پذیرش بیت کوین توسط AMC-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

سینماهای زنجیره‌ای برند AMC  حالا از خرید با بیت کوین پشتیبانی می‌کنند

شرکت AMC Theaters به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سینماهای زنجیره‌ای دنیا تابستان امسال وعده داده بود که تا آخر ۲۰۲۱ این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا در سینماهای این شرکت قابلیت خرید آنلاین بلیت و تنقلات با بیت کوین را داشته باشند. AMC حالا به وعده خود عمل کرده و این شرایط را برای مشتریانش فراهم کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|این گروه که در سال ۱۹۲۰ بنیان‌گذاری شده مقر آن در شهر کانزاس‌سیتی است؛ شرکت تئاترهای ای‌ام‌سی پس از در اختیار گرفتن سینماهای اودئون، سینماهای یوسی‌آی و سینماهای کارمایک در سال ۲۰۱۶ به عنوان بزرگ‌ترین گروه سینمایی در جهان و ایالات‌متحده آمریکا با داشتن ۲٬۲۰۰ سالن سینما در ۲۲۴ مجموعه در اروپا و ۸٬۲۰۰ سالن سینما در ۶۶۱ مجموعه در ایالات‌متحده آمریکا شناخته شد.

فقط بیت کوین

بیت کوین تنها رمزارز قابل پذیرش در سینماهای AMC نخواهد بود. به گفته «آدام ارون»، مدیرعامل این شرکت، کاربران می‌توانند در خریدهای آنلاین از اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین هم استفاده کنند. کاربران همچنین امکان استفاده از سرویس‌هایی مثل اپل پی، گوگل پی و پی‌پل را هم دارند که در مجموع ۱۴ درصد از همه تراکنش‌های آنلاین این شرکت را تشکیل داده‌اند.

البته شایان ذکر است که آقای ارون فقط به خریدهای آنلاین اشاره کرده و بعید به نظر می‌رسد که کاربران بتوانند به‌صورت حضوری در محل سینماها از رمزارزها استفاده کنند. مدیرعامل AMC  در انتهای توییت خود وعده داده که در آینده امکان استفاده از دوج کوین را فراهم خواهد کرد.

انتخاب مدیر

آدام ارون قبلاً در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود که آیا AMC باید پشتیبانی از دوج کوین را به سینماهای خود بیاورد یا نه. در پایان، ۱۴۰ هزار شرکت‌کننده اعلام کردند که خواستار پذیرش این ارز دیجیتالی در سینماها هستند. رمز ارز محبوب دوج کوین در یک سال اخیر حدود ۹ هزار درصد رشد پیدا کرده است. مدیرعامل AMC همچنین چندی پیش نظرسنجی مشابهی را برای پذیرش «شیبا اینو» برگزار و نتیجه مشابهی را دریافت کرده بود.

خرید بلیط AMC با بیت کوین-اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر

هوش زیاد یا نا امیدی؟

به گفته مت والاس (Matt Wallace)، یوتیوبر کریپتو، “شرکت‌هایی که Dogecoin را اکنون قبل از موج عظیم بعدی می‌پذیرند، بسیار باهوش هستند!”

با این حال، همه از این پیشرفت هیجان زده نیستند. کاربر توییتر Traderlete نوشت: “این توییت، فریاد ناامیدی می‌زند”.

این شرکت برای اولین بار این خبر را در ماه سپتامبر (شهریور) اعلام کرد. اکنون، به گفته آرون، گزینه‌های پرداخت جدید در حال حاضر 14 درصد از کل تراکنش‌های آنلاین آن‌ها را تشکیل می‌دهند. این بدان معناست که پرداخت‌های کریپتو در شرکت آن‌ها با سرعت زیادی در حال رشد است و شاهد پیشرفت‌های بیشتری در طول مسیر خواهیم بود.

بازار داغ رمزارزها

بازار رمزارزها بعد از یک دوره ریزش حالا دوباره به سقف‌های جدیدی دست پیدا کرده و موجب جلب توجه بسیاری از کاربران و شرکت‌ها شده است. بیت کوین در حال حاضر در حوالی قیمت ۶۴ هزار دلار معامله می‌شود ولی چند روز پیش با پشت سر گذاشتن قیمت ۶۸ هزار دلار رکوردشکنی کرد.

World of Words

منبع: coinquora


دیدگاه ها بسته شده اند.