اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها-برندmgm-gucci

برندهای فیلم سازی یونیورسال و MGM اولین تریلر فیلم جدید House of Gucci را انتشار دادند

برند یونیورسال و برند MGM سرانجام اولین تریلر فیلم House of Gucci به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو و آل پاچینو را منتشر کردند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی‌های یونیورسال و MGM اولین تریلر فیلم House of Gucci را منتشر کردند. فیلم خاندان گوچی با الهام از یک داستان واقعی و شوکه کننده ساخته شده که پشت صحنه داستان امپراطوری فشن لباس ایتالیا یعنی گوچی را نمایش می‌دهد. در طول سه دهه عشق، خیانت، انتقام و سرانجام قتل، در این فیلم قرار است ببینیم که نام گوچی به چه معنا است و چه ارزشی دارد و یک خانواده برای کنترل یک امپراطوری تا کجا پیش خواهد رفت. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم House of Gucci را ازطریق یوتیوب MGM تماشا کنید.

اقیانوس آبی خبر-اخبار برندها-برندmgm-gucci

در طول اولین تریلر فیلم House of Gucci شاهد لهجه ایتالیایی لیدی گاگا تا گریم بسیار متفاوت و سنگین جرد لتو هستیم که تشخیص آن واقعا برای بیننده سخت است. لیدی گاگا نقش پاتریزیا رجیانی را بر عهده دارد که در سال ۱۹۹۵ در دادگاه برای استخدام و دستور قتل همسر سابقش محکوم شد. همچنین چند پوستر شخصیت از فیلم House of Gucci نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید:

لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، آل پاچینو، جرمی آیرونز، سلما هایک، جک هیوستون، ریو کارنی، کمیل کاتین، مادالینا دیانا گنه‌آ، مهدی نبو و میلود مراد بنامارا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم House of Gucci حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم خاندان گوچی بر عهده ریدلی اسکات، کارگردان آثاری چون فیلم Alien و فیلم Gladiator، بوده است. همچنین روبرتو بنتیونیا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گوچی براساس رمانی به‌نام The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed اثر سارا فوردن را بر عهده داشته است.

 فیلم House of Gucci برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در سال ۲۰۲۱، اسکات فیلم دیگری هم دارد و فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) روی پرده‌های سینما برود. جودی کومر، بن افلک، آدام درایور و مت دیمون از جمله بازیگران فیلم آخرین دوئل هستند. ریدلی اسکات قرار است در ادامه فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر را کارگردانی کند.

World of Words

منبع: زومجی


دیدگاه ها بسته شده اند.