اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-نیو لاین سینما

کمپانی فیلم‌سازی برند New Line Cinema تاریخ اکران  Salem’s Lot را اعلام کرد

کمپانی فیلم‌سازی برند New Line Cinema تاریخ اکران اقتباس سینمایی رمان استیون کینگ (Salem’s Lot) را به کارگردانی گری دابرمن مشخص کرده است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|استودیو نیو لاین سینما (New Line Cinema) تاریخ اکران فیلم Salem’s Lot را اعلام کرده است. این فیلم اقتباس سینمایی از رمانی به همین نام و اثر پادشاه ادبیات وحشت، استیون کینگ، است که در سال ۱۹۷۵ میلادی چاپ شد. حالا طبق گزارش نشریه DEADLINE قرار است Salem’s Lot در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. گری دابرمن وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد و جیمز وان، کارگردان مجموعه‌های The Conjuring و Saw، به‌ عنوان تهیه‌کننده در میان عوامل فیلم حضور دارد.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-نیو لاین سینما

داستان رمان Salem’s Lot درباره یک نویسنده به ‌نام Ben Mears است که بعد از سال‌ها به خانه‌ی دوران کودکی‌اش در محله‌ی Jerusalem’s Lot بازمی‌گردد تا کتابی درباره اتفاقات وحشتناکی بنویسد که در آن زمان برای او رخ‌ دادند. Mears که در ادامه متوجه می‌شود محله‌ی قدیمی پر از خون‌آشام شده است، سعی می‌کند گروه کوچکی را برای مبارزه با آن‌ها دور هم جمع کند.

 در حال‌حاضر مراحل تولید فیلم در شهر بوستون، کشور آمریکا آغاز شده است. همچنین گری دابرمن قبلا نویسندگی فیلم‌های IT و IT Chapter Two را هم بر عهده داشته است. بازیگرانی که در فیلم نقش آفرینی می‌کنند شامل ویلیام سدلر، لوئیس پولمن، بیل کمپ، متیو برک، مکنزی لی، اسپنسر تریت کلارک و الفری وودارد می‌شوند. از دیگر عوامل Salem’s Lot می‌توان‌ به مایکل کلیر، روی لی و مارک ولپر اشاره کرد که در تیم تهیه‌کنندگان حضور دارند.

World of Words

منبع: زومجی


برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.