برند شیائومی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (2)

برند شیائومی در چهارم اسفند دو محصول صوتی جدید رونمایی می کند

برند شیائومی چهارم اسفندماه امسال رویداد جدیدی برای رونمایی دو محصول صوتی برگزار می‌کند. روی پوستر منتشرشده برای این رویداد، هدفون توگوشی سیمی به‌چشم می‌خورد. 

اقیانوس آبی خبر- اخباربرندها | برند شیائومی در تولید گوشی‌های هوشمند توانسته در سال‌های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. برند شیائومی همواره توانسته یکی از پرفروش ترین شرکت ها در زمینه فروش گوشی های هوشمند باشد که در چند سال اخیر گوشی های این شرکت همیشه جزو پرطرفدار ترین گوشی های سال در جهان و ایران قرار گرفته اند.

موفقیت شیاومی

از محصولات این شرکت می‌توان به redmi s2 که در مه سال ۲۰۱۸ معرفی شد که از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود که امسال نیز با معرفی اولین گوشی mi mix alpha که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازارهای بزرگ دنیا به خود کسب کند و امروزه خانواده redmi note 9 و mi note 10 جزو مهمترین گوشی‌های این شرکت هستند. در اوت سال ۲۰۲۰ این شرکت گوشی‌های هوشمند mi 10 ultra و redmi K30 ultra را به مناسبت ده سالگی خود با قیمت‌های ۷۶۳ دلار برای mi 10 ultra و ۲۴۴ یورو برای k30 ultra روانه بازار کرد. آخرین گوشی‌های هوشمند ان پرچمدار mi11 است که اولین گوشی هست که از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند.

برند شیائومی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند شیائومی اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

برند شیائومی در سال ۲۰۱۵ توانست رکورد فروش بیشترین گوشی در ۲۴ ساعت را از آن خود کند که همین امر به ثبت رکورد گینس به نام این شرکت منجر شد.

فروشگاه اپلیکیشن

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست فقط ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می‌دهد هم‌اکنون در هر روز به‌طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت می‌پذیرد و آمارها نشان می‌دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده‌اند.

در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه‌ای را بر پا نمود. طبق آمار استخراج شده از زمان راه‌اندازی این فروشگاه توسعه دهندگان فعال در آن توانسته‌اند درآمدی ۲ میلیارد دلاری را به دست آورند.

مانو کومار جین اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

مانو کومار جین اقیانوس آبی خبر اخبار برندها (1)

اخبار برند شیاومی از هند

حساب کاربری شعبه‌ی هند شیائومی پست جدیدی منتشر کرده است تا اعلام کند که شیائومی قصد دارد روز ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۴ اسفند ۱۳۹۹) مراسم جدیدی برگزار کند.‌ شیائومی در مراسم مورد اشاره می‌خواهد محصول صوتی جدیدی را برای بازار هند معرفی کند.

پوستر منتشرشده برای رویداد شیائومی دو هدفون سیمی توگوشی را نشان می‌دهد. شاید این دو هدفون تصاویری عمومی باشند و شیائومی بخواهد محصولی متفاوت معرفی کند.

مانو کومار جین، قائم‌مقام شیائومی هند، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد شیائومی دو محصول جدید در رویداد پیش رو معرفی می‌کند. شیائومی چندین محصول صوتی دارد و فعلا نمی‌دانیم مدل جدید کدام‌یک از آن‌ها قرار است معرفی شود. شاید شیائومی به‌دنبال عرضه‌ی محصولی باشد که پیش‌تر نمونه‌ی آن توسط این برند ساخته نشده است.

World of Words

دیدگاه ها بسته شده اند.