اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند ایرانول

عرضه مستقیم دو محصول دیزلی برند ایرانول در پایانه بندر امام خمینی از فردا

از اردیبهشت ماه با دستور و تاکید مدیر عامل محترم در راستای کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، برنامه ریزی جدیدی مبنی بر افزایش تولید و افزایش عرضه محصولات دیزلی برند ایرانول صورت گرفته است که در ماه‌های گذشته این روند رو به افزایش بوده است.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها|به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، مصطفی فریدون نژاد، مدیر فروش داخلی گفت: نظارت بیشتر در حوزه فروش و عرضه در بازار و رسیدن محصول به مصرف کننده نهایی امری است که حسب تاکیدات مدیریت محترم عامل در حال انجام و پیگیری مجددانه است از این رو برنامه در حال انجام عرضه بیشتر با دقت فراوان در نحوه توزیع این محصولات با رویکرد بهبود و افزایش سرعت انتقال کالاهای اساسی می‌باشد که این امر در سه ماهه دوم سال با قوت بیشتری در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

فریدون نژاد گفت:

در این راستا در گام بعدی این طرح با همکاری واحد توزیع مویرگی برند ایرانول نسبت به عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور رفاه حال مصرف کنندگان، طرح فروش محصولات دیزلی برند ایرانول D-17000 و D-7000 را به صورت مستقیم از روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه در پایانه صادراتی امام خمینی (ره) در بندر ماهشهر آغاز خواهیم نمود.

اخبار برندها-اقیانوس آبی خبر-برند ایرانول-مصطفی فریدون نژاد

شایان ذکر است روغن موتور دیزلی D17000 پلاس در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه، سوپر شارژ و توربوشارژ انواع اتوبوس، مینی بوس و کامیون های بنز اکتروس و اکسور، اتوبوس‌های شهاب، ولوو FM,NH,FH، کامیونت­های ایسوزو، اتوبوس های OM457LA، B1312، مگاترانس،HOWO، انواع کمپرسی و کشنده، ماشین‌های کشاورزی، عملیات راه‌سازی و حفاری نظیر بیل هیدرولیکی، بلدوزر و گریدر و …مورد استفاده است.

 روغن موتور دیزلی D7000 نیز خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس ۳۰۲، ماشین‌های راه‌سازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و … مجاز به استفاده از این روغن هستند.

وی در پایان افزود: امید است با تلاش بیشتر همکاران فروش مویرگی شرکت نفت ایرانول و نظارت دقیق‌تر سازمان‌های ناظر بر نحوه توزیع بتوانیم رضایت بیشتر مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.

World of Words

منبع: خبر آنلاین


دیدگاه ها بسته شده اند.