سوارسکی

برند سواروسکی از تاج ستاره دار باله اپرای وین 2023 رونمایی کرد

برند سواروسکی از تاج ستاره دار باله اپرای وین 2023 رونمایی کرد

به گزارش اقیانوس آبی خبر به نقل از سایت ویمن وییر دیلی به تاریخ 18 ژانویه مقارن با 28 دی ماه 14001- برند سواروسکی به منظور برپایی مراسم باله اپرای وین 2023، که یکی از قدیمی ترین رویدادها و مراسم فرهنگی در تقویم تاریخ کشور اتریش می باشد، از تاج طراحی شده خود رونمایی کرد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|برند سواروسکی دهه‌ هاست که با باله اپرای تاریخی وین همکاری داشته است. مراسم باله با حضور 144 نفر بالرین در 16 فوریه امسال اجرا می گردد و تاجی که برند سواروسکی برای این اپرا خلق کرده است با نشستن بر سر هر یک از این 144 نفر اجرا کننده در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. این تاج که در طراحی آن ستاره های خانواده استلا از برند سواروسکی خودنمایی می کنند تداعی کننده جواهرات سلطنتی زبانزد و ستاره گون ملکه الیزابت اتریشی “سیسی” خواهد بود. هر تاج از 435 کریستال شفاف برخوردارمی باشد و در مرکز آن ستاره ای بزرگ با سنگی چرخنده و درخشان مستقر شده و از هرسو توسط دیگر ستاره های دنباله دار احاطه گردیده است.


هدف طراح خلاق برند سواروسکی “جیووانا انگلبرت” از ساخت این تاج به مشارکت گذاشتن این تلالو و شکوه همراه با باله اپرای اتریش بوده است. وی ابراز داشت که طراحی امسال برند سواروسکی برای باله اپرای وین، ریشه در میراث اتریش توام با حسی جادویی دارد. انگلبرت وجود این سنگ چرخان و رخشان در مرکز تاج را یادآورنده جادوی ایمان و امید در رسیدن به آروزها و اهداف با دیدن ستاره های دنباله دار مطرح کرده است.


تاج‌هایی که برند سواروسکی برای دهه‌ها برای باله اپرای وین خلق کرده است، حاکی از خبرگی و بصیرت منحصربه ‌فرد این برند است که در قلب این طراحی ها دیده می شوند و گواهی بر میراث یک قرن تاریخ برند سواروسکی است. الکسیس ناسارد، مدیر اجرایی این برند، گفت: این همکاری چند دهه ای، دو نماد فرهنگ اتریشی را درنمایش زیبایی، خلاقیت و ظرافت متحد می کند. این رویداد اجتماعی که ریشه آن به سال 1935 بازمی‌گردد، یکی ازقدیمی‌ترین باله های اپرایی جهان و پرزرق و برق‌ترین آنها درمیان بیش از 450 باله اپرایی است که تقویم تاریخ وین را پرمی‌کنند. سالانه حدود 5000 مهمان در خانه اپرای دهه 1860 وین حضور پیدا می کنند و در کنار این حضار، به لطف پخش تلویزیونی و فضاهای مجازی، علاقمندان بیشتری از لذت تماشای آن برخوردار می گردند.


لباس سنتی این اپرا، بالرین های جوان را مجاب می کند تا علاوه برموهای مزین شده با تاج، لباسی سفید با دستکش های سفید بلند برتن داشته باشند. در گذشته، مجموعه‌ای از طراحان مد نیز جهت همکاری با برند سواروسکی در ساخت جواهرات سالانه دعوت شده‌اند. از این مجموعه می توان به برند کارل لاگرفلد در سال 2017، برند دولچه و گابانا در سال 2018، برند ورساچه در سال 2019 و طراح فرانسوی برند کریستین لاکروا برای سال 2020 اشاره کرد.

World of Words

منبع: ویمن وییر دیلی

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *