ایلان ماسک اقیانوس آبی خبر برند تسلا

مردی که به برندها اعتبار می دهد!

بر اساس جدیدترین فهرست ثروتمندترین افراد دنیا، ایلان ماسک با پشت سرگذاشتن بیل گیتس به دومین فرد ثروتمند دنیا بدل شد.

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | در جهان امروز تلاش برای به دست آوردن ثروت آسان نیست، اما افرادی هستند که هر روز بیشتر از روز قبل برای دست یابی به موفقیت تلاش می کنند. ایلان ریو ماسک مؤسس برند های مطرح دنیا، مهندس، طراح بزرگ صنعتی، مخترع و یکی از نامی ترین اشخاص در تجارت صنایع پیشرفته و همچنین جزو ده شخصیت تاثیرگذار در فناوری است.

ایلان بنیان گذار شرکت ها و برند هایی مانند تسلا موتورز، پی پال، و اسپیس ایکس است؛ وی همچنین در حال توسعه فناوری سیستم حمل و نقل با سرعت بالاست که تحت عنوان هایپرلوپ شناخته می شود.

تونی استارک دنیای واقعی

جان فاورو کارگردان سری فیلم های مردان ایکس از ایلان ماسک به عنوان الگوی شخصیتی تونی استارک نام برده است. ایلان ماسک دومین کارآفرین در «سیلیکون‌ولی» بود که موفق شد سه شرکت با ارزشی بیش از یک میلیارد دلار را ایجاد کند؛ وی زندگی کار خود را به تکنولوژی های فضایی و انرژی های جایگزین اختصاص داده است.

ایلان ماسک ایده های مختلفی را به اجرا گذاشته است که تقریباً همه آنها موفقیت آمیز بوده اند؛ از ویژگی های شخصیتی ایلان ماسک می شود به برند سازی، تفکر انتقادی، پشتکار فراوان، تجزیه و تحلیل دقیق و سخت کوش بودن نام برد. در خبرها آمده است که ایلان در هفته بین ۸۰ الی ۱۰۰ ساعت کار می کند.

ایلان ماسک اسپیس ایکس اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

ایلان ماسک اسپیس ایکس اقیانوس آبی خبر اخبار برندها

از موفقیت های بزرگ کنونی ایلان ماسک به گزارش اخبار اسپوتنیک می توان اینطور یاد کرد که طبق جدید ترین فهرست میلیاردرهای بلومبرگ، ایلان ماسک تا کنون به دومین مرد ثروتمند جهان تبدیل شده است و عنوان را از بیل گیتس ربوده است. ارزش خالص دارایی‌های ایلان ماسک در سال جاری ۷.۲ میلیارد دلار افزایش یافته است و به ۱۲۷.۹ میلیارد دلار رسیده است.

علت این جهش رتبه ایلان ماسک افزایش قیمت سهام برند تسلا موتورز بوده است. با افزایش  حدود ۵۰۰ میلیارد دلاری ارزش بازار برند تسلا، ثروت ایلان ماسک به طور قابل توجهی افزایش یافته است. سهام برند تسلا حدود سه چهارم از دارایی ایلان ماسک را تشکیل می‌دهد.

کرونا و ایلان ماسک

علی رغم همه‌گیری کرونادر جهان و بحران گسترده اقتصادی که دنیا را درگیر خود کرده است، در مجموع اعضای مطرح میلیاردرهای بلومبرگ ۱.۳ تریلیون دلار اضافی در طول سال ۲۰۲۰ به دست آورده‌اند.

در گزارش بلومبرگ، بنیان‌گذار «تسلا» و «اسپیس ایکس» در ماه ژانویه در رده ۳۵ ام ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته بود، اما او امسال بیشتر از هر میلیاردر دیگری بین۵۰۰ تاجر برتر فهرست بلومبرگ در سال ۲۰۲۰ به ثروت خود افزوده و بیش ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

قبل از اینکه جف بزوس، بنیانگذار برند آمازون از بیل گیتس در سال ۲۰۱۷ پیشی بگیرد، بیل گیتس تا سال‌ها ثروتمند شماره یک جهان بود. در حال حاضر ارزش خالص دارایی بنیانگذار برند مایکروسافت ۱۲۷.۷ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، در حالی که بیل‌گیتس از سال ۲۰۰۶ تاکنون بیش از ۲۷ میلیارد دلار به مؤسسات خیریه که هم نام خودش است کمک مالی کرده است.

ایلان ماسک به عنوان شخصیتی شناخته شده در دنیای فناوری، این سؤال را مطرح می‌کند که: «بهترین کاری که می‌توان برای اطمینان از خوب بودن آینده کرد چیست؟ می‌توان در حاشیه نشست و کاری نکرد یا می‌توان در ساختار صحیح برای توسعه هوش مصنوعی به نحوی که ایمن و مفید باشد مشارکت کرد.»

ایلان ماسک اذعان می‌نماید که همواره در مسیر توسعه هوش مصنوعی (بی‌ضرر) ریسک ساخته شدن چیزی که از آن می‌ترسیم وجود دارد، با این حال، بهترین دفاع این است که تا می‌توانیم به توانمند کردن افراد برای بهره‌گیری از هوش مصنوعی کمک کنیم. اگر همه قدرت هوش مصنوعی داشته باشند، آنگاه هیچ شخص یا گروهی وجود نخواهد داشته که ابرقدرت هوش مصنوعی باشند.

world of words

دیدگاه ها بسته شده اند.