binance

مدیر عامل بایننس با شرط شفاف‌سازی بیشتر، از جامعه Terra حمایت می‌کند

مدیر عامل بایننس با شرط شفاف‌سازی بیشتر، از جامعه Terra حمایت می‌کند

مدیرعامل بایننس، با اشاره به مشکلات بالقوه دوشاخه کردن Terra گفت که ضرب کردن توکن‌های جدید و انشعاب (Fork)، ارزش ایجاد نمی‌کند.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|Changpeng Zhao مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، به‌تازگی ایده هاردفورک بلاک چین Terra را به‌عنوان ابزاری برای احیای اکوسیستم‌های LUNA و UST که زمانی بسیار پررونق بودند، زیر سؤال برد. CZ در ادامه همین روند دیدگاه خود را در مورد مسیر اقدام مناسب برای پروژه‌های در حال سقوط در سراسر جامعه رمزارزها آشکار می‌کند.
به نوشته CoinTelegraph، مدیرعامل بایننس، درحالی‌که ایده اعتبارسنجی مبتنی بر هاردفورک برای Terra2 که شامل ارائه نسخه جدیدی از LUNA برای همه دارندگان بر اساس سهام قبل از سقوط بازار است، رد کرد و گفت این ایده کار نخواهد کرد. وی در عوض پیشنهاد کرد:
کاهش عرضه باید از طریق سوزاندن انجام شود نه این‌که در تاریخ قدیمی فورک شود و همه افرادی که سعی کردند این توکن را نجات دهند رها کنیم. من LUNA یا UST هم ندارم و فقط نظرم این است.
CZ پیشنهاد کرد جامعه Terra ابتدا باید از ذخایر بیت کوین (BTC) خود برای بازخرید UST استفاده کند تا پیوندش احیا شود. او با اشاره به مشکلات بالقوه دوشاخه کردن Terra گفت:
ضرب کردن توکن‌های جدید و هاردفورک، ارزش ایجاد نمی‌کند.
بااین‌حال مدیرعامل بایننس، خرید مجدد و سوزاندن توکن‌ها را به‌عنوان روش‌های ایدئال برای احیای ارزش بازار توکن توصیه کرد. وی حمایت خود را از جامعه Terra اعلام و بر نیاز به شفاف‌سازی بیشتر از سوی این بلاک چین تأکید کرد که این مورد شامل جزئیات خاص مربوط به تراکنش‌های بلاک چین (شناسه تراکنش) همه وجوه است. CZ گفت:
امکان شکست همیشه وجود دارد، اما زمانی‌که چنین اتفاق رخ داد، شفافیت بیشتر، ارتباط سریع و مسولیت‌پذیری در قبال جامعه بسیار اهمیت پیدا خواهد کرد.
CZ همچنین تصریح کرد که بایننس هیچ سرمایه‌گذاری فعالی در Terra نداشته و این شرکت هیچ دارایی UST ندارد و شایعات جاری در حوزه ارزهای دیجیتال در توییتر در مورد علاقه بایننس به Terra را رد کرد و گفت:
آزمایشگاه‌های بایننس در سال ۲۰۱۸ حدود سه میلیون دلار در Terra سرمایه‌گذاری کرد و UST خیلی دیرتر از سرمایه‌گذاری اولیه ما ایجاد شد.
آزمایشگاه‌های بایننس، بازوی سرمایه‌گذاری این صرافی، در چهار سال گذشته در پروژه‌های متعددی سرمایه‌گذاری کرده است که به گفته CZ درجات مختلفی از موفقیت و شکست را شاهد بوده‌اند. مدیرعامل بایننس در پایان اشاره کرد که امیدوار است Terra بتواند خود را به روشی مناسب و معقول بازسازی کند. او در این مورد گفت:
صرف‌نظر از دیدگاه‌های شخصی من، یا راهکاری که درنهایت انتخاب شده است، ما همیشه اینجا خواهیم بود تا به هر نحوی که می‌توانیم از جامعه حمایت کنیم.
بایننس ازجمله اولین شرکت‌هایی بود که تجارت UST و LUNA را روی پلتفرم خود به حالت تعلیق درآورد زیرا اکوسیستم Terra مارپیچ مرگ خود را آغاز کرد. درنتیجه کاربران بایننس قادر به معامله جفت‌ ارزهای LUNA/BUSD و UST/BUSD نبودند و فقط یک روز پس از اینکه اعتبارسنجی‌های بلاک چین Terra غیرفعال شد، خرید و فروش این توکن‌ها را متوقف کرد.

World of Words

منبع: cointelegraph


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *