101 استارتاپ حمایت کند و بر روی 22 استارتاپ سرمایه گذاری داشته باشد.

شتاب دهنده اکوموتیو

سایت اکوموتیو از بهترین سایت‌های استارتاپی و رسانه‌ای تخصصی است که اوایل آذر سال 1396 راه اندازی شد. این سایت در واقع رویدادهای جامعه استارتاپی و اخبار این حوزه را منتشر می‌نماید. همچنین علاوه بر اطلاع رسانی در این زمینه به منظور معرفی و پیشرفت بهتر استارتاپ ها محتواهای کاربردی و موثری را تولید نموده و در سایت خود قرار می‌دهد.
اکوموتیو قسمتی از سایت خود را به معرفی بهترین استارتاپ های ایران اختصاص داده و به منظور دسترسی راحت‌تر کاربران این بخش را به 98 گروه دسته بندی نموده است، هر گروه به استارتاپ های یک حوزه خاص مانند اخبار و فناوری، آموزش و مجازی و اپلیکیشن ساز اختصاص داده شده. کابران با مراجعه به هریک از این قسمت‌ها می‌توانند استارتاپ های مورد نظر خود را دنبال نمایند. همچنین استارتاپ هایی نوپا نیز می‌توانند در این سایت نام استارتاپ خود را در حوزه مربوطه ثبت نمایند.

شتاب دهنده-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

شتاب دهنده تیوان

باشگاه کارآفرینی تیوان از برترین شتاب دهنده‌های ایرانی است که در اواخر سال 1395 راه اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه غیر انتفاعی ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین نوجوانان و جوانانی است که به حوزه کارآفرینی علاقمند هستند. افرادی که عضو باشگاه کارآفرینی تیوان شوند می‌توانند در دورهمی های تیوان شرکت کنند که نتیجه آن خلق ایده‌های جدید در ذهن آن‌ها می‌باشد، همچنین می‌توانند از مربیان و منتورهایی که با باشگاه همکاری دارند در جهت افزایش اطلاعات خود در زمینه کارآفرینی و کسب و کار کمک بگیرند. این افراد در نهایت و پس از طی این مراحل آمادگی لازم برای حضور در شتاب دهنده ها را پیدا می‌کنند و در صورت نیاز می‌توانند با سرمایه گذاران برای پیشرفت کسب و کار خود همکاری نمایند.

شتاب دهنده 100 استاراپ

از شتاب دهنده‌های برتر ایران است که با هدف سرمایه گذاری مداوم و شتابدهی غیر متمرکز فعالیت خود را از بهمن ماه سال 1398 آغاز نمود. سایت 100 استارتاپ سعی دارد با کمک نهاد های خصوص و دولتی، سایر شتابدهنده ها و کارآفرینان شرایطی را ایجاد کند که استارتاپ ها سریع‌تر بتوانند رشد کنند و به همین منظور هر ساله به 100 استارتاپ که در شروع فعالیت خود هستند 20 میلیارد تومان سرمایه اختصاص می‌دهد.

World of Words

منبع: اقیانوس آبی خبر


برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.