کاسیو-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

برند کاسیو چطور شکل گرفت و مؤسس آن کیست؟

برند کاسیو چطور شکل گرفت و مؤسس آن کیست؟

کاسیو یک کمپانی بین‌المللی ژاپنی است که محصولات متنوعی را از ماشین حساب تا بسیاری ابزارهای الکترونیک تولید می‌کند. شهرت این برند برای تولید انواع ساعت مچی است که در سراسر جهان فروش بالایی دارد و به عنوان یکی از مقاومترین ساعت مچی‌های جهان شناخته می‌شود. برند کاسیو کار خود را در زمان پایان جنگ جهانی و روزهایی که ژاپن وضعیت خوبی نداشت آغاز کرد اما به مدد هوش و استعداد بنیان‌گذارانش توانست خیلی زود در سراسر جهان به شهرت برسد. این روزها کمتر کسی را می‌شناسید که یکی از محصولات این کمپانی در منزل او یافت نشود.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|آوریل ۱۹۴۶ زمانی است که این برند کار خود را آغاز کرد، کازو کاشیو بنیان‌گذار این برند یک مهندس بود که دفتر مرکزی این برند را در شیبویا ژاپن راه اندازی کرد، در حال حاضر دفتر اصلی کاسیو در شهر توکیو مستقر است. محدوده فعلی فعالیت این برند سراسر جهان است و در طراحی و ساخت انواع ماشین حساب، ساعت اتمی، دوربین فیلم‌برداری، لپ تاپ، ساعت مچی، سازهای موسیقی و تلفن همراه فعالیت می‌کند. تنها در سال 2015 درآمد این برند ۲٫۸۳ $ میلیارد دلار بوده است و بیش از 11 هزار نفر کارگر، کارمند و متخصص در دفاتر مختلف کاسیو مشغول کار هستند.

شرکت سهامی عام

این شرکت سهامی عام است و سهام آن در بورس توکیو معامله می‌شود. کاسیو کار خود را با تولید نگهدارنده سیگار که به کاربر اجازه می‌داد از هر دو دست خود استفاده کند آغاز کرد. بعدترها محصولات مختلفی توسط این کمپانی بین‌المللی عرضه شدند اما نقطه اوج شهرت آن تولید اولین ساعت ضد ضربه جهان بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. فروش بالای این محصول از یک سو و نوآوری در طراحی و ارائه آن از سوی دیگر اعتبار زیادی را برای شرکت ساعت کاسیو به همراه آورد.
این برند در تولید ساعت دیجیتال بسیار مشهور است و تقویم هوشمندهایی که روی صفحه ساعت دیده می‌شوند یکی از ابتکارات قابل توجه کاسیو به شمار می‌آید.
کازو کاشیو بنیان‌گذار این برند با کمک برادرهای خود توانست در عرصه تولید محصولات مبتنی بر فناوری بسیار خوب عمل کند و ساعت‌های ارائه شده از سوی این برند همواره تحسین و تعجب منتقدان را بر می‌انگیخت. ساعت‌های جی شاک یکی از پرفروش‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین سری محصولات این برند به شمار می‌آید که در سراسر جهان فروش بالایی داشته است.

kashio-hero-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

دلایل محبوبیت ساعت کاسیو چیست؟

نه تنها ساعت کاسیو بلکه سایر محصولات این برند به مقاومت و ظرافت مشهور هستند، بهترین مواد اولیه در تولید محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد و در طراحی تلاش می‌شود به تمام نیازهای کاربر توجه شود.
ساعت‌های کاسیو با بندهای چرمی، فلزی، فوم و … بیشتر برای طرفداران استایل‌های اسپرت مناسب هستند و محصولات این برند بیشتر برای مصارف روزانه طراحی شده است. دقت بالای ساعت‌ها باعث شده به راحتی بتوان از آن‌ها برای رکورد گیری‌های ورزشی استفاده کرد و بسیاری از ورزشکاران مشهور جهان از انواع محصولات آن استفاده کردند.
یکی دیگر از دلایل شهرت این ساعت‌ها قیمت‌های مقرون به صرفه آن‌ها است که در مقایسه با امکانات متنوعی که ارائه می‌کند بسیار جذاب هستند. کاسیو برای خانم‌ها و آقایان سری‌های جداگانه محصولات را ارائه کرده و در تولید آن‌ها تمام تلاش خود را بکار برده که تمام نیازهای خاص مخاطبان خود را برآورده سازد.
در سال‌های اخیر نیم نگاهی هم به صنعت مد داشته و با ارائه ساعت‌های زنانه فشن توانسته است توجه خانم‌های شیک پوش را هم جلب کند. برخی سری محصولات این برند با سنگ‌های زینتی تزئین شده و تنوع رنگ آن‌ها به حدی است که دست خانم‌ها را برای انتخاب باز می‌گذارد.

چرا ساعت کاسیو انتخاب مناسبی است؟

بسیار هنگام خرید ساعت مچی برای انتخاب درست به مشکل بر می‌خورند و نمی‌دانند کدام برند برای آن‌ها مناسب است، اگر طرفدار کالاهای لوکس و لاکچری هستید احتمالاً کاسیو برای شما انتخاب مناسبی نخواهد بود اما اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید که برای سال‌های با دقت اولیه کار کند ساعت کاسیو برای شما بهترین انتخاب است.
ساعت‌های این برند هرساله با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیای به صورت انبوه تولید می‌شوند و فروش بالایی دارند، آن‌ها که با ساختار فنی ساعت‌ها آشنا هستند می‌دانند که موتور ساعت‌های کاسیو ژاپنی اصل است و کیفیت بالایی دارد.
ساعت‌های کوارتزی، عقربه‌ای، دیجیتال و مکانیکی این برند در سراسر جهان فروش بالایی دارند و هر فردی بسته به سلیقه و انتظاری که از ساعت مچی دارد می‌تواند آن‌ها را خریداری کند.

World of Words

منبع: casio


دیدگاه ها بسته شده اند.