اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند نایک

برند نایک فناوری‌های جدید خود را به شرکت کنندگان در المپیک معرفی کرد.

المپیک توکیو ۲۰۲۰ دلیلی مناسب برای برند نایک بود تا یک مجموعه جدید از محصولات اجرایی را راه‌اندازی کند. تاخیر یک ساله در این رویداد به برند نایک اجازه داد تا بسیاری از فناوری‌های جدید را در خطوط تولید کفش به ارمغان آورد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|برت هولتس، معاون ‌رئیس نوآوری کفش برای شرکت مستقر در اورگون، می‌گوید: ما قطعا آماده برگزاری المپیک ۲۰۲۰ بودیم. اکنون ما برای سال ۲۰۲۱ آماده‌تر هستیم. این کار زمان اضافی برای مدل‌های دیگر به ما داد.

به طور سنتی، برند نایک زمان اجرای تکنولوژی خود را با المپیک اجرا می‌کند، اما مهندسی همیشه به قابلیت بازپرداخت بودن خرده ‌فروشی نیاز ندارد. همه این­ها برای چرخه المپیک تغییر کردند، که در سال ۲۰۱۷ زمانی آغاز شد که برند نایک به تلاش Breaking 2 برای تمرکز بر روی کمک به ماراتن‌ها و برای شکستن سد دو ساعته استفاده کرد. این سرمایه‌گذاری و مهندسی برای اولین بار در مدل  Vaporfly Next% در سال ۲۰۲۰ به بعد تکرار شد و اکنون در هر دو مدل ZoomX Vaporfly Next%2  و Air Zoom Alphafly Next%2 را نشان می‌دهد.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند نایک

Rachel Bull، مدیر ارشد محصول کفش می‌گوید: پیش از این، ما به ساخت کفش‌های سبک‌ وزن و گرم و همچنین راحت علاقه داشتیم و این موارد هنوز هم مهم است، اما آنچه که دوندگان نیاز دارند افزایش انرژی بیشتر برای ادامه کار و کاهش خستگی آن‌ها است. ما توانستیم یک کفش را از سال ۲۰۱۷ در نظر بگیریم و این مفهوم را به کار بگیریم و به اقتصاد جاری را بهبود ببخشیم.

مدل Vaporfly به روز شده از فوم ZoomX برای احساس سبک بودن کفش در این برند استفاده می‌کند و از یک صفحه فیبر کربنی با طول کامل و ارتفاع پشته بالاتر برای انتقال انرژی به افراد استفاده شده است. قسمت بالایی که در سال گذشته به روز شده است دارای یک شبکه مهندسی شده با دوام تقویت شده می‌باشد.

این موارد و ویژگی‌های زیر پا منجر به ترکیبی از گزینه‌های کفش برای ورزشکاران برند نایک در توکیو شده ‌است از جمله ZoomX Dragonfly برای طی کردن مسافت‌های طولانی در مسیر؛ بول می‌گوید: این همان فوم ZoomX است، یعنی همان ایده بهبود اقتصاد در حال اجرا و بازگشت انرژی برای مسافت‌های طولانی‌تر است.

زوم سرعت بالا، فوم ZoomX و یک صفحه فیبر کربن در خط سیر specific Zoom MaxFly به هم می‌رسند، یک سنبله با سرعت ۱۰۰ متر تا ۴۰۰ متر با یک صفحه فیبر کربن محکم‌تر طراحی شده‌ است. این سنبله در سال گذشته ایجاد شد. Air Zoom Victory یک سنبله از راه دور با صفحات، کف و هوا را ارائه می‌دهد در حالی که Air Zoom Long Jump Elite، یکی دیگر از ساخته‌های کاملاً جدید، کیسه هوای بزرگ‌تری را برای محافظت بیشتر هنگام بلند شدن در قسمت جلوی پا قرار می‌دهد، اما هنوز از صفحه فیبر کربن برای رویدادهای پرش استفاده نکرده است. Air Zoom Superfly Elite2 برای دونده‌ها طراحی شده است.

 همه مدل‌ها در خرده ‌فروشی در دسترس هستند و در حال حاضر از رنگ Rawdacious برای توکیو که ترکیبی از رنگ صورتی، نارنجی و قرمز است، استفاده می‌شود.

هولتس می‌گوید همان‌طور که برند نایک برای پروژه Breaking2 را اولویت بندی کرد، طراحان اهمیت بازگشت انرژی را دریافتند و با استفاده از فناوری‌های موجود مانند الیاف کربن و Zoom Air برای مهندسی مدرن بسته بندی کردند تا بتوانند از طراحی‌های سبکی که باعث می‌شود ورزشکاران بتوانند با طراوت‌تر بمانند، استفاده کنند. او همچنین می‌گوید: این یک تغییر الگو برای ما بود که باز شده و هر شرکت دیگری به دنبال آن است.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند نایک

رویکرد سطح عالی جدید به راحتی به خرده ‌فروشان عرضه می‌شود. بول می‌گوید: پنج سال پیش، تنها دوندگان برجسته در کفش‌های مسابقه شروع به دویدن می‌کردند، به این دلیل که بسیار کم بودند. پوشیدن یک کفش برای ۲۶٫۲ کیلومتر برای اکثر مردم زیاد بود. اکنون Vaporfly از حفاظت کافی برخوردار است که مصرف کنندگان مدل‌ها را برای تمام سطوح اجرا استفاده می‌کنند.

برند نایک مفاهیم را به خطوط خرده فروشی سنتی مانند Pegasus و ZoomX Invincible Run جدید که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد را گسترش داده است که از همان کف برای اجرای دویدن برای افرادی که یک ورزشکار نخبه نیستند و می‌خواهند محافظت بیشتری داشته باشند، استفاده می‌کند.

holts می‌گوید: اگر ما در حال تصمیم‌ گیری درست و ایجاد محصولات درست برای همه دوندگان باشیم، در نهایت منجر به رشد تجارت خواهد شد. ما واقعا روی ورزشکاران تمرکز می‌کنیم و بهترین، متنوع‌ترین و فراگیرترین محصولات را ایجاد می‌کنیم. ما نوآوری خود را برای بزرگ‌ترین لحظه در دومیدانی المپیک بارگذاری می‌کنیم، اما بیشتر وقت خود را در مورد دونده روزمره، با استفاده از مقادیر زیادی از مواد مشابه که برای هر روز در حال اجرا هستند، سپری می‌کنیم.

World of Words

منبع: گویا آی تی


برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.