اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-dug dyas

بازگشت سگ دوست داشتنی برند پیکسار در اولین تریلر سریال انیمیشنی Up

دیزنی پلاس اولین تریلر انیمیشن Dug Days که بر اساس انیمیشن Up تولید شده است را انتشار داد که این تریلر به مناسبت روز جهانی سگ با تصاویر جدیدی از سگ معروف برند پیکسار منتشر شد.


اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|در تریلر آمده داگ در زندگی جدید خود به عنوان حیوان خانگی کارل بازی کرده و تلاش می‌کند تا با قوانین صاحب جدید خود در مورد باغ و دستور زبان مناسب سازگار شود. راسل نیز به طور مختصری در این تریلر ظاهر می‌شود و همچنین تعقیب و گریز داگ و سنجاب را در ادامه تریلر خواهید دید.

سال قبل کمپانی دیزنی و شرکت پیکسار تولید سریالی انیمیشنی بر پایه انیمیشن Up را اعلام کردند و گفتن احتمالا نام این سریال انیمیشنی را Dug Days بگذارند و نقش اصلی و موضوع این سریال درباره کاراکتر شخصیت داگ خواهد بود. حال در تازه‌ترین خبر سینما و تلویزیون، در نرم‌افزار دیزنی پلاس اولین تیزر تریلر سریال انیمیشنی داگ منتشر شده است. این تریلر به مناسبت روز جهانی سگ با تصاویر جدیدی از سگ معروف برند پیکسار منتشر شد.

طبق گزاراشات اعلام شده از طرف برندهای پیکسار و دیزنی انیمیشن سریالی Dug Days در 10 شهریور از نرم‌افزار دیزنی پلاس در پنج قسمت پخش خواهد شد که در این انیمیشن نقش صدای داگ را باب پیترسون صدا پیشگی خواهد کرد و اولین پوستر انیمیشن سریال کوتاه Dug Days را کمپانی‌های پیکسار و دیزنی منتشر کردند و در آن شاهد عکس بزرگی از داگ در این پوستر انیمیشن خواهید بود.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-dug dyas

انیمیشن Dug Days که برای اولین بار در مراسم روز سرمایه‌گذار دیزنی در ماه دسامبر اعلام شد، شامل پنج قسمت کوتاه فیلم بوده که جالب است بدانید نویسنده و کارگردان و صدا پیشه این مجموعه را باب پیترسون انجام داده است و کیم کالیز که یکی از با تجربه‌ترین تهیه کنندگان شرکت پیکسار است مسئولیت تهیه کنندگی Dug Days را بر عهده دارد. پیترسون درباره این انیمیشن می‌گوید: داگ خالص است، روح خوبی دارد، من فکر می‌کنم مردم از سریال داگ لذت ببرند، ویژگی منحصر به فرد این انیمیشن سریالی این است که اغلب مردم و بینندگان سگ دارند و سگ‌های خود را بسیار زیاد دوست دارند که در نتیجه ما تلاش بسیاری کردیم تا حقیقت رفتار یک سگ واقعی را وارد فیلم کنیم تا بینندگان حس کنند اتفاقاتی که برای داگ می‌افتد عملا این اتفاقات برای سگ خودشان درحال رخ دادن است.

با این حال جذابیت واقعی این سریال بردن داگ به موقعیت مکانی جدید و خارج از محوطه آشنای او در پاردیس فالز باشد. پترسون بیان می‌کند: در این زمان از زندگی داگ همه چیز برای او جدید است و داگ از همه چیز هیجان زده می‌شود. پترسون به وضوح به مفاهمی توجه دارد که از شخصیت‌های پیکسار به شیوه‌های جدید و سرگرم کننده استفاده کرده است زیرا او قبلا انیمیشن‌های محبوب کوتاه اسباب بازی‌ها را کارگردانی کرده است و به خاطر سابقه درخشان پیترسون و قابلیت منحصر به فرد این انیمیشن پیش بینی می‌شود Dug Days یکی از محبوب‌ترین انیمیشن سریال کوتاه پیکسار شود که در برنامه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. با توجه به همه گیری کرونا انیمیشن‌های Soul و Luca در برنامه دیزنی یکی از پر بازدیدترین انیمیشن‌های دیزنی شده‌اند حال با آمدن انیمیشن سریالی Dug Days باید دید داگ می‌تواند به محبوبیت انیمیشن‌های دیزنی پلاس برسد یا نه!

World of Words

منبع: collider


برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.