دکتر استرنچ - اقیانوس آبی خبر -اخبار برندها

دکتر استرنج 2؛ اولین فیلم ترسناک برند مارول؟

فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند و عملکردی موفق در گیشه داشته باشد. بااین‌حال، ساخت دنباله این فیلم بسیار طولانی‌تر از انتظار طرفداران طول کشیده و بالاخره فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اولین فیلم ترسناک برند مارول قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها | فیلم Doctor Strange 2 قرار است اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول باشد، اما سوالات زیادی در مورد میزان ترسناک بودن فیلم در میان طرفداران ایجادشده است. همچنین مراحل تولید دنباله فیلم Doctor Strange با حواشی زیادی همراه بوده تا جایی که اسکات دریکسون از سمت کارگردانی فیلم انصراف داد و درنهایت سم ریمی سکان کارگردانی فیلم را بر عهده گرفت. حال ابتدا در یک ویدیو و سپس با توضیحات بیشتر در مقاله، در مورد اینکه آیا فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness واقعاً قرار است یک فیلم ترسناک باشد یا خیر صحبت می‌کنیم و همچنین از حواشی پشت‌صحنه ساخت فیلم نیز می‌گوییم.

ساخت فیلم Doctor Strange 2 تا تبدیل‌شدن به اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول

 طرفداران فیلم Doctor Strange زمان زیادی را برای خبر ساخت دنباله این فیلم منتظر بودند تا اینکه در دسامبر ۲۰۱۸ (آذر ۱۳۹۷)، اسکات دریکسون برای کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه فیلم Doctor Strange 2 قراردادی را با مارول استودیو امضا کرد. در همان زمان مشخص شد که برند مارول در نظر نداشته تا این فیلم را تا فاز چهارم اکران کند و همچنین قرار است یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های فاز بعدی باشد. هالیوود ریپورتر در آن زمان گفته بود که دنباله فیلم Doctor Strange احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، اما در ادامه برند مارول تصمیم گرفت تا این فیلم را به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فیلمش در بهار ۲۰۲۱ اکران کند. البته در همان زمان شایعاتی منتشرشده بود مبنی بر اینکه در فیلم Doctor Strange 2 قرار است شاهد سفر در زمان دکتر استرنج باشیم که در طول آن او به دهه ۸۰ میلادی سفر خواهد کرد و نایتمر شخصیت منفی اصلی فیلم خواهد بود. همچنین این منبع گفته بود که تیلدا سوینتن در نقش انشنت وان در این فیلم باز خواهد گشت. البته پس از معرفی رسمی فیلم حداقل بخش زیادی از این شایعات رد شدند. البته در همان زمان دکتر استرنج نقش مهم و کلیدی در اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame داشت.

دکتر استرنچ2 - اقیانوس آبی خبر -اخبار برندها

آیا فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness واقعاً یک فیلم ترسناک است؟

 والدرون اخیراً در مورد فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت که همه‌گیری ویروس کرونا و تأخیر در ساخت فیلم باعث شد تا او زمان بیشتری را برای بازنویسی فیلم‌نامه داشته باشد و همچنین این موضوع باعث شد تا فیلم کمی اثر ترسناک‌تری نسبت به فیلم‌نامه اولیه شود. البته والدرون به ستایش ریمی نیز پرداخت و اعتقاد دارد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness یک فیلم ابرقهرمانی بزرگ با جنبه‌های مختلف فیلم‌سازی ریمی است. همچنین الیزابت اولسن، بازیگر نقش اسکارلت ویچ در مصاحبه اخیر خودش گفته بود که این فیلم حسی مشابه فیلم‌های Evil Dead سم ریمی دارد و دارای جنبه‌های ترس و وحشت است. او همچنین گفت که فیلم بسیار ترسناک‌تر و تاریک‌تر از فیلم‌های Indiana Jones به‌خصوص صحنه‌های ترسناک قسمت Temple of Doom است.

دکتر استرنچ2- - اقیانوس آبی خبر -اخبار برندها

همچنین اولسن گفته بود که تقریباً بیش از یک سال است که در پشت‌صحنه سریال وانداویژن و فیلم Doctor Strange 2 حضور دارد و به خانه خود نرفته است. حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده و قابل انتظار است که دارای فیلم‌برداری دوباره نیز باشد؛ اما شاید مهم‌ترین سؤال این باشد که آیا فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness واقعاً یک فیلم ترسناک است؟ اگر به حرف اسکات دریکسون در کمیک کان بازگردیم، این فیلم قرار نیست همان فیلم وعده داده شده دریکسون یعنی یک فیلم کاملاً ترسناک و وحشتناک باشد؛ اما واقعیت این است که این فیلم قرار است حاوی تصاویر ترسناکی باشد که با توجه ‌به توصیفات منتشرشده، احتمالاً مشابه فیلم‌های Evil Dead به کارگردانی سم ریمی و صحنه‌های ترسناک فیلم‌های ایندیانا جونز خواهد بود و باید منتظر یک فیلم نسبتاً ترسناک باشیم. درهرحال برای جواب نهایی شاید باید تا زمان انتشار اولین تریلر و حتی اکران فیلم صبر کنیم تا ببینیم که این حرف‌ها چقدر درست بوده است.

World of Words

منبع: زومجی


دیدگاه ها بسته شده اند.