اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر-برند توئیتر

جایزه ویژه برند توئیتر به هکرهایی که باگ‌ها را پیدا کنند

با توجه به گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است برند توئیتر مسابقه‌ای برگزار کرده تا هکرها و محققان، تبعیض‌ها و باگ‌های الگوریتم کراپ عکس‌های‌ آن را پیدا کنند و به تیم‌های برنده جایزه می‌دهد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|در این راستا برند توئیتر امیدوار است به ارائه دسترسی به کدها و مدل کراپ عکس خود به گروه‌های مختلف آن‌ها موارد مخرب الگوریتم را ردیابی کنند؛ مانند کراپ عکس به شیوه‌ای که موضوع تصویر حذف شود.

شرکت‌کنندگان در این رقابت باید توضیحات و مخزن اطلاعاتی به یافته‌هایشان اضافه کنند که بتواند در الگوریتم فعال شود و چالش را نشان دهد.

در مرحله بعد توئیتر براساس آزارهای یافت شده، تعیین می‌کند این موارد تا چه حد تأثیرگذار هستند. تیم برنده ۳۵۰۰ دلار جایزه دریافت می‌کند.

همچنین یک جایزه هزار دلاری برای نوآورانه‌ترین یافته‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر-برند توئیتر

برند توئیتر پس از آنکه متهم شد پیش نمایش عکس الگوریتم کراپ اش نژاد پرست است، در ماه می تحقیقاتی انجام داد. پس از آن نیز پژوهشی درباره شیوع تبعیض آمیز بودن نرم افزارش منتشر کرد.

 طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است برند توئیتر به تیم‌هایی که بتوانند باگ‌های تبعیض آمیز را در الگوریتم کراپ عکس پیدا کنند، ۳۵۰۰ دلار جایزه می‌دهد. از آن زمان تاکنون برند توئیتر تا حد ممکن از کراپ پیش نمایش عکس‌ها خودداری می‌کند؛ اما هنوز در نسخه دسک تاپ برند توئیتر از این الگوریتم استفاده می‌شود.

اوه بر این موارد کورتر سخنگوی برند توئیتر مفهوم جدیدی را برای فیلترینگ پاسخ‌ها نشان داد که به کاربران اجازه می‌دهد واژه‌ها یا عبارات خاصی که مایل نیستند مشاهده کنند را انتخاب کنند. سپس اگر کاربری که به توییت آن‌ها پاسخ می‌دهد یا آن‌ها را منشن می‌کند، تلاش کند از این واژه‌ها یا عبارات استفاده کند، برند توئیتر به آن‌ها اطلاع خواهد داد که کلمات مورد استفاده خود خلاف تمایل شخص مورد نظر بوده است.

 این طراح توئیتر اعلام کرد: «این قابلیت مانع از ارسال پیام با عبارات توهین آمیز نمی‌شود اما امکان مشاهده آن را برای فردی که دریافت کننده پیام است، کمتر می‌کند. برند توئیتر در گذشته نیز تدابیری ضد آزار و اذیت به اجرا گذاشته اما این قابلیت یک گام فراتر رفته و به هر کاربر اجازه می‌دهد مرزهای مکالمه‌ای خود را تعیین کند.»

 کورتر همچنین افزود که همه این قابلیت‌ها در حد ایده هستند که هنوز ساخته نشده‌اند در نتیجه ممکن است هرگز واقعا عرضه نشوند؛ اما این شرکت به دنبال نظرخواهی درباره این طراحی‌هاست تا بتواند ابزارهای آتی که برند توئیتر تصمیم به ساختن آن‌ها می‌گیرد را به اطلاع برساند. حداقل درباره روش تفکر برند توئیتر درباره مسائلی مانند هویت روشنگری می‌کند.

World of Words

منبع: مدیاتی


دیدگاه ها بسته شده اند.