alibaba

رکورد فروش یک خدمت گردشگری در هر ثانیه توسط علی بابا زده شد

رکورد فروش یک خدمت گردشگری در هر ثانیه توسط علی بابا زده شد

شرکت سفرهای علی‌بابا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد طی هفته گذشته در روز هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|این شرکت خود را اینگونه معرفی میکند:
عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند.
سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه این‌ها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید.
علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم.
علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست.
آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورد اعتماد شما هستیم.

شرایط کرونا

در شرایطی که به نظر می‌رسد بسیاری از مردم همچنان به دلیل شرایط موجود کرونایی در کشور به رفتار سفر خود در گذشته بازنگشته‌اند، شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرد که در روز هشتم اسفند با فروش ۱.۳۴ خدمت گردشگری در هر ثانیه، به یکی از اهداف بلندمدت خود دست یافته است.
«مجید حسینی نژاد»، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا دراین‌باره می‌گوید: «ما پس از گذراندن سال ۹۹ و عبور از بحران کرونا، در ابتدای سال مهم‌ترین هدف خود در سازمان را فراهم آوردن زیرساخت برای فروش یک خدمت در هر ثانیه تبیین کردیم. در این مسیر بیش از هزار نفر در طول سال و در واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند تا هر یک به اهداف تعیین‌شده برسند که برآیندش شد همین موضوعی که در ابتدای سال بسیار سخت‌گیرانه هدف‌گذاری شده بود.»
او روز هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ را یک روز تاریخی در صنعت گردشگری کشور توصیف کرده و اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند به شعار «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» بیشتر از همیشه برسند: «خوشحالیم که امروز علاوه بر جابجایی این رکورد که بخش اول این شعار را پوشش می‌دهد، در این هفت سال به‌عنوان رهبر بازار، به کیفیت در تجربه سفر تأکید کرده‌ایم تا جایی که امروز انتظارات مردم به طرز چشمگیری از ارائه خدمات در این صنعت بالا رفته است.»
حسینی نژاد در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرده که قطعا با بهتر شدن شرایط کرونایی در کشور، به‌زودی اهداف بزرگ‌تری در علی بابا پیاده سازی خواهد شد و هدف مجموعه رسیدن به آن‌ها خواهد شد.
طبق آماری که علی بابا منتشر ساخته، در روز هشتم اسفند ماه، بیش از ۱۱۶ هزار خدمت گردشگری در علی‌بابا به ثبت رسیده است. در این میان به دلیل همپوشانی با روز پیش‌فروش بلیط قطار برای تعطیلات نوروز، این محصول نقشی جدی در این رکورد روزانه را به خود اختصاص داده است. پرواز داخلی، هتل داخلی، پرواز خارجی، اتوبوس، هتل خارجی و تور در رتبه‌های بعدی تعداد فروش در این روز خاص قرار داشته‌اند.

World of Words

منبع: alibaba


دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *