اخبار برنذها-اقیانوس آبی خبر-برند رایتل

رشد ادامه‌دار سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور

جدیدترین گزارش آماری ارائه شده توسط رگولاتوری از رشد ادامه‌دار سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|بر اساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از سهم اپراتورهای موبایل تا پایان شهریور ماه امسال، در سه ماهه دوم سال سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی موبایل به ۳.۹ درصد رسیده است و روند رو به رشد سهم این اپراتور از آذرماه سال گذشته همچنان ادامه دارد.

این اپراتور تلفن همراه گزارشی از عملکرد سه ماهه خود در بهار ۱۴۰۰ منتشر کرده است که نشان از رشدهای قابل توجه در بخش‌های مختلف دارد که حاکی از تداوم روند رشد پایدار آن‌ها در ادامه مسیر ۲ سال گذشته است.

رایتل در گزارش خود به مسیر ترسیم شده از سال ۹۸ و با حضور مدیرعامل جدید، «یاسر رضاخواه»، اشاره کرده و می‌گوید تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی، تکیه بر مولفه‌هایی چون بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شبکه ارتباطی و پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شده است.

سال ۹۸، اولین سال سودآوری رایتل بود. اگرچه در انتهای این سال شاهد شیوع پاندمی کرونا در جهان و ایران بودیم اما به نظر می‌رسد این سودآوری برای رایتل باز هم در سال ۹۹ تداوم داشته است. گزارش رایتل خبر از این می‌دهد که این روند رشد اما به این سال ختم نشده و در سه ماهه اول ۱۴۰۰ نیز در مقایسه با سال گذشته، شاهد جهش درآمد و سودآوری رایتل هستیم.

این اپراتور در گزارش خود می‌گوید مستندات سودآوری خود را پس از تأیید صورت‌های مالی شرکت توسط سازمان حسابرسی، منتشر خواهد کرد.

به گفته رایتل، درآمد خدمات در بهار ۱۴۰۰ نسبت به بهار ۹۹ با افزایش ۳۸ درصدی همراه بوده و این درآمد در بخش اینترنت همراه نیز، رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه را ثبت کرده است.

اخبار برنذها-اقیانوس آبی خبر-برند رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته رکوردهای تازه‌ای در شاخص‌های اصلی عملکرد خود به ثبت رساند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش ۵۹ درصدی مصرف اینترنت همراه و رشد ۷۱ درصدی جذب مشترکین جدید طی بهار امسال در مقایسه با سه ماه ابتدایی سال گذشته اشاره کرد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری در حوزه ارتباطات تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰، با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل با اقبال خوبی از سوی جامعه روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان دو دهم درصد رشد داشته است که این میزان رشد در طی مدت اخیر بیشتر از سایر اپراتورهای ارتباطی کشور بوده است.

همان طور که پیش‌تر ذکر شد، روند افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان ادامه دارد. به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرد.

ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به ‌صرفه از جمله عواملی است که باعث شده مشترکان به این اپراتور روی خوش نشان داده و رایتل بتواند روند افزایش مشترکین خود را حفظ کنید.

رایتل با هدف فعالیت در حوزه فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد و چهارمین اپراتور ارتباط تلفن همراه در کشور لقب گرفت. این اپراتور اولین ارائه دهنده سیم کارت نسل سوم در ایران است.

توسعه زندگی و کسب‌وکار دیجیتالی و متمایز در ارائه خدمات ارتباطی، چشم‌انداز این مجموعه در افق ۱۴۰۱ است.

World of Words

منبع: دیجیاتو


 

دیدگاه ها بسته شده اند.