هیوندای توسان - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

برند هیوندای توسان جدید، بالاترین امتیاز ایمنی ایالات متحده را دریافت کرد

برند هیوندای توسان مدل ۲۰۲۲ توانسته است بالاترین امتیاز ایمنی IIHS را کسب کند و در لیست برترین کراس‌اورهای (CUV) جهان از نظر ایمنی قرار بگیرد. (CUV) کلاسی از خودروهای شاسی بلند مناسب مصارف شهری است که برند هیوندای توسان، برند کیا اسپورتیج، برند تویوتا rav4 بخشی از این محصولات هستند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها |جدیدترین نسل معرفی‌شده از برند هیوندای توسان مدل ۲۰۲۲ علاوه بر تغییر بدنه، نصب پیشرانه‌های متنوع هیبریدی، تنفس طبیعی و البته بهبود ظاهری نسبت به نسل قبل، در آزمایش ایمنی IIHS بالاترین امتیاز را کسب کرده‌ است. خودروهایی که بتوانند بالاترین امتیاز IIHS موسوم به Top Safety pick پلاس را دریافت کنند، این مؤسسه تأییدیه‌ی + Top Safety Pick را در کارنامه آن‌ها ثبت می‌کند. جالب است بدانید که نسل قبل توسان تنها گواهی Top Safety Pick ( بدون +) را کسب کرد. این استاندارد برای تمامی نسخه‌های کراس‌اور برند هیوندای توسان قابل قبول است.

توسان نسل جدید در تمامی تست‌های تصادف، بالاترین و بهترین امتیاز را در هر رده دریافت کرده و در همه آزمایش‌های پیشگیری از تصادف برای هر دو سیستم استاندارد و اختیاری، رتبه برتر را کسب کرده‌ است.

هیوندای توسان - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر-2

این محصول خودروساز کره‌ای، یکی از برترین‌ها در لیست کراس‌اورهایی کوچکی است که بالاترین امتیاز ایمنی را از سازمان تست ایمنی خودروها دریافت می‌کنند. تاکنون برند فورد برانکو اسپرت، برند مزدا CX-30، برند مزدا 5CX-، برند نیسان روگ، برند سوبارو فارستر و برند ولوو 40XC از جمله خودروهایی هستند که همانند برند هیوندای توسان ۲۰۲۲، تقدیرنامه Top Safety Pick+ به دست آورده‌اند.

 توسان نسل جدید در ۱۵ تریم مختلف در نسخه‌های دنده‌ای، اتوماتیک، هیبریدی و اسپرت تولید می‌شود. این خودرو در مدل استاندارد دارای پیشرانه ۲٫۵ لیتری تنفس طبیعی است و می‌تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

World of Words

منبع: زومیت

مطالب پیشنهادی:

دیدگاه ها بسته شده اند.