شرکت ال جی

درآمد ال‌جی در سال ۲۰۲۱ با جهش ۲۸/۷ درصدی به ۶۳/۱ میلیارد دلار رسید

درآمد ال‌جی در سال ۲۰۲۱ با جهش ۲۸/۷ درصدی به ۶۳/۱ میلیارد دلار رسید

افزایش میزان تقاضا برای تلویزیون‌های اولد و نمایشگرهای بزرگ ال‌جی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ به افزایش درآمد این شرکت در بازه زمانی یادشده کمک کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|ال‌جی مجموعه‌ای از ۶۳ شرکت مختلف است که در آن از اپراتور تلفن همراه گرفته تا تولیدکننده لوازم آرایشی بهداشتی وجود دارد. مجموعه شرکت‌های ال‌جی شامل ۱۷ شرکت در زمینه‌ای الکترونیک (بزرگ‌ترین آن‌ها: ال‌جی الکترونیکس و ال‌جی دیسپلی)، ۱۶ شرکت در زمینه محصولات شیمیایی (بزرگ‌ترین آن‌ها: LG Chem و LG Household & Health Care) و ۳۰ شرکت در زمینه تلکام و سرویس‌ها (بزرگ‌ترین آن‌ها: اپراتور LG U+ و LG CNS) می‌شود.
ال‌جی سال گذشته از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد. حال این شرکت اعلام کرده است که بیشترین درآمد سالانه‌اش را در سال ۲۰۲۱ به دست آورده است. میزان فروش این شرکت در طول سال ۲۰۲۱ به حدود ۶۳٫۱۶ میلیارد دلار رسیده است که این رقم نشان‌دهنده رشد ۲۸٫۷ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با در سال ۲۰۲۰ است. ال‌جی دلیل اصلی عملکرد درخور توجهش را به فروش درخور توجه تلویزیون‌های اولد و لوازم‌خانگی ممتاز خود نسبت داده است.

طبق گزارشات

به گزارش اندرویدسنترال، ال‌جی در سه‌ماهه چهارم سال گذشته میلادی فروشی بی‌سابقه را شاهد بود؛ به‌طوری‌که میزان فروشش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۰٫۷ درصدی به ۱۷٫۷۶ میلیارد دلار رسید. ناگفته نماند سود عملیاتی این شرکت در مقایسه با سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ حدود ۲۱٫۴ درصد کاهش یافت. طبق اعلام ال‌جی، دلیل کاهش سود عملیاتی این شرکت در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱، افزایش هزینه‌های لجستیک جهانی مواد خام بود.

ال جی-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر
درآمد بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی نیز در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰٫۶ درصد رشد کرد و به ۱۴٫۵۶ میلیارد دلار رسید. با وجود همه‌گیری کرونا در جهان، میزان تقاضا برای تلویزیون‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت در اروپا و آمریکای شمالی و سایر نواحی جهان افزایش یافته است. گفتنی است ازآنجاکه ال‌جی همیشه یکی از تولیدکنندگان برتر تلویزیون‌های هوشمند جهان بوده است، افزایش میزان تقاضا برای خرید محصولات این شرکت چندان هم تعجب‌آور نیست.
درآمد بخش لوازم‌خانگی ال‌جی نیز در این بازه زمانی به ۲۲٫۹۲ میلیارد دلار رسید. یکی از دلایل رشد فروش این دسته از محصولات ال‌جی عرضه محصولات جدید این شرکت در حوزه بهداشت بود.

راهکارهای تجاری ال‌جی

واحد راهکارهای تجاری ال‌جی نیز موفق شد به درآمد سالانه ۵٫۸۹ میلیارد دلار دست یابد که در مقایسه با سال قبل افزایش ۱۵٫۸ درصدی را نشان می‌دهد. ناگفته نماند درآمد سه‌ماهه چهارم این بخش از شرکت ال‌جی با افزایش ۱۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۲۰، به ۱٫۴۶ میلیارد دلار رسید که بخش عمده آن به دلیل تقاضای چشمگیر برای مانیتورهای گیمینگ و رایانه‌های شخصی حرفه‌ای این شرکت بود.
درحالی‌که شرایط کسب‌وکارهای جهانی در سال ۲۰۲۲ احتمالاً با مشکلات مختلفی همراه خواهد بود، ال‌جی قصد دارد با بهبود در ساختار هزینه‌ها و گسترش عرضه لوازم خانگی و تلویزیون‌های پیشرفته خود در نواحی مختلف جهان، نقش پررنگ‌تری در بازار ایفا کند.

World of Words

منبع: androidcentral


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *