برند گرلن

برند گرلن با خانه ماتیس همکاری می کند

برند گرلن با خانه ماتیس همکاری می کند

به گزارش دکتر آبی خبر از سایت آ ای ورد، به تاریخ 13 ژانویه2023 مقارن با 23 دی 1401 – درژانویه 2023 برند گرلن همکاری نزدیک خود با دنیای هنر را با ارائه دو نسخه فوق العاده خلاقانه و محدود تقویت می کند. دو رایحه جدید برند گرلن ازکالکشن له آرت اند له ماتییر با الهام گرفتن از خانه ماتیس نوآوری شده اند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|خانه ماتیس، یک خانه طراحی – هنری می باشد که توسط اعضای خانواده هنری ماتیس یکی از بزرگترین هنرمندان قرن بیستم و استاد برجسته رنگ مشهور به “نقاش شادی”، تاسیس گردید. این خانه طراحی – هنری در سال 2019 توسط ژان ماتیو ماتیس، نوه نقاش، به عنوان راهی برای تجلیل و به اشتراک گذاشتن هنرهای جسورانه این هنرمند، تأسیس شد.

برندهای تزئینی

همچنین، این خانه جایگاهی برای برندهای تزئینی و مبلمان های طراحی شده توسط طراحان معاصر و مشهورمی باشد که همگی از هنر و ذهنیت هنری ماتیس الهام گرفته شده اند. خانه ماتیس با برندهای خلاق واستثنایی معاصر همکاری میکند و در واقع، این امکان را برای ایشان فراهم می سازد تا با الهام گرفتن از کارهای ماتیس فقید آثاروبرندهایی را خلق کنند که منعکس کننده یک فلسفه هنری اصیل هستند. هدف اصلی خانه طراحی – هنری ماتیس این است که از میراث هنری و چنین برندهای جاودانه نگهداری نماید تا از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند. برند گرلن در مسیر همکاری با خانه ماتیس، دو کار برجسته را خلق کرده است، یکی بطری زنبورعسل که یک اثرخاص و محدود الهام گرفته شده از خانه ماتیس برای کالکشن خلاقیت های استثنایی برند گرلن می باشد و دیگری سه آیتم جدید از مجموعه له آرت اند له ماتییر برند گرلن را در بر می گیرد. به مناسبت صد و هفتادمین سالگرد بطری زنبورعسل، یک نسخه جدید و دیدنی تحت عنوان کالکشن خلاقیت های استثنایی با طرحی الهام گرفته شده از تابلوی نقاشی “موسیقی” که یکی از مشهورترین نقاشی‌های ماتیس به سال (1939) می باشد، ارائه خواهد شد. نقوش رنگارنگی که به هنرمندی آسترید دو شایله طراحی شده اند و 14 بطری منحصر به فرد را برای برند گرلن تزئین می کنند.

به همین مناسبت، عطرسازان برند گرلن نیز عطری با نام کولور بنهور را ساختند. یک عطر مدرن با نت میوه ای مدیترانه ای که حال و هوای یک قاب آفتابی و روشن هنرمندانه ای را تداعی میکند. این عطر گرانبها، منحصر به بطری خاص زنبورعسل خانه ماتیس خواهد بود. در همین حال، برای مجموعه له آرت اند له ماتییر، همکاری برند گرلن منجر به ابداع سه محصول ویژه دیگر شده است.

شکوفه های یاس با برگ ها ی خوشبو و چوب هایی با رایحه ای دلپذیرهمراه هم شده اند تا با الهام از یک شاهکار منحصر بفرد از هنری ماتیس منسوب به سال 1950 با نام “هزار و یک شب” ، عطر جدید برند گرلن را با نام جاسمین بنهور در قابی تسخیر کننده عرضه کنند.

طراحی پر شور و پرهیجان آن در شمع فیگ آزور اثر دیگری از برند گرلن نیز منعکس شده است.

با این همکاری زیبا، برند گرلن و خانه فرانسوی ماتیس یک کار هنری استثنایی ایجاد کردند. به لطف این مجموعه استثنایی از نمونه های محدود، سال 2023 تبدیل به سال ماتیس دربرند گرلن شده است. به پاس این مناسبت، بوتیک های برند گرلن در سراسر جهان این همکاری را با عرضه داشتن رنگ ها و بوهای مسحورکننده جشن خواهند گرفت. این همکاری منحصر به فرد با خانه ماتیس نشان دهنده تمایل برند گرلن برای ادامه دادن به فعالیت در دنیای عطر و هنر است.

آن کارولین پرازان، مدیر هنر، فرهنگ و میراث برند گرلن اظهار داشت: از استادان بزرگ قرن بیستم گرفته تا هنرمندان جوان معاصری که ما از کارهای آنها حمایت می کنیم، همکاری های هنری ما باید همیشه منصفانه باشد، “منصفانه با دنیای هنر، منصفانه با واقعیت”.

World of Words

منبع: aeworld

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *