پلی استیشن - لیگ قهرمانان اروپا - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها

ادامه همکاری برند پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا

برند پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا تا سه سال آینده همچنان به همکاری خود ادامه خواهند داد.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | بنابر اخبار جدید، به‌تازگی مشخص شده است که برند پلی استیشن و لیگ قهرمانان اروپا تا سال ۲۰۲۴ به همکاری تجاری‌شان ادامه خواهند داد. همان‌طورکه احتمالا می‌دانید، همکاریِ مذکور قدمتی بیست‌ساله دارد. بدین‌ترتیب و بر‌‌اساس تداوم این همکاری، برند سونی به اعلام بهترین بازیکن مسابقه و بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا و پشتیبانی از بخش بازی لیگ قهرمان اروپا شامل بخش‌های فوتبال فانتزی و پیش‌بینی مسابقات ادامه خواهد داد. بخش‌های مذکور برای پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ دردسترس قرار دارند.

اریک لمپل، یکی از اعضای اصلی بخش بازاریابی برند سونی، درباره ادامه همکاری با لیگ قهرمانان اروپا گفت: «ما با عرضه تجربه‌های فوتبالی منحصر‌به‌فرد به جامعه طرفداران پلی استیشن در سرتاسر جهان، از رابطه‌ای قوی و مبتنی‌‌بر همکاری با لیگ قهرمانان اروپا در ۲۳ سال گذشته لذت برده‌ایم. فوتبال بخشی جدانشدنی از دی‌ان‌ای پلی استیشن است و می‌دانیم بسیاری از گیمرهای ما به‌اندازه خودمان برای فوتبال شوق دارند.»

پلی استیشن - لیگ قهرمانان اروپا - اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها-1

گای لارنت اپستین، مسئول بازاریابی یوفا، نیز در‌این‌باره گفت: «برند پلی استیشن بیش از ۲۳ سال شریک ارزشمندی برای لیگ قهرمانان اروپا بوده است؛ در‌نتیجه خوشحالیم که می‌توانیم تمدیدی سه‌ساله‌ برای همکاری‌مان را جشن بگیریم. همکاری‌های طولانی‌مدت یوفا با برندهای نوآورانه‌ای مانند برند پلی استیشن در زمینه تبلیغِ رقابت‌ها‌ به‌صورت جهانی و به‌خصوص [تبلیغ این رقابت‌ها] در فضای دیجیتال، برای یوفا ارزشمند هستند؛ در‌نتیجه با ورود به دوره‌ای جدید از لیگ قهرمانان اروپا، به ادامه‌ همکاری‌مان [با برند پلی استیشن] تمایل داریم.»

همان‌طورکه حتما می‌دانید، لیگ قهرمانان اروپا یکی از رقابت‌های فوتبالی بزرگ‌ و مهم‌ جهان است که سالانه برگزار می‌شود. قهرمان‌ها و تیم‌های برتر لیگ‌های معتبر اروپایی هر‌ساله در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. گفتنی است قوانین و فرمت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۲۴ دستخوش تغییراتی فراوانی خواهد شد.

World of Words

منبع: زومیت


مطالب پیشنهادی:

دیدگاه ها بسته شده اند.