تاپگیر

تقویت ارابه مرگ تاپ گیر؛ مارادور مارک ۲ با محافظت در برابر مین و سلاح بالستیک معرفی شد

تقویت ارابه مرگ تاپ گیر؛ مارادور مارک ۲ با محافظت در برابر مین و سلاح بالستیک معرفی شد

گروه پارامونت آفریقای جنوبی از نسخه جدیدی از خودروی زرهی مارادور رونمایی کرد. مارادور مارک ۲ نسبت به نسخه قبلی مقاوم تر شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|چندین سال پیش برنامه تاپ گیر در یک اپیزود ویژه به معرفی یک خودرو زرهی عجیب از آفریقای جنوبی پرداخت و حالا نسل دوم این محصول راهی بازار شده است، گروه پارامونت آفریقای جنوبی از نسخه جدیدی از خودروی زرهی مارادور رونمایی کرد. مارادور مارک ۲ نسبت به نسخه قبلی دچار تغییراتی شده است. این تغییرات شامل معرفی بدنه محافظ در برابر مین و سلاح‌های بالستیک، ماژول‌های داشبورد قابل تعویض و اجزای جدید فرمان می‌شود.
در نتیجه این ارتقاها مارادور جدید با همان بدنه و مجموعه قطعات مدل سابق در دو پیکربندی فرمان در چپ و راست قابل سفارش است.
طبق گفته پارامونت، مارادور مارک ۲ را می‌توان در عرض کمتر از دو ساعت به نسخه دارای فرمان در چپ یا راست تبدیل کرد. این امکان باعث می‌شود مارادور برای چالش‌های نامتقارن میدان نبرد مدرن بسیار کاربردی باشد.
مارادور دارای زره دوپوسته، سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت و توانایی کار در دمای ۲۰- تا ۵۰ درجه سلسیوس است. دستگاه‌های دید در شب و روز و سنسورهای اضافی نیز برای ارائه فعالیت ۲۴ ساعته روی آن نصب می‌شوند. این خودرو قابلیت حمل دو خدمه و هشت سرباز کاملاً مجهز را دارد.
مارادور مارک ۲، خودرو زرهی آخرالزمانی
دئون گروبلر مدیرعامل شرکت پارامونت لند سیستمز اظهار داشت: «مارادور یکی از برترین خودروهای زرهی نمادین و سرسخت جهان است که اغلب برای شرایط آخرالزمانی مناسب توصیف می‌شود. ما به شهرت آن افتخار می‌کنیم چون ارتقاهای جدید آن مزایای قابل توجهی برای عملکرد، قابلیت حمل خدمه و مشتریان به همراه دارد.»
سیستم‌های مورداستفاده درمارک ۲ نقش مهمی در بهبود ارگونومی، راحتی و عملکرد آن داشته‌اند. بهبودهای صورت گرفته در رابط کاربری مارادور قابلیت استفاده از آن در شرایط ناهموار را افزایش می‌دهد و در عین حال خستگی راننده و خدمه را کاهش می‌دهد. در نتیجه این خودروی زرهی راحت‌تر و کاربرپسندتر شده است و سربازان را ایمن و آماده نبرد نگه می‌دارد.
گروبلر در پایان گفت: «با توجه به سابقه ۲۷ ساله ما در تولید وسایل نقلیه نوآورانه برای بهینه‌سازی قابلیت‌های واکنش مشتریان نسبت به تهدیدهای پیش رو در آفریقا و سراسر جهان، مفتخریم که اعلام کنیم امروز سرعت تولید خود را افزایش داده‌ایم. ما اکنون خودروها را با هدف انبار کردن تولید می‌کنیم، در مقایسه با گذشته که آن‌ها را براساس سفارش مشتریان تولید می‌کردیم. بنابراین می‌توانیم محصولات را سریع‌تر در اختیار مشتریان قرار دهیم، چه تقاضای خودروی راست‌فرمان یا چپ‌فرمان را داشته باشند.»

World of Words

منبع:topgear

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *