Z Fold 3 - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها-2

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی Z Fold 3 برند سامسونگ افشا شد

فاصله بسیار کمی تا برگزاری رویداد Unpacked بعدی برند سامسونگ داریم، با این حال همچنان شاهد افشای اطلاعات درباره محصولات حاضر در این مراسم هستیم. حالا مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۳ به اینترنت راه پیدا کرده است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها |در رویداد برند سامسونگ محصولات زیادی حضور خواهند داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، گلکسی زد فولد ۳ (Z Fold 3) خواهد بود. گزارشی جدید مشخصات کامل این گوشی تاشو را برملا کرده، البته همانطور که می‌توان حدس زد با اطلاعات غیررسمی روبه‌رو هستیم.

 ظاهرا برند سامسونگ این گوشی هوشمندش را به دو نمایشگر Dynamic AMOLED 2X  با رفرش ریت Hz۱۲۰ مجهز می‌کند. نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۲۴.۴:۹ و رزولوشن ۸۳۲ در ۲۲۶۰ پیکسل خواهد بود که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. یک حفره در مرکز بخش بالایی این نمایشگر دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

Z Fold 3

نمایشگر داخلی این دستگاه ۷.۶ اینچی با رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسل خواهد بود. بنابراین تراکم پیکسلی هردو نمایشگر به ۳۷۰ پیکسل در اینچ می‌رسد. گلکسی زد فولد ۳ اولین گوشی برند سامسونگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود. این دوربین ۴ مگاپیکسلی اندازه پیکسل ۲.۰ میکرومتر و دریچه دیافراگم f/1.8  خواهد داشت.

Z Fold 3 - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها-1

 برند سامسونگ این گوشی هوشمندش را به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد و دریچه دیافراگم f/1.8 دارد. در کنار آن یک دوربین تله‌فوتو با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری قرار می‌گیرد. در نهایت با یک دوربین اولترا واید با زاویه ۱۲۳ درجه روبه‌رو می‌شویم. اگرچه گزارش اخیر از فیلمبرداری 8K خبر داده، اما احتمالا چنین موضوعی درست نیست.

گلکسی Z Fold 3 به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود. کاربران می‌توانند آن را با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که البته هیچ کدام از آن‌ها از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند.

این دستگاه در هنگام باز بودن ضخامت ۶.۴ میلی‌متری و در هنگام بسته بودن ضخامت ۱۴.۴ میلی‌متری خواهد داشت که در هردو حالت باریک‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود. این دستگاه همچنین محلی برای نگهداری قلم Pen S ندارد و به همین دلیل، برند سامسونگ قاب مخصوصی را برای آن توسعه داده است.

این گوشی هوشمند ۲۷۱ گرم وزن دارد و از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۳ به ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ وایرلس است. از سایر مشخصات گلکسی زد فولد ۳ می‌توان به پشتیبانی آن از شبکه G5، وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ با قیمت پایه ۱۹۰۰ یورو روانه بازار اروپا شود و احتمالا از اواخر ماه جاری میلادی خریداران به آن دسترسی پیدا کنند. این دستگاه را می‌توان در رنگ‌های سبز، مشکی و نقره‌ای سفارش داد.

World of Words

منبع: دیجیاتو

دیدگاه ها بسته شده اند.