اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند مرسدس بنز

خداحافظی برند مرسدس بنز با خودروهای V8

بر اساس یک پست منتشر شده در Reddit، برند مرسدس بنز به احتمال زیاد با بسیاری از خودروهای مجهز به موتور V8 خداحافظی نموده و مدل ۲۰۲۲ از آن‌ها را عرضه نخواهد کرد. آن‌طور که یکی از کاربران این تالار گفتگو با استناد به برخی مدارک محرمانه ادعا کرده، تقریبا تمامی مدل‌های V8 مرسدس بنز سال آینده در آمریکا غایب خواهند بود. به نظر می‌رسد تصمیم عجیب اشتوتگارتی‌ها ریشه در مشکل تامین قطعات لازم داشته باشد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|شاید بدانید مدل‌هایی مثل GLE580، AMG E63، AMG GLC 63، AMG C63 G550، GLS600 Maybach، AMG GLS 63، AMG GLE 63، AMG G63 به موتور V8 مجهز هستند. در این بین اما S580 و S580 Maybach استثنا بوده و کماکان به فروش خواهند رسید.

طبق اطلاعات موجود برند مرسدس بنز می‌خواهد خود را با ضرورت‌های جهانی، داخلی و بیرونی کمپانی سازگار کند، همچنین این شرکت قصد دارد با چالش‌های مربوط به زنجیره تامین قطعات که مدل‌های عرضه شده در بازار آمریکا را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مقابله نماید.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند مرسدس بنز

 مسئله حائز اهمیت اینکه فعلا مشخص نیست عدم عرضه مدل‌های ۲۰۲۲ با موتور V8 چه مدت طول خواهد کشید. به احتمال قوی پس از برطرف شدن مشکل تامین قطعات، این مدل‌ها هر چند موقت، اما دوباره به بازار برخواهند گشت. شاید در جریان باشید که نسل جدید AMG C63 با پیشرانه هیبریدی که قلب اصلی آن را موتور ۴ سیلندر تشکیل می‌دهد، به فروش خواهد رسید.

در صورت تایید شدن این گزارش، افرادی که قبلا نسبت به سفارش مدل‌های مذکور اقدام کرده‌اند، با مشکل روبرو خواهند شد. شاید در اقدامی آشنا برای ما ایرانیان، سفارش آن‌ها با یک مدل دیگر جایگزین شود!

گفتنی است تاکنون برند مرسدس بنز هیچ بیانیه‌ای در این رابطه صادر نکرده و موارد مطرح شده از سوی کاربر ردیت رسمیت ندارند؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که اشتوتگارتی‌ها چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

World of Words

منبع: دیجیاتو


 

دیدگاه ها بسته شده اند.