اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند شیائومی

ساعت هوشمند واچ کالر 2 برند شیائومی برای اولین بار معرفی شد

برند شیائومی همزمان با رونمایی از گوشی جدید خود CIVI از ساعت هوشمند واچ کالر 2 نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند واچ کالر 2 شیائومی دارای مجموعه‌ای از کیت‌های ردیابی سلامت، تست‌های مختلف سلامت، 117 حالت تمرین ورزشی و طول عمر باتری بالا و مجموعه مختلف بندهای رنگارنگ است


اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|گوشی‌های برند شیائومی جدیدا از محبوبیت فراوانی برخوردار شده‌اند، ولی به تازگی دستبندهای هوشمند شیائومی مورد توجه مردم فرار گرفته است این ساعت‌های هوشمند (گجت‌های پوشیدنی) برند شیائومی به دلیل کیفیت و قیمت قابل توجه و نوآوری در ساخت به آسانی می‌تواند با برندهایی مثل اپل و سامسونگ رقابت کند.

بنا به گزارش‌های اندروید آتوریتی این گجت‌های پوشیدنی چینی با توجه به مزایا و امکاناتی که دارد از قیمت مناسبی نیز بر خوردار است. ساعت هوشمند واچ کالر 2 از صفحه نمایشی 1.43 اینچی AMOLED دایروی ساخته شده و کیفیت رابط کاربری را بسیار بالا و بسیار زیبا نشان می‌دهد و همچنین همانند دیگر گجت‌ها از دکمه برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش استفاده می‌شود برای هدایت و کار با ساعت از منوی سمت راست آن استفاده می‌شود. رنگ بندی بندهای این ساعت هوشمند سفید، سبز، قرمز، مشکی، آبی تیره و زرد است.

ویژگی ردیابی سلامت ساعت هوشمند واچ کالر 2 بسیار بالا است که علاوه بر GPS داخلی می‌تواند در کنار 117 حالت تمرین مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که این ساعت دارای مقاومت در برابر آب با فشار 5 ATM بوده که این قابلیت اجازه می‌دهد به راحتی با ساعت هوشمند به حمام بروید و حتی شنا کنید ولی برای رفتن به سونا و یا غواصی در عمق زیاد نمی‌توانید از واچ کالر 2 استفاده کنید.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند شیائومی

همچنین ویژگی‌های دیگر این برند شامل یک سنسور اشباع اکسیژن خون، یک مانیتور ضربان قلب پیوسته که این مزیت موجب شده تشخیص ضربان قلب را در 24 ساعت بسنجد و بر اساس پارامترهای مختلف از نظر احساس خواب، استرس و ورزش کردن فاکتورهای مختلفی از سلامت را به شما ارائه نماید و ویژگی بعدی واچ کالر 2 این است که از یک باتری 470 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که بعد از 12 روز نیاز به شارژ دارد، البته اعلام نشده است که این رقم دوام باتری با روشن بودن GPS بوده است و یا خیر زیرا اگر بدون در نظر گرفتن روشن بودن GPS باشد طبیعاتا زمان روشن ماند ساعت کمتر خواهد بود، اما هنوز هم این رقم دوام باتری قابل تحسین است و یکی از دلایلی برای خرید ساعت هوشمند واچ کالر 2 است.

در گزارش‌های اعلام شده ساعت هوشمند واچ کالر 2 برند شیائومی فعلا فقط در چین وارد بازار خواهد شد و هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که آیا این ساعت هوشمند جدید و باور نکردنی در دیگر کشورهای عرضه خواهد شد یا نه؛ 8 مهر ساعت هوشمند واچ کالر 2 قرار است با قیمت 155 دلار در بازارهای چین عرضه شود که این قیمت با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی ساعت هوشمند واچ کالر 2 بسیار مناسب است. همچنین گوشی CIVI برند شیائومی نیز با قیمت 404 دلار در چین عرضه خواهد شد.

World of Words

منبع: androidauthority


دیدگاه ها بسته شده اند.