اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند نتفلیکس

برند نتفلیکس تریلری از ارتش دزدان (Army of Thieves) را منتشر کرد

برند نتفلیکس تریلر جدید ارتش دزدان را منتشر کرد که به نمایش و گسترش جهان زامبی زک اسنایدر پرداخته و در این تریلر ارتباط موضوعی این فیلم با جهان زامبی زک اسنایدر را دو چندان کرده است.


اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|زک اسنایدر به تازگی با شبکه نتفلیکس قراردادی بسته که در ارتباط با تولید و محتوا و ساخت قسمت دوم ارتش مردگان است، با توجه به موفقیت آمیز بودن فیلم ارتش مردگان Army of the Dead مدیران شبکه نتفلیکس با امضای دو ساله قرارداد با زک اسنایدر خواستار ساخت ادامه فیلم ارتش مردگان شده‌اند.

فیلم ارتش مردگان یا وجود کرونا از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شد و بینندگان زیادی از این فیلم رضایت داشتند و ارتش مردگان در این شبکه به یکی از پربازدیدترین فیلم‌ها تبدیل شده است. نتفلیکس نسخه اسپین آف فیلم ارتش مردگان و یا پیش درآمد بر این فیلم را با نام ارتش دزدان Army of Thieves منتشر کرد که در آن ماتیاس شوایگهوفر در نقش لودویگ دیتر بازی می‌کند که یکی از شخصیت‌های برجسته فیلم ارتش مردگان بوده است و همچنین ناتالی امانوئل، روبی اوفی، نوئومی ناکای، استوارت مارتین، جاناتان کوهن از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم ارتش دزدان بازی خواهند کرد. فیلم ارتش دزدان وقایع قبل از ارتش مردگان را در بر می‌گیرد که همزمان با پیدایش حمله زامبی‌ها در شهرها است.

ماتیاس شوایگهوفر علاوه بر بازیگری نقش اصلی ارتش دزدان، مسئولیت کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد که در آن ماتیاس شوایگهوفر فرماندهی دزدان را برعهده دارد. ارتش دزدان اتفاقات لودویک دیتر را قبل از وقایع فیلم ارتش مردگان زک اسنایدر را نشان می‌دهد دیتر در آن زمان کارمند بانک شهر کوچکی بود و در آن بین زن اسرار آمیزی با تشکیل و استخدام سارقان حرفه‌ای می‌خواهد از تمام گاوصندوق‌های اروپا که غیر قابل نفوذ است سرقت کند و دیتر نیز بزرگ‌ترین ریسک زندگی‌اش را انجام می‌دهد و به این گروه سارقان می‌پیوندد.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند نتفلیکس

اگر چه این یک فیلم زامبی نیست، بلکه بیشتر به عنوان یک فیلم سرقت، کمدی، اکشن و رمانتیک توصیف می‌شود و وقایع این فیلم در اروپا رخ داده است ولی در فیلم ارتش مردگان وقایع حمله زامبی‌ها به لاس‌وگاس (آمریکا) را نشان می‌دهد و پیش درآمدی از قبل شیوع زامبی‌ها در اتفاقات فیلم ارتش مردگان است.

انیمیشن Army of the Dead: Lost Vegas نیز به زودی توسط شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود و علاوه بر آن زک اسنایدر قرار است قسمت دوم فیلم ارتش مردگان 2 (Army of the Dead 2) را بسازد و قرارداد آن را با شبکه نتفلیکس امضا کرده است و زک اسنایدر کارگردان این فیلم می‌گوید: امیدوار است بتواند به هدفش که تولید فیلم‌های با مقیاس بزرگ و با کیفت است برسد و می‌خواهد فیلم‌های بزرگی را با این شبکه بسازد البته ارتش مردگان 2 کمی دیرتر ساخته می‌شود زیرا اسنایدر درگیر پروژه ماه یاغی (Reble Moon) است و بعد از آن قسمت دوم ارتش مردگان را می‌سازد در انتها فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves) که جدیدا تریلرش منتشر شد قرار است در 7 آبان (29 اکتبر) در شبکه نتفلیکس پخش شود.

World of Words

منبع: hollywoodreporter


دیدگاه ها بسته شده اند.