اسمارت آپ-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

اسمارت آپ روی استارتاپ فعال در حوزه کودک سرمایه‌گذاری کرد

اسمارت آپ روی استارتاپ فعال در حوزه کودک سرمایه‌گذاری کرد

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت آپ روی استارتاپ «سمف‌کیدز» سرمایه‌گذاری کرد. این استارتاپ در حوزه «طراحی و فروش پکیج‌های آموزشی، مهارت‌آموزی و تولید محتوای کودک» فعال است. استارتاپ سمف‌کیدز از اواسط سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|این استارتاپ خود را در صفحه وبسایت به این صورت معرفی کرده است:
ما هم مثل خیلیای دیگه وقتی فهمیدیم چی دوست داریم که یکم دیر شده بود. درسته میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است؛ اما دوست داشتیم زودتر می‌فهمیدیم از زندگی چی می‌خوایم.
دلمون می‌خواست یه کاری بکنیم که بچه‌های امروز وقتی به سن ما رسیدن حس کنن جای درستی ایستادن. چند سالی وقت گذاشتیم تا از نزدیک با بچه‌ها در ارتباط باشیم، کارگاه‌های و رویدادهای متنوعی برگزار کردیم و دیدیم میشه کارایی کرد که نسل بعدی، نسل خوشحال‌تری باشند‌. این شد که به سرمون زد که سمف رو راه بندازیم.
سمف یه مجموعه است که به پدر و مادرا کمک می‌کنه با شناخت بهتر فرزندشون انتخاب‌های درست‌تری داشته باشند‌.
میدانید شغل بچه‌ها بازی کردنه. توی سمف هم قراره بچه‌ها با بازی کردن مهارت‌هاشون رو افزایش بدن و با جستجوگری و کسب تجربه‌های مختلف، علایق و استعدادهاشون رو کشف کنن.
ما توی سمف به بچه‌ها یاد می‌دیم بجای مقایسه خودشون با دیگران، تبدیل به بهترین نسخه خودشون بشن.

سخن بنیان گذاران

«سمانه فضلعلی» و «مروارید اسکندری» بنیان‌گذاران سمف‌کیدز بوده که با ادغام علم روانشناسی و صنعت بازی، سرگرمی و آموزش، اقدام به سنجش کودکان و معرفی بهترین و مناسب‌ترین محصولات به والدین کودکان 2 تا 12 سال می‌کنند.
تیم سمف‌کیدز معتقد است بهترین راه برای یادگیری کودکان این است که در حین یادگیری سرگرم شوند و خود تصمیم بگیرند که به چه چیزی علاقه دارند.

سمف کیدز-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

فضلعلی درباره چرایی انتخاب اسمارت آپ به عنوان سرمایه‌گذار گفت:

«ما همیشه آوازه اسمارت آپ را در اکوسیستم استارتاپی شنیده بودیم و دوست داشتیم سمف‌کیدز در کنار تیم قوی این مجموعه رشد سریع‌تری را تجربه کند. وجود افراد متعهد و خوش‌نام و همچنین پرتفوی قوی این مجموعه مهم‌ترین دلایل انتخاب اسمارت آپ به عنوان وی‌سی بود.»
به نظر تیم ارزیابی اسمارت آپ، با توجه به حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزند و رشد مهارت‌ها و عدم شناخت علایق و استعدادهای آن‌ها، سمف‌کیدز راهکارهای مناسبی برای والدین و کودکان فراهم می‌کند:
«تیم سمف‌کیدز به واسطه تجربه چندین ساله در حوزه کودک شناخت خوبی از نیازهای کودکان و والدین دارند. بازار جهانی فروش اسباب‌بازی و محتوای کودک نیز رشد روزافزونی را تجربه می‌کند و نیاز به خدمات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با مراحل رشد کودک بیش از گذشته احساس می‌شود.»

شتاب دهنده اسمارت آپ

اسمارت آپ طی یک سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های مختلفی روی استارتاپ ها انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استارتاپ «والتا» پلتفرم مدیریت ثروت و تسهیلات، «کارتو» فعال در زمینه توانمندسازی کسب‌وکارهای خانگی و «لندین» ارائه دهنده خدمات ساخت لندینگ پیج (صفحه فرود) به کسب‌وکارها اشاره کرد.

World of Words

منبع: اسمارت آپ


دیدگاه ها بسته شده اند.