اسکارلت جوهانسون و برند دیزنی - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

بیوه سیاه از برند دیزنی شکایت کرد!!

اسکارلت جوهانسون که بیش از یک دهه است در نقش «بیوه سیاه» در دنیای سینمایی مارول جلوی دوربین رفته است، در اقدامی غیرمنتظره از برند دیزنی شکایت کرد.

اقیانوس آبی خبر  اخبار برندها | بازیگر فیلم «بیوه سیاه» از کمپانی فیلم سازی دیزنی بخاطر اکران آنلاین این فیلم که منجر به کم شدن دریافتی‌اش شده است شکایت کرد. این شکایت در فضای رسانه‌ای هالیوود جنجال به پا کرده است.

اسکارلت جوهانسون و برند دیزنی-2 - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

«اسکارلت جوهانسون» بازیگر فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» از برند دیزنی به‌خاطر اکران همزمان این فیلم در سینماها و پلتفرم دیزنی پلاس شکایت کرد. او مدعی است که برند دیزنی قرار نبوده این فیلم را همزمان در پلتفرمش اکران کند و همین باعث شده است که دریافتی او کمتر شود. این شکایت در فضای رسانه‌ای هالیوود جنجال به‌پا کرده است.  برند دیزنی نیز شکایت او را غم‌انگیز و ناراحت‌کننده خوانده و او را متهم به بی‌توجهی به اثرات زیان‌بار کویید-19 بر اقتصاد سینما کرده است. عواقب این تنش‌ می‌تواند دستمزد بازیگران را در زمانی که سرویس‌های آنلاین و همه‌گیری کرونا چشم‌انداز سینما را مختل کرده است، تغییر دهد.

جوهانسون در شکایت خود تاکید کرده که این کمپانی به عمد و بدون ‌دلیل موجه، موجب نقض قرارداد مارول شده و افزوده است با این کار وی نتوانسته سود کامل قراردادش را دریافت کند.«بیوه سیاه» نهمین و آخرین فیلمی است که جوهانسون برای مارول بازی کرده است و برند دیزنی در بیانه غیرمعمول خود تاکید کرده که این بازیگر قبلاً 20 میلیون دلار برای ایفای این نقش دریافت کرده و اکران فیلم به صورت آنلاین موجب شده وی سهم دیگری هم از این بابت داشته باشد.

اسکارلت جوهانسون - اخبار برندها - اقیانوس آبی خبر

هنگامی که برند دیزنی تصمیم گرفت فیلم‌های پرفروشی مانند “کروئلا”، “بیوه سیاه” و “گشت و گذار در جنگل” را در پلتفرم دیزنی پلاس به طور همزمان با سینما اکران کند، فرمول جدیدی برای محاسبه معاملات تنظیم کرد. اینگونه که استودیو برای برخی از بازیگران موافقت کرد که درآمد فروش فیلم در پلتفرم دیزنی پلاس که آنها در آن بازی کرده‌اند را، به کل فروش گیشه خود اضافه کند و در این صورت به آنان شانس بیشتری برای کسب امتیاز پاداش بدهد. به‌نظر می‌رسد که جوهانسون شامل این بازیگران نبوده و برای همین شاکی است.

وکلای جوهانسون نیز از آمادگی شرایط مجدد برای مذاکره در مورد قرارداد مجدد خبر داده‌اند. این کمپانی توضیحی درباره اینکه آیا درصدد مذاکره مجدد با جوهانسون است یا خیر ارایه نکرده اما وکلای جوهانسون گفته‌اند سعی کرده‌اند در مورد شرایط قرارداد دوباره مذاکره کنند. «بیوه سیاه» در حال حاضر در آمریکا 80 میلیون دلار، در بازارهای بین‌المللی 78 میلیون دلار و در پلتفرم دیزنی پلاس 60 میلیون دلار فروش داشته است.

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *