برندینگ شخصی

عکاسی برندینگ شخصی و اهمیت آن در کسب و کار

عکاسی برندینگ شخصی و اهمیت آن در کسب و کار

عکاسی برند شخصی می‌تواند مشتریان ایده آل شما را عاشق برند شما کند. حضوری که به شما کمک می‌کند متمایز شوید زمانی امکان پذیر است که بدانید چگونه خود را در این موقعیت قرار دهید.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|بیایید در مورد چگونگی جذب واقعی شما در حالی که در طول زمان شما را به عنوان یک رهبر حرفه‌ای در حوزه کاری خود قرار می‌دهید، روشن کنیم. عکاسی برند شخصی شما باید به اندازه کسب و کار شما منحصر به فرد باشد. هیچ دو عکسی کاملاً یکسان به نظر نمی‌رسند زیرا همه چیز باید بر اساس شخصیت شما و مشتریان ایده آل شما طراحی شود.

آیا ترس مانعی برای عکاسی برندیگ شخصی است؟

شما در کسب و کار خود احساس مدیریت می‌کنید، اما فکر این که جلوی دوربین بروید آخرین کاری است که می‌خواهید انجام دهید. مثل همیشه. ژست گرفتن برای عکس‌ها بسیار آسیب پذیر است. وقتی حتی به آن فکر می‌کنید انواع ناامنی‌ها در مورد ظاهر و ناهنجاری شما ظاهر می‌شود. به همین دلیل است که تاکید ویژه‌ای بر کمک به احساس آمادگی و راحتی در هنگام عکاسی وجود دارد.

صاحبان مشاغل

صاحبان مشاغل می‌توانند از تصاویر خود برای ایجاد روابط و ایجاد تأثیر از طریق داستان استفاده کنند. بازاریابی محتوا زمانی ساده است که تصاویر مورد نیاز خود را دریافت کنید. هدف این است که دارایی‌های مناسب را ساده و قدرتمند جلوه دهید تا مردم شما و کسب و کارتان را به خاطر بسپارند.

برندسازی شخصی چیست؟

یک نام تجاری: یک نام، اصطلاح، طرح، نماد، یا هر ویژگی دیگری است که کالا یا خدمات یک فروشنده را متمایز از فروشندگان دیگر می‌کند (انجمن بازاریابی آمریکا)
یک برند شخصی: نقطه اوج ایده‌ها، ارزش‌ها، مهارت‌ها، شخصیت و احساسات مرتبط با یک فرد است.
مثال‌های برند: نایک، استارباکس، مک دونالد، گوچی
نمونه‌های برندسازی شخصی: اپرا، جوآنا گینز، ماری فورلئو، امی پورترفیلد، بیل نای، ایلان ماسک، گری واینرچوک، نیل پاتل، استیو جابز.
خواندن هر یک از این نام ها باعث می‌شود شما چیزی احساس کنید، چه گوچی باشد چه اپرا. همه ما مجموعه‌ای از احساسات مرتبط با نام های موجود در این لیست را داریم.

چرا عکاسی با برند شخصی مهم است؟

کسب‌وکارهای بزرگ پول و تلاش خود را برای ایجاد یک برند برای افراد عاشق می‌کنند و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. چیزی به یاد ماندنی چیزی منحصر به فرد برای مشتریان خود.
شما مجبور نیستید این کار را با یک برند شخصی انجام دهید. به سادگی با خود بودن، شما از قبل به طور واقعی وجود دارید و به همان اندازه که می‌آیند منحصر به فرد هستید. شما به یاد ماندنی هستید، شما می‌توانید در میان جمع متمایز شوید زیرا هیچ کس دیگری مانند شما وجود ندارد. به همین دلیل است که ما عکاسی شما را شخصی می‌کنیم.
و بهترین بخش اینجاست، وقتی به کاری که انجام می‌دهید و مخاطبانی که دارید علاقه دارید، طبیعتاً با افرادی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید قابل ارتباط هستید.
به عنوان صاحب کسب و کار کوچک، شما در موقعیتی عالی هستید که از طریق عکاسی به چهره کسب و کار خود تبدیل شوید. برای انسانی کردن محصولات یا خدماتی که می‌فروشید با استفاده از یک عکس.

چگونه تصاویر می‌توانند به کسب و کار من کمک کنند؟

مردم می‌گویند که محتوا پادشاه است. خوب، عکاسی با نام تجاری شخصی، زمانی که نوبت به خلق کردن می‌رسد، نقطه عطفی در این رابطه است. مطالعات نشان می‌دهد که افزودن یک عکس به کلمات، تبلیغات یا وب سایت شما، نرخ کلیک را تا 42 درصد افزایش می‌دهد. بینندگان شما با دیدن تصاویر درج شده به احتمال زیاد چرخش فیسبوک یا اینستاگرام خود را متوقف می‌کنند. این کیفیت تصاویر را در نظر نمی‌گیرد.
اگر می‌خواهید در سال 2020 دیده شوید، باید از تصاویر در همه جا استفاده کنید. به همین دلیل است که تصاویر سفارشی تجربه را به سرنخ‌های شما نشان می‌دهند، چه بخواهید به عنوان یک شخصیت سرگرم‌کننده در تصاویر خود ظاهر شوید یا یک حرفه‌ای جذاب. می‌توانید با یک جلسه عکاسی، تمام نقاط تماس را با امضای ایمیل عکس‌های وب سایت، صفحات فرود، آگهی، مواد بازاریابی یا یک صفحه فرود جدید بهبود بخشید.

World of Words

منبع: artofher


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *