اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-چنلید

پلتفرم «چنلید» فرآیندهای ارتباطی بین فعالان صنعت هتلداری و گردشگری را تسهیل می‌کند

«چنلید» یک پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل است که با آگاهی از چالش‌های صنعت هتلداری و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین در این صنعت، فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون با گذشت حدود یک سال از فعالیت به عنوان پلتفرم حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتلداری را به یکدیگر متصل کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|امروزه مرسوم شدن شیوه خرید آنلاین، روند زندگی را برای ما ساده و سریع‌تر از قبل کرده است که این موضوع در صنعت گردشگری و به ویژه هتلداری با فراهم شدن امکان رزرو آنلاین هتل کاملا مشهود است. دیگر کمتر کسی از نسل جوان برای رزرو هتل از شیوه رزرو تلفنی یا حضوری استفاده می‌کند و بیش از ۸۰ درصد پروسه رزرو هتل در کشور به شیوه آنلاین صورت می‌گیرد.

این روزها با چند کلیک ساده اطلاعات کاملی از هتل از موقعیت جغرافیایی و محلی، امکانات، ظرفیت خالی اتاق‌های هتل و… در اختیارمان قرار می‌گیرد و حتی می‌توانیم قبل از رزرو هتل از نظر افرادی که پیش‌تر در هتل مورد نظر اقامت داشتند مطلع شویم؛ اما تحقق تمام این اتفاق‌های خوب به زیرساخت‌هایی نیاز دارد که شاید از نظر برخی از ما دور مانده باشد. زیر ساختی قوی که هتل‌ها، وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل، چنل منیجرها، آژانس‌های مسافرتی و… را در یک خط قرار داده تا از خدمات یکدیگر به بهترین نحو استفاده کنند تا خدماتی باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

ناگفته نماند که در این خط ارتباطی گاه هتل‌هایی که تمرکز کمتری بر برندسازی و معرفی خود داشته‌اند یا آن دسته از هتل‌هایی که به تازگی تأسیس شده‌اند مورد بی‌توجهی آژانس‌های مسافرتی و وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل قرار می‌گیرند و این چالش بزرگ همواره پیش پای هتلداران بوده است.

«چنلید» که یک پلتفرم دوسویه رزرو آنلاین هتل است راهکار موثری برای این چالش توسعه داده است. این محصول با آگاهی نسبت به این چالش و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین در صنعت هتلداری، فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با گذشت حدود یک سال از فعالیت خود به عنوان پلتفرمی پیشتاز در حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتلداری را به یکدیگر متصل کرده است. به این ترتیب چنلید راه اتصال چنل منیجرها، هتل‌ها و سایر فعالان صنعت هتلداری است و ماهیت آن با چنل منیجرها متفاوت است.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-چنلید

«علیرضا قائمی»، مدیر عامل و بنیان‌گذار چنلید به فعالیت این پلتفرم آنلاین اشاره کرد و گفت:

«در حقیقت چنلید به عنوان اولین مولتی پرویدار داخلی، تمام هتل‌های آنلاین را از طریق اتصال به api ها، چنل منیجرها و pmsها و otaهای موجود در کشور در یک بستر قرار داده و به‌صورت کامل و جامع در اختیار خریداران B2B، آژانس‌های مسافرتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده است. به این ترتیب خریداران B2B با دسترسی به پنل ساده و کاربردی یا از طریق پیاده سازی api چنلید، امکان مشاهده تمام هتل‌های آنلاین موجود در بازار و مقایسه نرخ یک هتل از تمام تأمین کننده‌های موجود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارائه دسترسی‌های اختصاصی روی سایر api ها در چنلید وجود دارد که کاربر پنل علاوه بر مشاهده نرخ اختصاصی خود، سایر نرخ‌های موجود روی چنلید را در یک سیستم یکپارچه در اختیار داشته باشد».

وی هدف راه‌اندازی این پلتفرم را ایجاد فضای رقابتی میان تامین‌کنندگان دانسته که سعی بر این دارد تا خدمات با کیفیت‌تری را با قیمت مناسب به خریداران ارائه کند. این‌گونه با افزایش آمار فروش، سود بیشتری برای تامین‌کنندگان فراهم خواهد شد.

گفته‌های قائمی حاکی از آن است که چنلید به فعالان صنعت هتلداری، از صاحبان هتل و اقامتگاه‌ها گرفته تا چنل منیجرها و آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند تا ضمن شناخت کامل و جامع از یکدیگر، اطلاعات کاملی از موجودی و ظرفیت‌های خالی هتل‌ها، روند قیمت‌ها و… در سریع‌ترین زمان ممکن داشته باشند. ضمن اینکه روند ارتباط بین آن‌ها هم از طریق چنلید تسهیل شده است.

در کنار این‌ها، چنلید با ایجاد یک پنل اختصاصی برای هر یک از تامین‌کنندگان، امکان بررسی گزارش‌ها، تراکنش‌های مالی و جزییات هر خرید را فراهم می‌کند.

گفتنی است اگر چه اتصال به API ها نیازمند هزینه و زمان بسیار است؛ اما چنلید مدعی است با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و مدیران موفق حوزه گردشگری، با راهکاری خلاقانه به همراه استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز توانسته است این خدمات را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به صرف زمان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین تیم پشتیبانی چنلید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مشتریان چنلید است.

World of Words

منبع: چنلید


 

برچسب‌ها:‌ بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.