اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند موتورولا

تصاویر رندر موتو G50 5G برند موتورولا با نام رمز Saipan منتشر شد

به‌تازگی تصاویر رندر موتو G50 5G برند موتورولا با نام رمز سایپان منتشر شده است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل دارد و احتمالا به‌زودی راهی بازار خواهد شد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|در ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۰)، افشاگر مشهور ایوان بلس، ادعا کرد که گوشی‌های برند موتورولا با نام رمز لیسبون (Lisbon) و سایپان (Saipan) به ترتیب با نام‌های موتو G60S که هفته‌ی گذشته معرفی شد و موتو G50 5G که در آینده رونمایی خواهد شد، راهی بازار خواهند شد. برند موتورولا در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰) موتو G50 5G را با نام رمز Ibiza و تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ معرفی کرد؛ اما به‌ نظر می‌رسد G50 5G دیگری برای بازار‌های خاصی مانند برزیل عرضه خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، ایوان بلس تصاویر رندر مطبوعاتی G50 5G جدید را به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، موتو G50 5G (سایپان) صفحه‌نمایشی با ناچ قطره‌ای و لبه‌ی پایینی ضخیم دارد. به نظر می‌رسد لبه‌ی سمت راست گوشی مجهز به کلید دستیار صوتی، تنظیم‌کننده‌ی صدا و اسکنر اثر انگشت در کنار است.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند موتورولا

پنل پشتی این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و گوشه‌ی سمت چپ بالای آن ماژول دوربین مستطیل‌شکل به چشم می‌خورد که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، دو دوربین کمکی و یک فلش LED تشکیل شده است. در لبه‌ی پایینی گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، میکروفون، پورت USB و پنجره‌ی مشبک بلندگو قرار دارد

در اوایل ماه جاری، گوشی هوشمندی با شماره مدل XT2149-1 توسط وب‌سایت آژانس مخابراتی Anatel برزیل تأیید شد. به‌ نظر می‌رسد این دستگاه می‌تواند موتو G50 5G (سایپان) باشد. گواهینامه‌ی مذکور فقط ظرفیت باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را نشان می‌دهد که احتمالاً از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بلس همچنین ادعا کرده که برند موتورولا در حال تولید گوشی هوشمند دیگری با نام موتو E20 است که با نام رمز Aruba شناخته می‌شود. در ابتدای این ماه گوشی موتورولا با شماره مدل XT2155 در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه‌ی Bluetooth SIG و TUV Rheinland مشاهده شد. این فهرست مشخصات کلیدی مانند ظرفیت باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و بلوتوث ۵ را فاش کرد. انتظار می‌رود این گوشی با نام موتو E20 به بازار عرضه شود؛ اما ممکن است در برخی بازار‌ها با نام لنوو K14 باشد.

World of Words

منبع: زومیت


 

دیدگاه ها بسته شده اند.