اقیانوس آبی خبر برند سنهایزر اخبار برندها (3)

برند سنهایزر توسط SONOVA تصاحب شد

برند سنهایزر به مالکیت شرکت سوئیسی با برند سونووا درآمد. برند سونووا در زمینه‌ی تولید سمعک و ایمپلنت حلزون گوش فعالیت می‌کند و ۲۰۰ میلیون یورو بابت این قرارداد پرداخت کرده است.

اقیانوس آبی خبر- اخبار برندها | برند سنهایزر (Sennheiser)، شرکت آلمانی فعال در حوزه‌ی تجهیزات صوتی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های هدفون و وسایل شخصی پخش موسیقی محسوب می‌شود. به گزارش Android Authority ، سنهایزر به‌زودی به مالکیت شرکتی جدید درمی‌آید.

برند سنهایزر متعلق به شرکت خصوصی آلمانی Sennheiser Electronivcs GmbH & Co. Kg است. این شرکت آلمانی در زمینه‌ی طراحی و تولید گستره‌ی وسیعی از محصولات باکیفیت صوتی فعالیت می‌کند. میکروفون، هدفون، تجهیزات جانبی وسایل ارتباطی و تجهیزات الکترونیک هوانوردی در مقیاس کاربران عادی و حرفه‌ای، از محصولات این برند هستند.

اقیانوس آبی خبر برند سنهایزر اخبار برندها (2)

اقیانوس آبی خبر برند سنهایزر اخبار برندها (2)

دفتر اصلی برند سنهایزر

دفتر اصلی سنهایزر در شهر هانوفر آلمان واقع است. زیرمجموعه‌ی بزرگ این شرکت با نام Neumann GmbH، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات ضبط صدا است. دفتر اصلی این زیرمجموعه در برلین واقع است. درآمد عمده‌ی سنهایزر از فروش هدست‌ و میکروفون تأمین می‌شود. نسخه‌های حرفه‌ای این شرکت با قابلیت حذف نویز بالا برای خلبانان تولید می‌شوند. نسخه‌های مخصوص مراکز تماس برند سنهایزر نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشتریان زیادی در سرتاسر جهان دارند. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به تجهیزات کمکی افراد کم‌شنوا، سیستم‌های پخش بی‌سیم، تجهیزات اتاق کنفرانس و همچنین سیستم‌های صوتی و مولتی‌مدیا برای موزه‌ها و مراکز تجاری اشاره کرد.

درآمد

۶۰ درصد درآمد سنهایزر از فروش داخل کشور آلمان است. مقصد بزرگ بعدی محصولات این شرکت آلمانی، ایالات متحده‌ی آمریکا است. آن‌ها به‌جز آلمان در تالمور ایرلند و آلبوکرکی آمریکا نیز کارخانه‌های تولیدی تأسیس کرده‌اند.

شرکت سوئیسی سونووا اخیرا موفق به تصاحب واحد تجهیزات مصرفی سنهایزر با پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو پول نقد (تقریبا ۲۴۱ میلیون دلار) شده است. به گزارش رویترز، سونووا امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سمعک در دنیا شناخته می‌شود و از طریق سنهایزر تلاش می‌کند خود را به بازار قشر جوان برساند. سمعک‌ها و ایمپلنت‌های حلزون گوش سونووا در وهله‌ی اول مخصوص کاربران مسنی هستند که مشکلات شنوایی دارند.

اقیانوس آبی خبر برند سنهایزر اخبار برندها (1)

اقیانوس آبی خبر برند سنهایزر اخبار برندها (1)

هدفون

سونووا در ابتدا «هدفون و ساندبار با برند سنهایزر به محصولات کمکی شنوایی‌ خود اضافه می‌کند.» احتمال دارد این شرکت روزی سراغ «تولید دستگاه‌هایی پوشیدنی با قابلیت‌های پیشرفته‌تر» برود.

برند سنهایزر در اطلاعیه‌ای تأیید کرده است بستن قرارداد با سونووا هیچ تأثیری روی عرضه‌ی هدفون و دیگر محصولات صوتی این شرکت نمی‌گذارد و به عرضه‌ی این محصولات در آینده ادامه خواهد داد. البته این قرارداد که در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی بسته خواهد شد و فعلا باید مراحل تأیید توسط نهادهای تنظیم مقررات را بگذراند، احتمالا به محصولات سنهایزر تنوع بیشتری خواهد بخشید.

World of Words

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *