اقیانوس آبی خبر برند پژو (3)

پژو ۲۰۸ بنزینی و الکتریکی جایزه بهترین ماشین وارداتی سال ژاپن را به خود اختصاص دادند

کمپانی  Groupe PSA Japan CO در ژاپن اعلام کرد که خودروهای برند فرانسوی پژو شامل e208  و ۲۰۸ در تاریخ ۷ دسامبر به عنوان بهترین «اتومبیل وارداتی سال» انتخاب شده و موفق به دریافت جایزه از   COTY-Japan شده اند. آنها بالاترین امتیاز را در بین خودروهای وارداتی معرفی شده در ژاپن در سال ۲۰۲۰ کسب کردند. این اولین بار است که خودرویی از برند PEUGEOT برنده این جایزه می شود. 

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها کمیسیونJapan-COTY  دلایل اختصاص دادن این جایزه را به شرح زیر اعلام کرد:

دلیل اعطای این جایزه این است که پژوهای  e208و  ۲۰۸ به لطف داشتن بدنه ای با استحکام بالا و سیستم تعلیق روان، اجازه تجربه حسی بسیارعالی را به رانندگان خود داده است. علاوه بر این، کنترل فرمان آن فوق العاده است و به راننده این امکان را می دهد تا به راحتی سر هر پیچ دور بزند. با داشتن طراحی داخلی سطح بالا و بکارگیری دقت جهت بهبود نهایی تمامی قسمت ها در مرحله پایانی، این مدل ها از برند پژو به دلیل اینکه زیر نظر نسخه EV (Electric Vehicle – وسیله نقیله برقی) می باشد بسیار مورد توجه و تقدیر قرار می گیرد.

e208 با داشتن عملکرد گشتاور با کیفیت از شروعی آرام برخوردار است که آن را در نسخه بنزینی پژو نیز می بینیم. از آنجا که قیمت خرده فروشی نوع برقی آن  کمتر از ۴ میلیون ین ژاپن (JPY) می باشد، این نیز عامل دیگری است تا این وسیله نقیله مورد توجه قرار بگیرد.

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۵)

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۵)

طراحی داخلی فوق العاده

e208 و ۲۰۸هاچ بک هایی جمع و جورهستند، که با دارا بودن طراحی داخلی شیک، بهره مند بودن از۳D i-Cockpit ، ارائه UI (User Interface Design) و UX (User Experience Design) که پیش برنده صنعت خودرو می باشند و با همراه داشتن تجربه رانندگی هیجان انگیز که همگی از میراث کمپانی پژو می باشند، سبب برانگیخن قدردانی از نسل جدید CMP (Common Modular Platform) ازGroupe PSA*  می شوند.

علاوه بر این، به لطف این CMP، مفهوم «قدرت انتخاب» مورد توجه بازار قرار می گیرد و اجازه می دهد اتومبیل ها را همزمان تحت موتور احتراق داخلی Internal Combustion Engine (ICE) و همچنین تحت نسخه کامل برقی   Battery Electric Vehicle (BEV)  پیشنهاد دهد. در مقایسه بین ۲۰۸ و e-208  (براساس محاسبات انجام شده در شبیه سازی داخلی) هزینه کلی مالکیت طی ۳ سال با  مسافت پیموده شده زیر ۳۰۰۰۰ کیلومتر کم و بیش در یک سطح می باشد، و این بدان معناست که خرید BEV  با هزینه ای تقریباً برابر با هزینه خرید خودروی ICE امکان پذیر خواهد بود. اینک، ما مفتخریم که واردات PEUGEOT e-208 به دلیل قیمت مقرون به صرفه اش در ژاپن مورد توجه و قدردانی توسط هیئت داوران COTY گردیده است.

توماس ویلکوت، نماینده و مدیر عامل کمپانیGroupe PSA Japan ، در مورد دریافت این جایزه چنین شرح می دهد:

ما از دریافت چنین جایزه ای بسیار خوشحال و مفتخریم که درچارچوب دریافت جایزه ماشین سال ژاپن  (Japan-Car Of The Year Award) بعنوان بهترین ماشین وارداتی برگزیده شده ایم. امسال همه اتومبیل های انتخابی برای دریافت جایزه COTY بسیار خوب بودند. در چنین شرایط رقابتی سخت، ما از بابت اینکه پژو ۲۰۸و  e208 در اذهان جایگاه مثبتی را به خود تخصیص داده و توجه تمامی خبرنگاران را به خود جلب کرده و سبب بردن جایزه شدند بسیار مفتخر و خرسندیم.

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۴)

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۴)

همچنین ، با معرفی نسخه جدیدی از  e208 در بازار ژاپن، ما بعنوان یک وارد کننده اتومبیل در ژاپن به خود می بالیم که قادر به ارائه یک   «BEV  قابل دسترس» برای مشتریان ژاپنی خود هستیم. بواسطه دریافت جایزه بهترین خودروی وارداتی سال توسط COTY-Japan ، ما خوشحالیم که می توانیم با ثبات تر و مطمئن تر پیش رفته و ایده مهم و جدید برند پژو تحت عنوان «قدرت انتخاب» را ارائه دهیم که به مشتریان ما اجازه می دهد اتومبیل  خود را متناسب با سبک زندگی و سلیقه شان آزادانه انتخاب کنند و این انتخاب می تواند بین دو نسخه از اتومبیل پژو باشد یک نسخه که دارای موتور احتراق داخلی (ICE) (internal combustion engine) یا در نسخه کاملاً برقی موجود است.

کسب ادامه دار جوایز

 e208 و ۲۰۸ قبلاً جایزه های بسیاری به دلایل گوناگون تحت عناوین متفاوتی چون جایزه ماشین سال دراروپا و   Red Dot Design که عملکرد خوب فروش جهانی آنها را اثبات می کند، دریافت کرده است. این مدل جدید از زمان عرضه در ژاپن درماه ژانویه، از موفقیت بزرگی در بین عموم با مشخصات متفاوت بهره مند شده است و تا تاریخ ۶ دسامبربا فروش تجمعی ۱۹۲۳ واحد (از این تعداد ۱۸۱۸ دستگاه از ۲۰۸  و ۱۰۵ دستگاه خودروی  e208) عملکرد خوبی کسب کرده است. امسال ، برند پژو سالگرد ۲۱۰ سالگی خود را جشن می گیرد، مصادف شدن دریافت جایزه بهترین برند وارداتی سال ژاپن با این جشن سالگرد برای همه ما افتخار بزرگی است.

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۶)

اقیانوس آبی خبر برند پژو (۶)

درباره برند پژو

با تمرکز بر استراتژی تهاجمی فناوری و توجه به بکارگیری از انرژی برق، برند پژو با اشتیاق  وارد دوران انتقال و جابجایی انرژی می شود. تجربه عالی و حس خوب رانندگی، طراحی زیبا و کیفیت باثبات از تعهدات برند پژو به مشتریان خود است که سبب بالا بردن هیجان و حس علاقمندی به هر نسخه از پژو می گردد. تا کنون در بیش از ۱۶۰ کشور با ۱۰،۰۰۰ نمایندگی فروش، این برند در سال ۲۰۱۹ تقریباً ۱،۵۰۰،۰۰۰ وسیله نقلیه در سراسر جهان فروخته است. پژو با تعالی همه جانبه، جذابیت و احساسات را با جاه طلبی ترکیب کرده و در مقیاس جهانی در بالاترین رده های برند عمومی قرار دارد.

*(Groupe PSA، که به طور قانونی به نام Peugeot SA شناخته می شود، یک تولید کننده چند ملیتی فرانسوی است.)

 world of words

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.