اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند اسنوا

تلویزیون‌های برند اسنوا پنل ایرانی خواهند داشت

در نیمه سال ۱۳۹۹ گزارش‌هایی مبنی بر معرفی تلویزیون‌های متفاوت از برند اسنوا با پنل‌های ایرانی وجود داشت که به دلیل تکنولوژی‌های پیچیده تولید، این خبر تاکنون تایید نشده بود. گمانه‌زنی‌ها ادامه داشت تا در نهایت کارخانجات تولیدکننده برند اسنوا خبر از افتتاح عملیاتی خط تولید پنل نمایش داد که می‌تواند نقطه عطفی در تلویزیون‌های تولید ایران باشد. این بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین سرمایه‌گذاری گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب پس از سایت تولید برد در هلدینگ لوازم‌خانگی خود است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|معرفی پنل‌های ایرانی که برای اولین بار در ایران و روی دومین خط خاورمیانه می‌تواند تولید شود، انقلابی در زمینه لوازم‌خانگی کشور بوده و اجازه معرفی ویژگی‌های جدیدی را به تمامی محصولات برند اسنوا خواهد داد.

 سایت تولید تلویزیون در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ مترمربع فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ با تولید CRT در ابعاد ۱۴، ۲۱ و ۲۹ اینچ آغاز کرد و در حال حاضر تلویزیون‌های LED تا سایز ۷۵ اینچ را روی خط تولید خود قرار می‌دهد. این سایت با داشتن دستگاه‌های TDK و AVK به ‌منظور مونتاژ تمام ‌اتوماتیک بردهای الکترونیکی، دستگاه Soldering تمام‌اتوماتیک، دستگاه BGA، دستگاه شستشوی برد آلتراسونیک، تجهیزات Signal Room جهت تولید شبکه‌های آنالوگ و دیجیتال و داشتن اتاق Clean Room، از مجموعه‌های منحصربه‌فرد در این زمینه محسوب می‌شود که در این مرحله، تولید پنل تصویر، این چرخه را کامل می‌کند.

این خط تولید تمام رباتیک که تنها نمونه موجود حال حاضر در ایران است، می‌تواند روزانه ۲۵۰۰ پنل تا سایز ۶۵ اینچ را با فرکانس‌هایی از ۶۰ تا ۴۰۰ هرتز تولید کند.

برند اسنوا در حال حاضر تلویزیون‌های Ultra HD تا سطح K8 خود را نیز با تکنولوژی‌های متفاوت LED،OLED،QLED و با قابلیت‌هایی نظیر IPS و VA دنبال کرده است که نیازهای آن از این پس در این خط تولید پشتیبانی می‌شود. داخلی شدن این خط به مشتریان این برند اجازه خواهد داد محصولات به‌روزتر و متنوع‌تری را تجربه کنند.

«علیرضا حاتمی»، مدیر روابط عمومی برند اسنوا در این خصوص گفت: «گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به عنوان مجموعه سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌های قابل توجهی ایجاد کرده است که در ترکیب با دانش طراحی و بازاریابی برند اسنوا، منحصر به‌فرد بودن خود را نشان داده است. برند اسنوا مسیر مشخصی در تولید را دنبال می‌کند و ارزش‌هایی فرامحصولی در سازمان خود ترسیم کرده است و به دنبال معنا کردن «پیشرفتگی» در تمامی زمینه‌های مرتبط به خود است. هر چند پله‌های زیادی برای بالا رفتن مانده است.»

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند اسنوا

وی افزود: «پیش از این برند اسنوا توانسته است برد و نرم افزارهای تلویزیون‌های خود را تولید کرده و پنل نمایش، بخش مهمی از پازل یک محصول کاملا ایرانی در این حوزه بود.»

حاتمی ادامه داد: «با راه‌اندازی این خط، به دنبال اجرای برنامه‌هایی هستیم که می‌تواند روی افزایش تعهدات گارانتی مرتبط با تلویزیون نیز به دلیل امکان تعمیر پنل تصویر آن، تاثیرگذار باشد.»

برند اسنوا که از ۱۶ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده، تاکنون طیف محصولات بسیاری را معرفی کرده که برخی جای خود را در بازار باز و بعضی هم به موزه اسنوا پیوسته‌اند. به جز محصولات اصلی شامل تلویزیون، ساید-بای-ساید، یخچال-فریزر، اجاق گاز، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، این برند در کارنامه خود تولید محصولاتی نظیر مایکروویو و جاروبرقی و حتی محصولاتی متفاوت نظیر جاروبرقی‌های رباتیک و یا محصولات تصفیه آب‌وهوا را نیز داشته است.

برند اسنوا در چند سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در طراحی محصول، تکنولوژی‌های صوتی و تصویری تا رابط کاربری انجام داده است و پیش‌بینی می‌شود به دلیل ظرفیت بازار ایران و منطقه خاورمیانه، استراتژی‌های جدیدی را برای توسعه بازارهای فعلی و توسعه محصولاتی متفاوت‌تر به بازارهای بین‌المللی را پیگیری کند. در این راستا چندی پیش نیز این شرکت سرمایه‌گذاری بزرگی را برای احداث یک مرکز توسعه فناوری و کارخانه نوآوری در همکاری با یک دانشگاه به نام Snowatec انجام داد تا شبکه علمی خود را نیز تقویت کند.

World of Words

منبع: دیجیاتو


دیدگاه ها بسته شده اند.