اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند هواوی

افشای اطلاعات جدیدی از نوا ۹ و نوا ۹ پرو برند هواوی پس از انتشار تصاویر

پس از پخش تصاویری از Nova 9 و Nova 9 پرو مشخصات طراحی و قابلیت استفاده از شارژهای 100 واتی برای این دو مدل موبایل جدید برند هواوی افشا شد.


اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|پس از فاش شدن تصویر ظاهری موبایل‌های برند هواوی با مدل‌های Nova 9 و Nova 9 پرو در چند روز گذشته در حال حاضر تصاویر دیگری نیز از این دو مدل هواوی انتشار پیدا کرد تا ما این دو مدل جدید Nova را بهتر بشناسیم و علاوه بر آشنایی بیشتر شکل ظاهری این گوشی بتوانید این دو موبایل را با توجه به مشخصاتی که فاش شده است مقایسه نماییم، قرار بود این گوشی در 1 مهر رونمایی شود ولی بیشتر اطلاعاتش زودتر از موعد افشا شد. در ادامه به بررسی این مدل جدید موبایل می‌پردازیم.

Nova 9 برند هواوی

به نقل از huaweicentral، موبایل Nova 9 هواوی دارای صفحه نمایش 5.57 اینچی بوده که لبه‌های صفحه نمایش کمی خمیدگی دارد که در بالای آن حفره‌ای وجود دارد که دوربین سلفی در آنجا قرار می‌گیرد.

Nova 9 پرو برند هواوی

 موبایل هواوی Nova 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی بوده که لبه‌های صفحه نمایش کمی خمیدگی دارد و در سمت چپ صفحه نمایش آن حفره‌ای وجود دارد که در آنجا دوربین سلفی جای گرفته و این دوربین قابلیت دوگانه دارد و می‌تواند فیلم برداری با کیفیت 4k را انجام دهد.

Nova 9 و Nova 9 پرو برند هواوی

برای این موبایل فوق العاده از نمایشگری با نرمی حرکت (نرخ نوسان صفحه نمایش) 120 هرتزی استفاده شده است و در ضمن این نمایشگر قابلیت نرخ نمونه برداری لمسی 300 Hz را برای عکس‌العمل‌های تند و نمایش عمق رنگ را برای نشان دادن دقت و صحت رنگ تا 10 بیت دارد به احتمال زیاد دوربین هر دو مدل یکسان است و هر دو مدل Nova از یک مدل دوربین در دوربین‌های جلو و همچنین دوربین‌های پشت آن‌ها همانند هم باشد که این دوربین‌ها عبارتند از: 50 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 مگاپیکسل دوربین اولتراواید انگل، 2 مگاپیکسل دوربین ماکرو و 2 مگا پیکسل دوربین عمق سنج برای تار کردن پس زمینه عکس‌ها استفاده شده است.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند هواوی

در نوا 9 از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعتی استفاده شده است که با قدرت ۶۶ واتی شارژ خواهد شد و در مدل نوا 9 پرو، از قدرت شارژ دهی فوق العاده ۱۰۰ واتی استفاده می‌شود که این ویژگی منحصر به فرد نوا ۹ پرو را به اولین موبایل برند هواوی دارای این چنین ویژگی خاص شارژی با قدرت 100 واتی مبدل کرده است.

مشخصات دیگر این دو مدل موبایل هواوی عبارتند از: در هر دو مدل موبایل از یک پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778 کوالکام استفاده شده است و اینکه در موبایل‌های نوا 9 و نوا 9 پرو قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت G4 را دارد و در قسمت‌های حافظه و رم این دو مدل موبایل با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه و یا با 8 گیگ رم با 256 گیگ حافظه وارد بازار خواهند شد؛ و در نهایت، کارخانه هواوی از این دو مدل موبایل در چهار رنگ متفاوت آبی، بنفش، سبز و مشکی تولید خواهد کرد.

World of Words

منبع: huaweicentral


دیدگاه ها بسته شده اند.