اقیانوس آبی خبر اخبار برندها توییتر (2)

توییتر پرسید؛ برندها پاسخ دادند

برند بزرگ شبکه های اجتماعی یعنی توییتر در اکانت رسمی خود با درج پیامی اعلام کرد: سال ۲۰۲۰ را در یک کلمه توصیف کنید. درپی انتشار این خبر از اکانت رسمی توییتر، برندهای بزرگ و مطرح در حوزه های مختلف از جمله ابرقدرت های دیجیتالی اقدام به پاسخ به این پرسش کردند.

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها توییتر

اقیانوس آبی خبر اخبار برندها توییتر

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها | یوتیوب از جمله برندهایی بود که توییتر پاسخ داد. یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پیشین پی ‌پال در فوریه ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند. محل این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازه  بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌گذاری ویدئو را می‌دهد و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵، انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، تلویزیون و موسیقی و همچنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، اوریجینال کوتاه و آموزشی را نمایش می‌دهد. برند یوتیوب که به بزرگترین مرجع ویدیو در بستر وب شهرت جهانی دارد در پی سوالی که توییتر در اکانت رسمی خود مطرح کرده بود در پیامی کلمه unsubscribe  را در جواب توییتر منتشر کرد که باعث واکنش های جالبی از سوی هواداران و کاربران این شبکه اجتماعی ویدیویی داشت.

اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها - یوتیوب

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها – یوتیوب

مایکروسافت دیگر برند پاسخ دهنده به توییتر بود. مایکروسافت ویندوز ، یک گروه از چند خانواده سیستم عامل گرافیکی است که همه آن‌ها توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته، به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسند. این سیستم‌عامل، نسخه‌های متعددی دارد که از سال ۱۹۸۵ تاکنون به بازار عرضه شده‌اند. خانواده‌های فعال ویندوز شامل ویندوز ان‌تی، ویندوز امبدد و ویندوز فون است. هریک از این خانواده‌ها ممکن‌است شامل چند زیرمجموعه باشد. خانواده‌های قدیمی ویندوز نیز شامل ویندوز ۹x  و ویندوز موبایل می‌باشد. مایکروسافت در پی این سوال از برند توییتر کلمه delete  را در صفحه رسمی خود نوشت.

اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها - مایکروسافت

ادوبی و نتفلیکس چه گفتند؟

از جمله دیگر برندهای معروف پاسخ دهنده به توییتر، می توان از شرکت ادوبی نام برد. در سال ۱۹۸۸ معروف‌ترین نرم‌افزار ادوبی یعنی فتوشاپ پا به عرصه وجود گذاشت. در سال ۱۹۹۱ ادوبی پریمیر معرفی شد. البته نسخه حرفه‌ای آن در سال ۲۰۰۳ ارائه شد. در سال ۱۹۹۳ ادوبی فرمت پی‌دی‌اف (سند قابل حمل) را خلق و نرم‌افزار ادوبی آکروبات و ادوبی ریدر را معرفی نمود ، در سال ۱۹۹۴ ادوبی افتر افکتس معرفی شد که فرمت تیف نیز به همراه آن ارائه شد. در سال ۱۹۹۴ ادوبی پیج میکر معرفی شد که بعدها با پروژه دریم ویور که از خرید ماکرومدیا نصیب ادوبی شده بود، ادغام شد. روند شرکت ادوبی در تولید محصولات جدی  به همین منوال ادامه داشت و در سال ۲۰۰۵ ادوبی مالک برندهای فلش، دریم ویور و کود فوژن ماکرومدیا نیز شد. برند بزرگ ادوبی که در ساخت و تولید نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ سرآمد است در پی انتشار این پیام از توییتر در جوابی کلمه Ctrl + Z را درج کرد که بسیار جالب و قابل توجه کاربران بود.

اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها - ادوبی

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها – ادوبی

برند نتفلیکس نیز به توییتر پاخسی یک کلمه ای داد. این مجموعه که یک شرکت آمریکایی رسانه جاری است، به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد. این شرکت تا آوریل ۲۰۲۰ بیش از ۱۸۲ میلیون مشترک دارد و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. نتفلیکس برنامه‌های گوناگون و پربیننده‌ای مانند فیلم‌های سینمایی مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های مستند تولید می‌کند. این برند نیز همانند سایر برند های بزرگ  به این متن واکنش جالبی داشت و کلمه Whyyyyyyyyyy? را در جواب توییتر درج کرد که باعث خنده کاربران شد.

اقیانوس آبی خبر - اخبار برندها - نتفلیکس

اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها – نتفلیکس

 

world of words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *