اپل ارکید-اقیانوس ابی خبر

بازی‌های برند اپل در سرویس اپل آرکید از ۲۰۰ عنوان عبور کرد

با راه‌اندازی سه بازی جدید، سرویس اپل آرکید پذیرای بیش از ۲۰۰ عنوان برای کاربران آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی است. این سرویس را می‌توان با پرداخت ماهانه ۴٫۹۹ دلار تجربه کرد.

🌊 اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | برند اپل در سپتامبر سال ۲۰۱۹، در کنار رونمایی از سری آیفون ۱۱ و اپل واچ سری ۵، سرویس بازی‌محور موسوم به اپل آرکید را معرفی کرد. اپل آرکید با حدود ۷۰ عنوان راه‌اندازی شد و تا پایان همان سال، غول دنیای فناوری تعداد عناوین انحصاری‌اش را به ۱۰۰ بازی رساند. کانون توجه اپل با ارائه سرویس یادشده بیشتر روی بازی‌های ایندی (Indie Game)، خلاق و کوچکی معطوف شده است که می‌توانند روی آیفون، آیپد، مک و حتی اپل تی‌وی به‌صورت بومی اجرا شوند؛ اما جدیدترین اخبار حاکی از آن است که دو سال پس از عرضه این سرویس، تعداد بازی‌هایش به ۲۰۰ عنوان افزایش پیدا کرده است.

برند اپل- آرکید - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

برند اپل در سرویس اپل آرکید هفته‌ی گذشته سه بازی جدید +Super Leap Day، Super Stickman   Golf 3  و +Monster Hunter Stories  را در دسترس قرار داد و ظاهراً همین اقدام سبب شده است که تعداد عناوین این سرویس از ۲۰۰ بازی عبور کند. این گزارش در حالی منتشر می‌شود که کمتر از دو سال از انتشار این سرویس می‌گذرد و داشتن ۲۰۰ عنوان بازی، آمار خوبی محسوب می‌شود.

اشتراک اپل آرکید

با تهیه اشتراک اپل آرکید، تمامی بازی‌ها و بخش‌های آن‌ها رایگان هستند و هیچ گزینه‌ی خرید یا تبلیغات درون‌برنامه‌ای وجود ندارد. قیمت این سرویس ۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۴۹٫۹۹ دلار در سال است و با این قیمت اشتراک، همه اعضای خانواده می‌توانند به بازی‌ها دسترسی داشته باشند. اپل همچنین یک دوره آزمایشی رایگان یک‌ماهه برای تمامی افراد و سه ماه اشتراک آزمایشی رایگان برای کسانی که دستگاه‌های جدید اپل را خریداری می‌کنند، ارائه می‌دهد.

برند اپل-آرکید2 - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

برند اپل از زمان راه‌اندازی سرویس مذکور، با توسعه‌دهندگان مستقل و شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی نظیر برند کپکام، برند یوبی‌سافت، برند سگا و… روی عناوین اپل آرکید همکاری می‌کند و از آوریل سال جاری شروع به انتشار مجدد عناوین کلاسیک مانند:  Monumen،  Fruit Ninja، Valley، Mini Metro، Threes و موارد دیگر کرده است. بازی‌های کلاسیک به‌اصطلاح ریمستر و متناسب با اپل آرکید بهینه می‌شوند؛ بدین معنی که تمامی آیتم‌ها و مراحل داخل بازی بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس هستند و بازی شامل تبلیغات و… نمی‌شود.

همان‌طور که گفته شد، عناوین اپل آرکید را می‌توان در آیفون، آیپد، کامپیوترهای مک و اپل تی‌وی اجرا کرد و بسیاری از بازی‌ها برای پشتیبانی از کنترلرها طراحی‌ شده‌اند. همچنین پشتیبانی از کنترلرهای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اس و ایکس ارائه می‌شود. سرویس مذکور در بیش از ۱۵۰ کشور جهان در دسترس است. اپل به‌طور منظم عناوین جدید برای این سرویس منتشر می‌کند و به‌زودی قرار است چندین بازی کلاسیک، در کنار بازی‌های اورجینال و انحصاری برای اپل آرکید منتشر کند.

World of Words

منبع: زومیت

 

دیدگاه ها بسته شده اند.