ساعت پژو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

ساعت با برند پژو!

پژو از سه مدل ساعت با استایل بی‌ زمان یا تایملس(Timeless Style)  مدل هایی که هرگز از مد خارج نمی شوند رونمایی کرد.

پژو برای طرفداران خود ساعت هایی تحت نام”Armand, SINCE 1810″  به بازار عرضه می کند. این ساعت ها یک روشی ظریف جهت ادای احترام به تاریخ برند هستند. استودیوی لابراتوار طراحی پژو یک مدل منحصربفردی از ساعت را طراحی کرده است و مرحله حصول اطمینان از کیفیت را به پایان رسانده است.

به تمامی جزئیات در این ساعت ها از جمله نام حکاکی شده پژو در صفحه پشت این ساعت ها و یا بند های فلزی بافته شده و بندهای چرمی چرخ دوزی شده کاملا دقت شده است. ساعت های “SINCE 1810”  تکمیل کننده کلکسیون ساعت پژو هستند.این ساعت ها با قیمت های ۱۲۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۱۴۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده در فروشگاه آنلاین به آدرس https://boutique.peugeot.com/ در دسترس هستند.

طرفداران تاریخچه برند پژو می توانند این ساعتهای شیک را که دارای  صفحات مدرج خاکستری یا سیاه با حکاکی “PEUGEOT SINCE 1810” هستند را با افتخار استفاده کنند. این ساعت ها با استایل بی‌زمان یا تایملس (Timeless Style) دارای سه عقربه و نشانگر تاریخ می باشند.

ساعت هایی بسیار خاص

بند چرمی چرخ دوزی شده و یا  بندهای فلزی بافته شده آخرین ظرافت را به آنها می بخشد. این ها از گروه ساعت هایی قابل اطمینان و مقاوم می باشند که به وسیله یک کریستال کوارتز فعالیت میکنند و تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم هستند. این ساعت ها  “Armand”نام گذاری شده اند، تا ادای احترامی به بنیانگذار صنعت ماجراجویانه خودرویی برند پژو باشد.

 

ساعت “Armand” با قاب استیل براق (قطر ۳۶ میلی متر)، صفحه راه راه خاکستری و بند “Milano” که  نوعی دستبند فلزی بافته شده  می باشد به مبلغ  ۱۲۹  یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه می گردد.

ساعت Armand با قاب استیل ضخیم (قطر ۴۱ میلی متر)، صفحه چند لایه لایه با شیارهای خاکستری و بند چرمی مشکی به مبلغ ۱۲۹ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه می گردد.

ساعت “”Armandبا قاب استیل ضخیم Antic Silver (قطر ۴۱ میلی متر، با جلوه پتینه)، صفحه سیاه، بند چرمی به رنگ قهوه ای شتری همراه با حکاکی  PEUGEOT LEGEND در قاب پشت به مبلغ  ۱۴۹یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده عرضه می گردد.

نشان زیبا پژو

طراحان استودیوی لابراتوار طراحی پژو ساعت های “SINCE 1810” را با استانداردهایی دقیق طراحی کرده اند. طرح های آنها  ترکیبی از انحناهای خیره کننده، سطوح صیقلی شده و کناره های تو رفته (مقعر)  انعکاس دهنده استایل هایی از آخرین ماشین های پژو می باشد. جلای با کیفیت قاب که کار ساخت ساعت را خاتمه می دهد از دانش فنی برند پژو در کارکردن با فولاد به ارث برده شده است.

دکمه تنظیم زمان با  PEUGEOT نشاندار شده و در قسمت پشت صفحه واژه “PEUGEOT” یا  “PEUGEOT LEGEND”حک شده است.

این ساعت های جدید “Armand, SINCE 1810″در فروشگاه آنلاین https://boutique.peugeot.com در دسترس هستند. آنها کلکسیون های لباس، سبک زندگی و ظروف غذاخوری تولید شده توسط برند پژو را در جشن ۲۱۰ سالگی پژوکامل می کنند.

world of words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *