اقیانوس آبی خبر- اخبار برندها- برند سامسونگ - گلگسی

تمام گوشی‌های گلکسی A برند سامسونگ احتمالا سال آینده به لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شوند

برند سامسونگ امسال تصمیم گرفت فناوری لرزشگیر اپتیکال (OIS) را به دوربین اصلی گوشی‌های گلکسیA52 و A72 بیاورد، اما ظاهرا کره‌ای‌ها سال آینده چنین رویکردی را برای تمام محصولات سری گلکسی A در پیش می‌گیرند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|طبق گزارش تایید نشده جدیدی از کره جنوبی، برند سامسونگ احتمالا به دوربین اصلی تمام مدل‌های سری گلکسی A که در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند، لرزشگیر اپتیکال اضافه خواهد کرد. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، برند سامسونگ تغییر بزرگی در گوشی‌های این سری ایجاد خواهد کرد.

در گذشته تقریبا تنها گوشی‌های پرچم‌دار برند سامسونگ به چنین فناوری مجهز می‌شدند، اما کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند امسال این فناوری را به دو محصول سری گلکسی A بیاورند. البته در حالت کلی هم شرکت‌ها بیشتر از این فناوری در گوشی‌های پرچم‌دار استفاده می‌کنند و برند سامسونگ در این زمینه تنها نبود.

برند سامسونگ با آوردن OIS به تمام گوشی‌های سری گلکسی A، می‌تواند در بازار گوشی‌های میان‌رده یک تفاوت ایجاد کند و از برند شیائومی پیشی بگیرد. برند شیائومی از نظر قیمت همیشه امکانات بیشتر و قیمت بهتری نسبت به میان‌رده‌های برند سامسونگ داشته اما اگر کره‌ای‌ها به سراغ فناوری لرزشگیر اپتیکال بروند، می‌توانند از نظر کیفیت تصویر به خصوص در شرایط نوری ضعیف، جایگاهشان را در بازار ارتقا دهند.

اقیانوس آبی خبر- اخبار برندها- برند سامسونگ - گلگسی

با وجود چنین پیش‌بینی‌هایی، سوالات مهمی مطرح می‌شوند: کاربران تا چه اندازه با لرزشگیر اپتیکال آشنا هستند و از اهمیتش اطلاع دارند؟ آیا این فناوری می‌تواند کاربران را ترغیب به خرید میان‌رده‌های برند سامسونگ کنند؟

 برای پاسخ به این سوالات باید تا سال آینده میلادی صبر کنیم، با این حال همچنان قیمت می‌تواند برگ برنده برند شیائومی باشد. اگر برند سامسونگ بخواهد از OIS استفاده کند، قیمت گوشی‌هایش افزایش پیدا می‌کند.

 طبق گزارش‌ها، دوربین مجهز به OIS قیمتش در مقایسه با دوربین‌های بدون این فناوری ۱۵ درصد بیشتر است؛ بنابراین سامسونگ در بهترین حالت قیمت گوشی‌هایش را ثابت نگه می‌دارد که باعث می‌شود از این نظر، پایین‌تر از برند شیائومی قرار بگیرد. با این حال برای قضاوت نهایی باید تا سال آینده میلادی صبر کنیم

World of Words

منبع: دیجیاتو


دیدگاه ها بسته شده اند.