لنوو

برند لنوو در گزارش مالی جدید از رکوردشکنی درآمد و سود این شرکت خبر می‌دهد

برند لنوو در گزارش مالی جدید از رکوردشکنی درآمد و سود این شرکت خبر می‌دهد

لنوو در گزارش سال مالی اخیر خود، رکوردهای جدیدی در درآمدزایی و سود خالص ثبت کرد. لنوو اکنون مدعی شده که آخرین سال مالی خود (تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲) را با ۱۰ میلیارد دلار درآمد بیشتر نسبت به سال گذشته به پایان رسانده است. این شرکت همچنین سود خالص کمی بیش از دو میلیارد دلار (یا ۷۲ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته) را اعلام کرد. این موفقیت تقریباً به همه حوزه‌های کسب‌وکار این شرکت به‌ویژه بازوهای متمرکز بر شرکت و خدمات نسبت داده شده است.


اقیانوس آبی خبر – اخبار برندها|لنوو به‌تازگی رشد تاریخی سود و درآمد خود را برای آخرین سال مالی‌اش گزارش داده است. در این گزارش درآمد این شرکت با ۱۸ درصد رشد در سال به بالاترین حد خود یعنی ۷۱٫۶۲ و همچنین سود خالص ۱٫۱۸ میلیارد دلاری سال مالی قبلی آن؛ اکنون به ۲٫۰۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.
لنوو دلیل دستیابی به این موفقیت را به همه واحدهای این شرکت، به‌ویژه بخش موبایل و همچنین گروه راهکارها (SSG) و خدمات و راهکارهای زیرساخت (ISG) نسبت داده است.
به گفته لنوو، دستیابی به این موفقیت به‌دلیل میل غالب بین مشاغل دنیا برای افزایش دیجیتالی شدن است؛ جایی که SSG و ISG وارد عمل می‌شوند و کاملاً در موقعیتی قرار می‌گیرند تا این خواسته‌ها را برآورده کنند.
علاوه‌براین، لنوو بخشی از موفقیت خود را به تنوعی نسبت می‌دهد که به حوزه‌هایی مثل خانه و محیط‌های کاری هوشمند با محصولات جدیدی مثل لامپ‌ها یا پروژکتورهایی با نام تجاری یوگا و لپ‌تاپ‌های کاری جدید یا تبدیل‌شونده بخشیده است.
لنوو در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش هدست گیمینگ بی‌سیم جدیدی به نام Legion H5 را معرفی کرده است که با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه ۲۹۹ یوان (حدود ۴۴ دلار) عرضه خواهد رسید.
به‌گزارش Gizmochina، هدست گیمینگ بی‌سیم Legion H5 لنوو از یک درایور ۵۰ میلی‌متری بهره می‌برد و صدایی واضح با بأس باکیفیت تولید می‌کند. این هدست از چرم مصنوعی همراه با پدهای مشبک بافته‌شده است. به‌نظر می‌رسد این پدها، تنها سطحی است که برای حذف نویز روی این محصول در نظر گرفته شده است. همچنین، پدهای این هدفون سطح راحتی را ارائه می‌دهند و با طراحی خاص خود، از عرق‌کردن کاربر هنگام استفاده جلوگیری می‌کنند.
هدست Legion H5 از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و به جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز مجهز شده و با پلتفرم‌های مختلف سازگار است و از جلوه‌های صوتی مجازی و صدای فراگیر استریو پشتیبانی می‌کند. این هدفون میکروفون جداشدنی نیز دارد که تنها با یک کلیک، به آن متصل می‌شود. ظرفیت دقیق باتری هدفون Legion H5 مشخص نیست؛ اما لنوو ادعا می‌کند با هربار شارژ می‌توان حداکثر ۲۴ ساعت با آن موسیقی پخش کرد.
هدست گیمینگ بی‌سیم لنوو Legion H5 در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. عرضه این هدفون از ۲۴ ژوئن (سوم تیر ۱۴۰۱) در چین آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از همین‌حالا آن را پیش‌خرید کنند. متأسفانه هنوز مشخص نیست آیا لنوو برنامه‌ای برای فروش این هدفون بی‌سیم در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر.

World of Words

منبع: notebookcheck


 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *