swarovski-brand0

برند سواروسکی با کالکشن جدیدی از قلب ها، پاپیون های ظریف و دیگر نمادهای عشق، تلالویی خاص به روز ولنتاین خواهد داد.

برند سواروسکی با کالکشن جدیدی از قلب ها، پاپیون های ظریف و دیگر نمادهای عشق، تلالویی خاص به روز ولنتاین خواهد داد.

به گزارش اقیانوس آبی خبر از سایت خبری ویمنز وییر دیلی به تاریخ 18 ژانویه مقارن با 28 دی ماه 1401- برند سواروسکی برای روزی که حول محور عشق و شیفتگی نامگذاری شده است، جواهرات ابتکاری خود را در این راستا به بازار عرضه کرد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برند سواروسکی به روزترین و خلاقانه ترین کالکشن خود را معرفی کرد که تماماً در مورد ابراز جسورانه عشق و محبت است. کمپین جدید درست به موقع برای روز ولنتاین در سراسر فروشگاه های برند سواروسکی سفر خود را با شور و هیجان آغاز می کند و این درحالیست که نقوش و رنگ‌های مرتبط با رسوم این روز را همراه با  قلب ها و رنگ های صورتی، با احساسی لبریز از شور و شوقی ظریف و رمانتیک در بر دارد. به زودی این جواهرات  مبتکرانه از برند سواروسکی، را می توان روی نیم تنه های فلزی مشاهده کرد. کمپین این برند، انگشتر، گردنبند، گوشواره، ساعت و حتی قاب گوشی را ارائه می دهد. برند سواروسکی در روز دوشنبه از این محصولات زیبا و خیره کننده در کانال اینستاگرام خود رونمایی کرد. این برند، جواهرات مزین شده را روی مدلی با صورت نقاشی شده و متالیک فام قرار داد.

دیگر جواهرات جدید

کمپین روز ولنتاین برند سواروسکی، شامل آویز ولتا به ارزش300 دلارمی باشد که با انحناهایی خاص حول یک محور طراحی شده و با روکش رادیوم همراه با کریستال‌هایی شفاف و روشن آراسته گردیده است. در واقع یک روبان الهام بخش برای طراحی این گردنبد بوده است و حداکثر طول این محصول از برند سواروسکی 29.5 اینچ معادل 74.93 سانتیمتر می باشد.

حلقه کوکتل ولتا با ارزش 225 دلار می باشد. این حلقه خاص از برند سواروسکی  با استفاده از تکنیک چتوناژ، یک پاپیون واقعی را منعکس می کند که تعدادی کریستال شفاف روشن بر روی آن قرار گرفته است و یک سنگ گرد را در قلب خود نشانده است .

این مجموعه جدید همچنین شامل خانواده ماتریکس است که شامل دستبند ماتریکس از برند سواروسکی به ارزش 185 دلارمی باشد. این دستبند با روکشی از رادیوم پوشش داده شده و با کریستال های قلبی شکل برند سواروسکی در مرکز آن همراهی می شود. این کریستال های شفاف دارای  برش های باگت می باشند.

به زودی در سایت سواروسکی، گردنبد چوکرولتا با ارزش 550 دلار درمعرض نمایش قرار خواهد گرفت. این گردنبد شامل یک پلاک قلبی شکل با سایزی چشمگیر می باشد که با زنجیره ای از حلقه های بهم پیوسته بر روی گردن می نشیند. گردنبند ولتای روکش شده با روتنیوم با رنگ مشکی کربنی به ارزش  195 دلار عرضه می شود.

برند سواروسکی به همکاری با برندهای دیگر ادامه می دهد و محصولات ویژه ای  را متناسب با رسوم ها و جشن های خاص مدلسازی می کند. برند سواروسکی درست در همین ژانویه، جهت ادای احترام به ملکه الیزابت اتریش “سیسی” و بزرگداشت خانواده استلای سواروسکی ، از تاج اپرا 2023 وین رونمایی کرد.

این تاج توسط مدیر خلاق برند سواروسکی، جیووانا انگلبرت طراحی شده است و بر روی آن 435 کریستال به سلطنت نشسته اند. الکشن کامل روز ولنتاین را می توان به صورت آنلاین از طریق swarovski.com و در فروشگاه ها ی برند سواروسکی خریداری کرد.

World of Words

منبع: wwd

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *