کیگیلی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه

اگرچه سابقه صنعت پوشاک در ترکیه به قرن هفده میلادی در امپراتوری عثمانی بازمی‌گردد، اما صنعت پوشاک در قرن بیستم و با تاسیس کشور ترکیه وارد دوره نوسازی و مدرنیزاسیون شده است. و بالطبع با رشد کمی و کیفی صنعت پارچه بافی این کشور به‌عنوان لکوموتیو صادرات، بخش پوشاک آماده مصرف (Ready-to-wear) هم به مرور رشد کرد‌ه است. در دو دهه اخیر همواره بیش از ۱۰درصد کل صادرات ترکیه از آن این صنعت بوده است. جالب است بدانیم تقریبا نیمی از صادرات برند های پوشاک ترکیه به کشورهای اتحادیه اروپا تعلق دارد‌ و ترکیه یکی از کشورهای توریستی آسیا و یکی از بهترین مقصدها برای دنیای تجارت شناخته شده است که امروزه به یکی از مهم ترین کشور های فعال در حوزه مد و فشن تبدیل شده است.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | ترکیه همواره در تجارت بین شرق و غرب نقش مهمی ایفا کرده است و در حال حاضر نیز در صنعت مد و برندهای لوکس پوشاک به یکی از برترین کشورهای منطقه تبدیل شده است و لازم به ذکر است که تعداد زیادی از طراحان لباس ترکیه شهرت جهانی دارند، ترکیه علاوه بر دارابودن فرهنگ بسیار غنی، از طراحان بسیار حرفه ای نیز در حوزه پوشاک برخوردار است و این موضوع توانسته است ترکیه را به یکی از کشور های مهم خرید پوشاک تبدیل کند و هر ساله توریست های بسیاری از دیگر کشور های همسایه به این کشور جهت خرید پوشاک از معروف ترین برندهای پوشاک سفر می کنند. مراکز خرید بزرگ و جشنواره های خرید ترکیه نیز به این مهم کمک می کنند.

کوتون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

کوتون اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند کوتون

برند کوتون در سال ۱۹۹۸، توسط دوجوان به نام های ییلماز و گولدن تاسیس شد. اولین قدم آن ها در تابستان آن سال با تاسیس یک فروشگاه در شهر استانبول بود، کوتون فعالیتش را از یک فروشگاه کوچک که تنها ۲۵ متر مربع مساحت داشت، شروع کرد. کوتون در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان ترکی در حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری می باشد. ناگفته نماند که این برند در گذشته پوشاک محدودی را برای بانوان تولید می کرد اما با مورد استقبال قرار گفتن محصولات شان توسط مردم، این برند تصمیم به تولید پوشاک برای اقشار مختلف جامعه نیز گرفت.یکی از ویژگی های اصلی کوتون، راضی نگه داشتن همه اقشار جامعه، با سلایق و درآمدهای متفاوت است.

دفاکتو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

دفاکتو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند دفاکتو

دفاکتو یکی از شرکت های مطرح تولید پوشاک در کشور ترکیه است. محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت و زیبایی زبان زد خاص و عام است. محصولات دفاکتو به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد و به همین دلیل برای رقابت با سایر تولید کننده ها دارای استاندارد A جهانی می باشد، از مشخصه های اصلی محصولات این برند لوکس می توان به دوام و ثبات رنگ آن اشاره کرد. دفاکتو در سال ۲۰۰۳ تاسیس و به سرعت به یکی از مارک های معتبر صنعت نساجی در حوزه خرده فروشی تبدیل شد.محصولات دفاکتو که شامل پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری و …است به اکثر کشورهای جهان صادر می گردد.

ال سی وایکیکی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

ال سی وایکیکی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند ال سی وایکیکی

ال‌سی وایکیکی (انگلیسی: LC Waikiki‎) یک شرکت بزرگ تولیدکننده پوشاک در ترکیه است که دارای بیش از ۶۸۳ فروشگاه در ۳۲ کشور است. برند ال سی وایکیکی در سال ۲۰۱۳ به عنوان “تحسین برانگیزترین شرکت در عرصه پوشاک” انتخاب شد. فروشگاه اینترنتی ال‌سی وایکیکی با زبان های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی در دسترس میباشد؛ برند ال سی وایکیکی که در سال ۱۹۸۸ در کشور فرانسه پایه گذاری شد و در سال ۱۹۹۷ توسط سرمایه دار ترک خریداری و امروز به عنوان یک برند ترک در صنعت پوشاک شناخته می‌شود.

ماوی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

ماوی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند ماوی

برند ماوی برای داشتن شلوار جین های با کیفیت اش نزد عموم دارای معروفیت جهانی می باشد. دلیل محبوبیت  شلوارهای جین ماوی، استراتژی خاص این برند می باشد. شلوارهای این برند به گونه ای طراحی شده است که به هر فردی بخورد و اندازه آن باشد، مردم نیز به دنبال شلوار ها ولباس هایی هستند که اندازه آنها باشد و آنها را جذاب تر نشان دهد. به مرور برند ماوی این شلوار ها را در رنگ های مختلف برای پسران و دختران تولید کرد که طرفداران این شلوار های جین رنگی چندین برابر شد و امروزه همه برند ماوی را با نام شلوار های جین مخصوصش می شناسند. این شلوار ها قابلیت ست شدن باهر لباس و استایلی را دارند.

حاتم اوغلو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

حاتم اوغلو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند حاتم اوغلو

برند حاتم اوغلو در سال ۱۹۲۴ آغاز به کار کرد و به عنوان اولین تولید کننده پوشاک در ترکیه شناخته شد .سبک بیشتر لباس های برند حاتم اوغلو کلاسیک است. اوبا هدف قرار دادن مردان میان سال و پیرتر روی طراحی کت و شلوار، پیراهن، کت تک، پوشاک ورزشی ، بارانی ، لوازم جانبی و پوشاک متمرکز شد. تا محصولاتش هر چه بیشتر ظبق سلیقه آن ها باشد.

واکو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

واکو اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند واکو

برند واکو (Vakko) علاوه بر تولید انواع کفش های زنانه و مردانه، کیف های زنانه، کمربند، لباس های مجلسی زنانه، عطر و ادکلن نیز تولید می کند، ویتالی هاکو (Vitali Hakko) بنیان گذار برند واکو در سال ۱۹۷۳ دومین فروشگاه خود در آنکارا و در سال ۱۹۸۲ برای اولین بار فروشگاه واکوراما (Vakkorama) را برای جوانان در استانبول افتتاح کرد.او در سال ۲۰۰۰ با شعاری برای فروشگاه های واکورامای خود ” جابجایی مد نیویورک به استانبول” توانست بیش از بیش برند واکو را به دنیای مد معرفی نماید.

ایپک یول اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

ایپک یول اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند ایپک یول

برند ایپک یول ( ipekyol ) در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و اولین فروشگاه این برند در یکی از خیابان‌های مشهور استانبول افتتاح شد. ایپک یول در حال حاضر به یکی از معتبرترین برندهای لباس بانوان تبدیل شده است.بسیاری از زنان خوش لباس محصولات این برند را برای استفاده انتخاب می کنند، ایپک یول محصولات خود را به غیر از ترکیه، در ۷ کشور از قبیل قبرس، عراق، آذربایجان، بحرین، کویت، قطر و عربستان به فروش می رساند. فروشگاه‌های ایپک یول معمولا در ورودی مراکز خرید قرار دارند.درمجموع ۱۴۲ فروشگاه ازاین برند در ترکیه تاسیس شده است.

سارار اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

سارار اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند سارار

عبدالرحمان سارار، در آپریل سال ۱۹۹۴ کار خود را در یک مغازه‌ی ۱۲ مترمربعی خیاطی و پوشاک همراه با ۲-۳ نفر شروع کرد.رویایی که در سال ۱۹۹۴ شروع شد، امروز واقعیتیه که همه‌ی دنیا آن را باور دارند، دفتر مرکزی این برند در منطقه بومونتی استانبول واقع شده است.محصولات سارار بسیار باکیفیت و توسط طراحان کار بلد دیزاین و تولید میشوند.اگر به دنبال خرید لباس های خاص و با کیفیت هستید، در خرید محصولات برند سارار شک نکنید.

کیگیلی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها1

کیگیلی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها1

برند کیگیلی

پوشاک مردانه کیگیلی یا کیقیله ترکیه – kiğılı – یکی از تولیدکنندگان باسابقه در تولید انواع لباس مردانه در کشور ترکیه است. این برند دارای شعب متعددی در اکثر شهر های ترکیه است.کیگیلی علاوه بر محصولات متنوعی از قبیل کت و شلوار، پیراهن، شلوار، انواع کاپشن مردانه، پالتو و اکسسوری های گوناگون مثل کروات و پاپیون که تولید میکند، ان ها را با قیمت های مناسب به صورت فروش آنلاین یا فروش حضوری در شعب به خریداران عرضه می نماید.نکته قابل توجه در تولیدات این برند استفاده از رنگ و طرح های مختلف است.

فایک سونمز اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

فایک سونمز اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

برند فایک سونمز

برند فایک سونمز برند پوشاک زنانه ترک است که در میان بانوان از محبوبیت خاصی برخوردار است. فایک سونمز در هر فصل بیش از ۷۰۰ مدل لباس تولید می کند و هر خانم سخت سلیقه ای می تواند در کالکشن آن لباس مورد علاقه اش را پیدا کند. خوبی برند فایک سونمز این است که لباس های خیلی متنوعی دارد و شما برای هر موقعیتی می توانید لباس مناسب و مورد نظرتان را در فروشگاه های آن پیدا کنید.

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *