برند موتورولا اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند موتورولا مشخصات دو محصول جدید را منتشر کرد

WinFuture اطلاعات کاملی از دو گوشی برند موتورولا به نام های موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور منتشر کرده است.

اقیانوس آبی خبر – اخباربرندها | پیش از این اطلاعات مختلفی از دو گوشی موتورولا که موتو جی ۳۰ و موتو ای ۷ پاور نام دارند، فاش شده است و حالا WinFuture مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی هوشمند را به همراه تصاویر جدید منتشر کرده است.

شروع موتورولا

تاریخ تأسیس شرکت به سال ۱۹۲۸ بر می‌گردد که پاول گالوین در یک کارخانه در ایلینویز شیکاگو سرمایه‌گذاری کرد. اولین محصول این کارخانه حذف‌کننده باتری بود که به مصرف کنندگان اجازه استفاده از جریان برق خانگی را در رادیو می‌داد. این در حالی بود که در مدل‌های قدیمی تر فقط از باتری‌های خارجی (External) استفاده می‌شد. در دهه ۱۹۳۰ شرکت به تولید رادیوهای ماشین با نام تجاری موتورولا پرداخت. به‌طور هم‌زمان بخش‌های رادیوی خانگی و پلیس نیز در شرکت ایجاد شد. در سال ۱۹۴۷ نام کارخانه به موتورولا تغییر یافت. در دهه ۱۹۴۰ شرکت شروع به کارهای دولتی کرد و یک آزمایشگاه تحقیقاتی برای بررسی الکترونیک حالت جامد نیز در شرکت تأسیس شد.

طبق گزارشات

براساس گزارش GSMArena، موتو جی ۳۰ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز شده است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم  و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مو‌تو جی ۳۰ با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

قبلا شایع شده بود که موتو جی ۳۰ دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار آن، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته است. براساس شایعات جدید، گوشی جدید برند موتورولا به نام موتو جی ۳۰ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین اولتراواید آن ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی موتورولا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و حسگر اثر انگشت در پشت آن قرار گرفته است. موتو جی ۳۰ از NFC، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و هدفون USB-C بهره می‌برد.

برند موتورولا اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند موتورولا اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

با توجه به شایعات، موتو ای ۷ پاور از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن روی ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند روی قاب پشتی قرار دارد و در کنار آن دو دوربین پشت و فلش LED دیده می‌شود. موتو ای ۷ پاور از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است.

مشخصات

طبق شایعات جدید، موتو ای ۷ پاور به تراشه Helio G25 مجهز شده است و با اندروید ۱۰، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته گفته می‌شود این گوشی مدلی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. از ویژگی‌های موتو ای ۷ پاور می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد. براساس شایعات،این گوشی با قیمت ۱۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.

اگر شایعات صحت داشته باشند، موتورولا موتو ای ۷ پاور از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد و در رنگ‌های آبی و قرمز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.