گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها2

شیائومی در ۵ دقیقه ۳۵۰ هزار mi11 فروخت

چند روز پیش برند شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی mi11 رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار آمار فروش اولیه این گوشی هوشمند هستیم که شامل نسخه بدون شارژر هم می‌شود.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | این برند یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. همچنین این شرکت محصول جدیدی ارائه کرده به نام Oale که همانند دیگر محصولاتش بی نظیر است.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است.

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها مدیرعامل شیائومی

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها مدیرعامل شیائومی

برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می‌توان به redmi s2  که در مه سال ۲۰۱۸ معرفی شد که از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

فروش رکورد شکن

شیائومی می ۱۱ اولین گوشی هوشمند جهان با چیپ ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که با توجه به مشخصات، قیمت مناسبی دارد. همانطور که شیائومی پیش از معرفی وعده داده بود، این پرچمدار مانند گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در جعبه خود شارژر ندارد، البته نسخه دوم آن همراه با شارژر و برای مدتی با قیمت یکسان به فروش می‌رسد.

برند شیائومی به تازگی میزان فروش اولیه این گوشی هوشمند در چین را منتشر کرده که از موفقیت مناسب آن خبر می‌دهد. این کمپانی چینی توانسته تنها در ۵ دقیقه، بیش از ۳۵۰ هزار گوشی می ۱۱ به فروش برساند. در این میان کمتر از ۶ درصد سفارش‌ها برای نسخه بدون شارژر بوده است.

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

در حال حاضر این دستگاه در هر دو نسخه با قیمت ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد و پس از مدتی برای سفارش آن همراه با شارژر، خریدار باید ۶۲۷ دلار هزینه پرداخت کند. با این وجود شیائومی اطلاعاتی درباره زمان پایان این پیشنهاد منتشر نکرده است.

با توجه به چنین موضوعی، نزدیک به ۲۰ هزار نسخه سبز یا «Green Edition» گوشی می ۱۱ به فروش رسیده. شیائومی در بیانیه‌ای از این ۲۰ هزار خریدار به علت انتخاب این نسخه و کمک به محیط زیست تشکر کرده است.

شیائومی می ۱۱ به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و توانسته امتیاز +A را از «دیسپلی‌میت» دریافت کند. این پرچمدار اولین گوشی برند شیائومی با رابط کاربری MIUI 12.5 است و از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 4

گوشی شیائومی mi11 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها 4

این پرچمدار از دوربین اصلی سه گانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. احتمالا نسخه پرو این پرچمدار با دوربین تله فوتو از راه می‌رسد.

world of words

دیدگاه ها بسته شده اند.