اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو (1)

درباره دوچرخه های جدید پژو چه می دانید؟

PUGEOT Cycles دوچرخه های پیاده روی جدید خود را به بازار عرضه می کند و محصولات مربوط به گروه سنی خردسال را برای کریسمس گسترش می دهد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها |  PEUGEOT Cycles با دوچرخه های پیاده روی J12 از خردسالان سنین بسیار پایین پشتیبانی می کند. این دوچرخه های جدید بدون رکاب با طراحی جذاب، رنگ های اسیدی و همچنین راحتی در استفاده ، بسیار مورد توجه کودکان و والدین آنها قرار خواهد گرفت. آنها رده دوچرخه های گروه خردسال پژو را کامل می کنند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

مدل های Legend Junior با استایل بی‌زمان یا تایملس Timeless Style مدل هایی که هرگز از مد خارج نمی شوند ، کودکان دو تا شش ساله را با دوچرخه سواری مستقل آشنا می کنند. دوچرخه های کوهستان “Junior Mountain”  به ماجراجویان جوان تا ۱۲ سال اختصاص داده شده است. دوچرخه های پیاده روی جدید پژو از امروز با قیمت ۹۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده در وب سایت در وب سایت های peugeot.fr، Fnac.com و Darty.com و همچنین در فروشگاه های Velos & Oxygen عرضه میگردند.

حفظ تعادل آسان

با دوچرخه های برند PEUGEOT J12 جدید (جونیور، چرخهای ۱۲ اینچی) ، خردسالان حفظ تعادل را با اولین دوچرخه خود یاد می گیرند. این دوچرخه های پیاده روی با رنگ های مدرن زرد ، نارنجی ، سبز خاکی  (سبز سربازی) ، خاکستری تیره یا سفید موجود هستند. دوچرخه های پیاده روی جدید PEUGEOT J12 بسیار سبک (۳٫۵ کیلوگرم) و با زین قابل تنظیم و تایرهای پهن راحت ، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده با قیمت ۹۹ یورو ارائه می شوند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژواقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

مدلهای PEUGEOT LJ (Legend Junior) با طراحی های (iconic) نمادین و بسیار خاص سبب خشنودی و رضایتمندی غیر قابل تصور خردسالان در رنج سنی دو تا شش ساله می گردد. آنها کاملا کاربردی بوده، نیاز به رکاب زدن ندارند و مجهز به تنظیم کننده های تعادل هستند که سبب آرامش خاطر بیشترشده و باعث می گردد خردسالان از اولین تجربه خود لذت ببرند.  این دوچرخه ها با قاب آلومینیومی در عین سبک بودن از مقاومت بالایی برخوردار هستند و دارای ترمزهای “V-Brake” برای حداکثر ایمنی هستند. سه سایز از این دوچرخه ها موجود می باشد:LJ12  نارنجی (۲ تا ۴ سال) به قیمت ۱۷۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، LJ 14 آبی تیره (۳ تا ۵ سال) به قیمت ۱۹۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و LJ 16 سفید (۴ تا ۶ سال) به قیمت ۲۲۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده.

دوچرخه 8 دنده

دوچرخه های JM (Junior Mountain)  به ماجراجویان جوان اجازه می دهد تا با انواع سطوح روبرو شوند. آنها به یک چنگک سیستم تعلیق در جلو، لاستیک های شیار دار ضخیم و یک دستگاه ضد خطای برند شیامو ژاپنی مجهز هستند. مدل JM 20 که برای کودکان۷-۹ ساله طراحی شده است، دارای ۸ دنده است. این مدل دارای رنگ زرد می باشد و قیمت آن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۲۴۹ یورو است . مدل JM 24 که برای کودکان ۹-۱۲ ساله طراحی شده است ، دارای ۱۸ دنده است. این مدل در رنگ  خاکستری موجود است و و قیمت آن با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۲۹۹ یورو است .

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها دورچرخه پژو

دوچرخه های پژو در گروه سنی خردسال از سال ۱۸۸۵ تاکنون از کلیه تخصص های PEUGEOT Cycles  بهره مند شده اند.

دوچرخه های پیاده روی ، دوچرخه های Legend Junior و همچنین دوچرخه های کوچک کوهستان در فروشگاه های Velo & Oxygen و در سایت cycles.peugeot.fr در دسترس هستند. دوچرخه های پیاده روی J12 نیز برای سفارش از وب سایت های Fnac.com و Darty.com و همچنین در جایگاه های مخصوص کودکان Fnac Kids در دسترس هستند.

درباره PEUGEOT Cycles

این برند در سال ۱۸۸۵ تاسیس گردیده و طیف کاملی از دوچرخه های برقی و غیر برقی را برای رفع نیازهای جدید تحرک  و جابجایی ارائه می دهد. PEUGEOT Cycles دارای دوچرخه هایی متنوع برای هر نوع نیاز و هر نوع فعالیتی می باشد:

Electric (برقی)، Legend (اسطوره ای)، City (شهری)، Trekking (پیاده روی)، Mountain (کوهستانی)، Road (جاده ای) و Junior (خردسال) است. دوچرخه های برند پژو در فرانسه توسط گروه سایکل یوروپ  Group CYCLEUROPE طراحی و مونتاژ می شود.

 

world of words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *