اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر- برند علی بابا

سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد دلاری برند علی‌بابا در برنامه فقرزدایی چین

گروه علی‌بابا غول تجارت الکترونیک چینی از تصمیم خود برای کمک مالی ۱۵.۵ میلیارد دلاری با هدف حمایت از برنامه فقرزدایی در چین خبر داد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|برند علی‌بابا قصد دارد با اشتغال‌زایی، حمایت از گروه‌های ضعیف و با استفاده از نوآوری‌های فناوری در ۱۰ پروژه جدید سرمایه‌گذاری کند.

برند علی‌بابا و سایر غول‌های فناوری چینی از جمله برند تنسنت؛ شرکت ارائه‌کننده بازی‌های ویدیویی و خدمات شبکه‌های اجتماعی در واکنش به فشارهای اعلام‌شده برای هماهنگی با برنامه‌های سیاسی و اقتصادی پکن، برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در رفاه اجتماعی، توسعه فناوری و دیگر اولویت‌های حزب‌های حاکم اعلام کرده‌اند.

تعهد ۱۵.۵ میلیارد دلاری این شرکت شامل ۱۲.۵ میلیارد دلار بودجه برای «کاهش نابرابری درآمد» در استان چجیانگ (جنوب شانگهای) می‌شود.

اخبار برندها- اقیانوس آبی خبر- برند علی بابا

برنامه رفاه عمومی رئیس جمهور چین خواهان گسترش بیشتر منافع حاصل از رشد اقتصادی چین و محدود کردن یکی از بزرگ‌ترین شکاف‌های جهان بین نخبگان و اکثریت فقیر در جمعیت ۱.۴ میلیارد نفری این کشور است. «دنیل ژانگ» مدیرعامل برند علی‌بابا در بیانیه خود گفت: «ما کاملا معتقد هستیم که اگر جامعه به کار خوب خود ادامه دهد و اقتصاد نیز به خوبی پیش رود، برند علی‌بابا نیز به خوبی عمل خواهد کرد.»

پکن از اواخر سال ۲۰۲۰ برخورد سختگیرانه خود نسبت به قوانین ضد انحصار، امنیت داده‌ها و سایر سرکوب‌های صنایع اینترنتی را آغاز کرده است تا بتواند کنترل شرکت‌هایی را تقویت کند که نگرانی‌های حزب حاکم را به همراه داشته‌اند. با شکوفایی اقتصاد در سه دهه گذشته، حزب حاکم افزایش شکاف بین ثروتمندان و فقیران چین را تحمل کرده بود. با این وجود شی که در سال ۲۰۱۲ به عنوان رئیس جمهور چین معرفی شد، خواستار تجدید ماموریت اصلی حزب شده است که شامل از بین بردن فقر، افزایش درآمد و هدایت سرمایه‌گذاری به سوی فناوری استراتژیک و سایر ابتکارات می‌شود. برند تنسنت نیز ماه گذشته اعلام کرد مبلغ ۷.۷ میلیارد دلار را برای اقدامات مربوط به کمپین «رفاه مشترک» در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی و توسعه روستایی اهدا خواهد کرد. برند پیندودو شرکت تجارت الکترونیک چینی دیگری است که ماه گذشته وعده داده بود ۱.۵ میلیارد دلار برای کشاورزی و دیگر پروژه‌های توسعه روستایی هزینه کند.

World of Words

منبع: رادیو نشاط


دیدگاه ها بسته شده اند.